Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.


Waarom zijn sommige mensen goed in Ikea meubels in elkaar zetten en doen dat met 2 vingers in hun neus en vinden anderen zoals ik het r*telastig? (En toch doe/probeer ik het want anders leer ik het nooit..)

Waarom zie ik op tv altijd achteruitdraaiende velgen als een auto vooruit rijdt, en in het echt niet?

Marie111 schreef op 25-07-2024 om 16:24:

[..]

Al eens bij een overgangspoli geweest?

Ik ken een aantal vrouwen die daar erg tevreden over zijn en goed geholpen zijn.

Nee, heb het idee dat dat zinloos is omdat ik toch geen hormonen  mag.

lientje69 schreef op 26-07-2024 om 00:21:

[..]

Nee, heb het idee dat dat zinloos is omdat ik toch geen hormonen mag.

Dat weet je toch niet 100% zeker? Niet geschoten...

lientje69 schreef op 26-07-2024 om 00:21:

[..]

Nee, heb het idee dat dat zinloos is omdat ik toch geen hormonen mag.

Daar kon je weleens gelijk in hebben..

Je zou zoiets als Menoelle kunnen proberen. Goede ervaringen over gehoord. Zelf gebruik ik een hormoonpleister tegen overgangsklachten.

Waarom zeggen sommige Amerikanen 'exetera' als ze etcetera bedoelen? Zou etcetera moeilijk uit te spreken zijn, of hebben ze gewoon geen idee wat ze zeggen?

Peaches schreef op 26-07-2024 om 14:03:

Waarom zeggen sommige Amerikanen 'exetera' als ze etcetera bedoelen? Zou etcetera moeilijk uit te spreken zijn, of hebben ze gewoon geen idee wat ze zeggen?

Ik denk het laatste 

Veel zeggen ook expresso trouwens. 

lientje69 schreef op 26-07-2024 om 00:21:

[..]

Nee, heb het idee dat dat zinloos is omdat ik toch geen hormonen mag.

Wie heeft er gezegd dat zij alleen met hormonen werken? 

Ik weet dat ze in Drachten naar het totaalplaatje kijken en zoeken naar therapieen en medicijnen die wel werken 

Waarom is er altijd gedonder na een update?! Alles werkt voor die tijd goed, na een update kun je alles weer opnieuw uitvogelen….zucht 

Waarom gaat mijn wekker in hemelsnaam  af om 6 uur 's ochtends  terwijl hij op 8 uur staat?? Hier werd ik niet vrolijk  van.

Waarom snappen sommige mensen niet dat jij ook wel eens begrip wil en waarom valt er met zulk soort mensen echt niet te communiceren?
Zijn ze gewoon te dom of is het puur egocentrisme dat ze niet bedenken dat een ander ook gevoel heeft? 

Waarom hoor ik nooit mijn mobiel afgaan als ik aan het winkelen ben?
Had de ringtone hard genoeg aanstaan.

Oja en waarom gillen kinderen zo hard in de speeltuin hier tegenover?

Waarom bellen mensen op speaker, en houden dan de telefoon voor hun mond? In de wachtkamer van de huisarts... Super irritant!! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.