Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ik ben blij dat ik nooit meer....

... mijn rijexamen hoef te doen. 


Naar de middelbare school gelukkig geen nare dingen daar mee gemaakt. 
Als kind een goede jeugd gehad,maar toch blij dat ik nu volwassen ben.

Dat ik nooit meer hoef te werken. 
Dat ik nooit meer om 5u- 5u15 mijn bed uit hoef.

gezeur van mijn ex hoef aan te horen.

Naar de middelbare school hoef en me onzeker hoef te voelen.

Ongemakkelijke gesprekken met familieleden, ik heb ze uit m'n leven geband.

Eindexamen middelbare school hoef te doen. Wat een stress was dat.

Sassenach schreef op 14-04-2022 om 19:50:

Eindexamen middelbare school hoef te doen. Wat een stress was dat.

Dit!! Ik vond dat echt een verschrikkelijke periode.

op de basisschool hoef te helpen, vooral aan  knutselen heb ik slechte herinneringen. En aan avi-lezen met kinderen die eigenlijk al avi-uit zijn, en daarom boekjes moeten lezen die ze leestechnisch aan kunnen, maar ze niet interessant vinden of begrijpen. Brrrrrrr.

Herfstappeltaart schreef op 14-04-2022 om 18:51:

[..]

Dit was ook een nachtmerrie voor mij. Uiteindelijk tóch mijn rijbewijs gehaald, een paar jaar gereden, steeds minder en minder en nu.....heb ik mijn rijbewijs laten verlopen. Ik ben een gevaar voor mezelf en anderen als ik achter het stuur kruip.

Dat had ik ook. Heb vrij snel na het behalen van mijn rijbewijs een ongeluk veroorzaakt. Steeds minder gaan rijden, tot uiteindelijk nooit meer. Toen kwam dochter en was autorijden toch wel heel handig. Ik ben automaat gaan rijden en sindsdien heb ik er echt plezier in! Geeft zoveel rust en ik kan me concentreren op de weg ipv op allemaal andere dingen. Inmiddels rij ik overal heen, zelfs Parijs 

Regendrup. schreef op 14-04-2022 om 19:52:

[..]

Dit!! Ik vond dat echt een verschrikkelijke periode.

Heb jij het in 1 keer gehaald? Ik moest een herexamen doen en die heb ik met de hakken over de sloot gehaald. Ik was zo blij dat ik het jaar niet nog een keer hoefde te doen.

Irregular_Choice schreef op 14-04-2022 om 20:01:

[..]

Dat had ik ook. Heb vrij snel na het behalen van mijn rijbewijs een ongeluk veroorzaakt. Steeds minder gaan rijden, tot uiteindelijk nooit meer. Toen kwam dochter en was autorijden toch wel heel handig. Ik ben automaat gaan rijden en sindsdien heb ik er echt plezier in! Geeft zoveel rust en ik kan me concentreren op de weg ipv op allemaal andere dingen. Inmiddels rij ik overal heen, zelfs Parijs

Wauw, daar heb ik bewondering voor. Bij mij gaat het niet om het besturen zelf maar echt de deelname aan het verkeer.

Ik ben blij “als” ik nooit meer naar zwemles hoef. Wat een immense kwelling. Helaas zit ik er de komende jaren nog aan vast. 

Sassenach schreef op 14-04-2022 om 20:02:

[..]

Heb jij het in 1 keer gehaald? Ik moest een herexamen doen en die heb ik met de hakken over de sloot gehaald. Ik was zo blij dat ik het jaar niet nog een keer hoefde te doen.

Nee.. eerste keer gezakt. Ik had zó hard gewerkt maar op een paar tienden gezakt. Uiteindelijk een jaar lang alleen die vakken gedaan waar ik voor gezakt was. Dat was achteraf een heerlijk jaar, eindelijk druk van de ketel. Maar wat heb ik me slecht gevoeld toen bleek dat ik gezakt was. 

Regendrup. schreef op 14-04-2022 om 20:09:

[..]

Nee.. eerste keer gezakt. Ik had zó hard gewerkt maar op een paar tienden gezakt. Uiteindelijk een jaar lang alleen die vakken gedaan waar ik voor gezakt was. Dat was achteraf een heerlijk jaar, eindelijk druk van de ketel. Maar wat heb ik me slecht gevoeld toen bleek dat ik gezakt was.

Dat kan ik me voorstellen dat je je slecht voelde. Helemaal als je zo hard gewerkt had. En wat goed dat je doorgezet hebt en het alsnog gehaald hebt!

Verplicht naar school hoef. Ik droom er nog van. Dan denk ik dat ze me komen halen om verplicht tentamens te doen, en die heb ik dan niet of heel slecht voorbereid (in werkelijkheid heb ik gewoon al mijn diploma's gehaald).

Een afstudeeronderzoek aan de universiteit hoef te doen (hoewel, zeg nooit nooit, maar wat vond ik dat kut zeg).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.