Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

Marielaveau schreef op 31-10-2024 om 12:33:

waarom geven mensen je altijd de silent treatment wanneer ze “boos” zijn.
zeg gewoon meteen wat je dwars zit

Ik geef nooit bewust de silent treatment. Maar ik heb soms wel even tijd nodig om te bedenken waarom ik nou precies boos ben. Dan gaat het niet over simpele dingen maar over dingen die wat ingewikkelder liggen, die te maken hebben met patronen die ontstaan zijn, of dat je bij anderen verwachtingen schept die ík dan moet waarmaken. Daar moet ik dan soms eerst even op kauwen, waarom heb ik nu de pest in?

Ik ben het met je eens dat je wel uit moet spreken wat je dwars zit, en zwijgen om de ander te straffen is onredelijk. Maar het kost soms even wat tijd.

Waarom is mijn kat na 2 dagen nog steeds bang voor de Surefeed voerautomaat

Waarom leer je een cursist (autorijles) dat als je door het groene stoplicht gaat, dat je dan moet remmen om naar links en rechts te kijken?

Ik ging nog net door groen (zag in mijn ooghoek dat het stoplicht op oranje sprong) toenbik erdoor reed en moest in de remmen voor jullie 

Ginevra schreef op 31-10-2024 om 13:11:

[..]

Ik geef nooit bewust de silent treatment. Maar ik heb soms wel even tijd nodig om te bedenken waarom ik nou precies boos ben. Dan gaat het niet over simpele dingen maar over dingen die wat ingewikkelder liggen, die te maken hebben met patronen die ontstaan zijn, of dat je bij anderen verwachtingen schept die ík dan moet waarmaken. Daar moet ik dan soms eerst even op kauwen, waarom heb ik nu de pest in?

Ik ben het met je eens dat je wel uit moet spreken wat je dwars zit, en zwijgen om de ander te straffen is onredelijk. Maar het kost soms even wat tijd.

Dat je tijd nodig heb snap ik maar 3 dagen tot een week 

KillerQueen schreef op 25-10-2024 om 22:49:

[..]

Heb je een bron?

Als je een bron nodig hebt zal ik je het doodsprentje van mijn baby-kleindochtertje per PB doorsturen. Ze is overleden door de bijwerkingen van haar vaccin. Dit is officieel vastgesteld na haar autopsie. Mijn baby-engeltje heeft slechts 3 maanden mogen leven. Het vaccin werd haar dood. 

Na wat googlen heb ik ontdekt dat er jaarlijks 12-13 gezonde baby's overlijden als gevolg van bijwerkingen van een vaccinatie. 

Ben je nu tevreden?

nlies schreef op 26-10-2024 om 10:54:

[..]

denk dat de bron opgedroogd is

Neen hoor. De bron is niet opgedroogd. Mijn kleindochtertje is dood. Ze was 3 maanden oud. Gestorven als rechtstreeks gevolg van haar vaccin. Dit werd officieel vastgesteld bij de autopsie. Hopelijk moet jij dat nooit meemaken. 

zwaankip schreef op 31-10-2024 om 22:36:

[..]

Als je een bron nodig hebt zal ik je het doodsprentje van mijn baby-kleindochtertje per PB doorsturen. Ze is overleden door de bijwerkingen van haar vaccin. Dit is officieel vastgesteld na haar autopsie. Mijn baby-engeltje heeft slechts 3 maanden mogen leven. Het vaccin werd haar dood.

Na wat googlen heb ik ontdekt dat er jaarlijks 12-13 gezonde baby's overlijden als gevolg van bijwerkingen van een vaccinatie.

Ben je nu tevreden?

Wat ontzettend verdrietig, Zwaankip. Heel veel sterkte voor jou, je kind en iedereen die van haar houdt.

Schemerlampje schreef op 31-10-2024 om 22:57:

[..]

Wat ontzettend verdrietig, Zwaankip. Heel veel sterkte voor jou, je kind en iedereen die van haar houdt.

Dank je wel Schemerlampje. Heel lief! 

Er is in Nederland voor zover ik kan vinden geen baby overleden als gevolg van een vaccinatie. Wel vind ik gegevens over vier baby’s die overleden kort na vaccinatie, maar daar kon niet worden vastgesteld dat het door de vaccinatie kwam.

MMcGonagall schreef op 31-10-2024 om 23:39:

Er is in Nederland voor zover ik kan vinden geen baby overleden als gevolg van een vaccinatie. Wel vind ik gegevens over vier baby’s die overleden kort na vaccinatie, maar daar kon niet worden vastgesteld dat het door de vaccinatie kwam.

Wat zullen de ouders en grootouders van die gestorven baby's opgelucht en blij zijn. Hoera! Hun (klein)kind is niet aanwijsbaar overleden door de vaccinatie.  Feestje !!! (sarcasme modus uit)

zwaankip schreef op 01-11-2024 om 22:07:

[..]

Wat zullen de ouders en grootouders van die gestorven baby's opgelucht en blij zijn. Hoera! Hun (klein)kind is niet aanwijsbaar overleden door de vaccinatie. Feestje !!! (sarcasme modus uit)

Uiteraard is dat niet wat ik bedoel. Alle kindersterfte is vreselijk en ik vind het ook heel erg voor je. Ik wil alleen niet dat mensen besluiten hun kind niet meer te laten vaccineren als ze informatie lezen die niet klopt.

MMcGonagall schreef op 01-11-2024 om 23:51:

[..]

Uiteraard is dat niet wat ik bedoel. Alle kindersterfte is vreselijk en ik vind het ook heel erg voor je. Ik wil alleen niet dat mensen besluiten hun kind niet meer te laten vaccineren als ze informatie lezen die niet klopt.

Dit ja. 

Het is vreselijk als een kind/ je kind/ je kleinkind overlijdt echt waar. 

Mijn kind is erdoorheen gekomen toen hij complicaties had van een vrij eenvoudige ziekte die niet eens is opgenomen in het rijksvaccinatieprogramma (want komt te weinig voor). Hij moet nu zijn leven lang door met niet aangeboren hersenletsel.

De ziektes die nu wel zijn opgenomen in het rijksvaccinatieprogramma hebben ernstige bijwerkingen die frequent voorkomen.

Alsjeblieft wees niet zo dom om niet in te enten op basis van vage verhalen zonder bronnen. 

In het begin van de pokkenvaccinatie overleed 1 op de 1000 baby's aan de vaccinatie.  Goed dat die ouders toen hebben doorgzet nu hoeven onze kinderen niet meer ingeënt tegen de pokken.

Zwaanskip .

Waarom poept mijn kat steeds in de kamer terwijl hij wel netjes plast op de bak?🤔

Waarom kan ik wel in het donker met mijn slaapmasker op mijn waterfles van mijn nachtkastje pakken en man niet en word ik daar om 7:30 wakker van?

waarom zijn er zoveel soorten honing?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.