Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-07-2024 om 10:32

Hoe oud zijn wij hier ?

Na aanleiding van een topic dacht ik opeens zijn hier wel jongeren onder de 25 ?

En Is een forum nog wel van deze tijd ?

Peiling

Hou oud zijn jullie ?
257 stemmen
0%
3%
32%
30%
25%
11%

Ik ben sinds een paar jaar lid op het forum.
Ik ben 66 

Ik ben hier nog niet zo lang lid, maar ben 12 jaar geleden begonnen met forummen en ben nu 38. 

officieel 37, maar 90 klopt beter 😝

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-07-2024 om 14:23

Lollypopje schreef op 02-07-2024 om 14:18:

officieel 37, maar 90 klopt beter 😝

Dan wordt dat mijn volgende zondag vraag 😀 

Roos55 schreef op 02-07-2024 om 14:23:

[..]

Dan wordt dat mijn volgende zondag vraag 😀

Hoe oud je je voelt? Soms 100 en soms 16 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-07-2024 om 14:29

100 stemmen tot nu toe
Bedankt 🙏 

Ik ben tussen 30 en 40, fora zijn niet meer van deze tijd helaas. Tegenwoordig zijn visuele media zoals Tiktok en Insta the place to be wat communities betreft. Misschien dat Reddit nog een beetje een ding is als een soort gekke hybride? Ik vind het jammer want ik vind het geschreven medium het fijnste.

Ik ben begonnen jaren geleden op Viva. Daar afgehaakt en nu met plezier hier.
Ik ben 66.

Is een forum nog van deze tijd? Geen idee? Ben ik nog van deze tijd? We tellen allemaal mee toch? Jong of oud?

Ik ben begonnen bij het OO-forum, Ouders Online. Mijn kinderen waren klein en het forum was donkergeel, hoe lang is dat niet al geleden. Ik ben niet alleen tussen de 50-60 maar forum dus ook al 15-20 jaar. Heb ook een poos naast OO op Viva gezeten.

30 jaar.
Of iets van de tijd is maakt mij niet (veel) uit, ik kijk veel lineaire tv en lees (soms) de krant van mijn ouders, heb zelf geen abonnement. Ouder worden vind ik ook niet heel  erg, ook omdat ik sowieso al niet van nachten doorhalen enz hield. Geen kinderen dus in die zin ben ik ook net zo vrij op mijn 41 als op mijn 21. 

Dingen die ik leuk/interessant vind kan ik op oudere leeftijd ook prima doen. Zolang ik fysiek gewoon mijn ding kan blijven doen ben ik al blij. 
Ik heb wel het idee dat fora minder hype gevoelig zijn, zoals Facebook is al weer uit bij veel jongeren(tot 25).

Als 20-er begonnen op diverse fora. Zo'n 20 jaar geleden.
O.a. op Viva maar ook op kleinere fora actief geweest.
Goede herinneringen heb ik aan diverse meetimgs die georganiseerd werden. (Of ik zelf organiseerde)
Ook las ik eens een oproepje op viva om samen aan teamsport te doen. Daar heb ik op gereageerd en zodoende gingen we met een groep dames wekelijks sporten samen, een aantal jaar lang.
Via een ander forum heb ik mijn partner leren kennen. Een forum kan zoveel meer brengen dan enkel meelezen en schrijven. Hoewel ik nu enkel dat laatste doe, en met plezier, koester ik goede herinneringen aan de IRL contacten die via diverse fora zijn ontstaan.

Misschien is het wel tijd voor een Viafora meeting? Zou daar belangstelling voor zijn?

Ik begon rond mijn 22ste, de eerste jaren was ik vooral aan het trollen 

Volgende maand 45.

Ben grotendeels een meelezer, zowel van hier als viva.

Lekker forum laten bestaan, 

62 ben ik , eerst meer dan 15 jaar op Viva geschreven, overgestapt naar hier omdat Viva zou stoppen.  Nu op Viva alleen meelezen en hier op Via  meeschrijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.