Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.


Waarom lukt het mij niet om gewoon netjes zn screenprotector te plakken    zelfs met instructie video niet   

gelukkig Nieuwjaar allemaal! Leek wel oud en nieuw gisteren.. en flink getoeter. Als we woensdag weer winnen zal het ook weer zo gaan gok ik.

Broodjebrie schreef op 07-07-2024 om 09:06:

gelukkig Nieuwjaar allemaal! Leek wel oud en nieuw gisteren.. en flink getoeter. Als we woensdag weer winnen zal het ook weer zo gaan gok ik.

Herfstappeltaart schreef op 07-07-2024 om 18:39:

[..]

Ik ging rond 23.00 naar bed, toen waren ze al aan het knallen. Om 0.00 nog steeds.. ik had echt het idee dat het oudejaarsavond was 🤣 

Broodjebrie schreef op 07-07-2024 om 18:42:

[..]

Ik ging rond 23.00 naar bed, toen waren ze al aan het knallen. Om 0.00 nog steeds.. ik had echt het idee dat het oudejaarsavond was 🤣

Niet dat ik op zoek ben (net weer single en als het aan mij ligt blijft dat zo; ik vind relaties te ingewikkeld) maar waarom zijn reteknappe mannen zo saai/zonder inhoud? (Op het 1e gezicht, weet uit ervaring vaak ook op 2e... )

OperaQueen schreef op 10-07-2024 om 14:06:

Niet dat ik op zoek ben (net weer single en als het aan mij ligt blijft dat zo; ik vind relaties te ingewikkeld) maar waarom zijn reteknappe mannen zo saai/zonder inhoud? (Op het 1e gezicht, weet uit ervaring vaak ook op 2e... )

Ach ik heb ook wel eens mannen horen klagen ‘waarom zijn mooie vrouwen zo slecht in bed’? Het idee is dat ze gewend zijn toch wel aandacht te krijgen, dus geen extra moeite hoeven te doen om een leuke gesprekspartner/bedpartner te zijn. 

Of het nou allemaal waar is of niet (generaliserend is het sowieso), maar waarom zou je je dan nog aangetrokken voelen tot van die doorsnee knappe mannen? Als je er toch niks aan vindt, zoek dan een ander type om op te vallen  

Waarom begrijpen sommige mannen blijkbaar niet, dat een activiteitenclub bedoeld is voor de gezelligheid.
 En niet om berichten met " ik zou je beter willen leren kennen" te sturen aan onbekenden van het andere geslacht 

Ginevra schreef op 10-07-2024 om 16:00:

[..]

Ach ik heb ook wel eens mannen horen klagen ‘waarom zijn mooie vrouwen zo slecht in bed’? Het idee is dat ze gewend zijn toch wel aandacht te krijgen, dus geen extra moeite hoeven te doen om een leuke gesprekspartner/bedpartner te zijn.

Of het nou allemaal waar is of niet (generaliserend is het sowieso), maar waarom zou je je dan nog aangetrokken voelen tot van die doorsnee knappe mannen? Als je er toch niks aan vindt, zoek dan een ander type om op te vallen

Heb je gelijk in maar, heel fout I know maar als iemand een lekker bekkie heeft laat me dat toch niet koud...  (Totdat je dus merkt dat ze inhoudloos zijn... Dit was overigens toeval hoor, ben niet aan het daten of zo)

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

13-07-2024 om 10:42 Topicstarter

Ik heb  's middags de TV aan met de Tour de France.  Niet zozeer vanwege de wedstrijd, maar meer vanwege de mooie beelden van de omgeving en het kleurrijke peloton.

Een ding vraag ik me af : WAAROM stoppen  de wielrenners een paar meter vóór de streep al met trappen?



WhatsApp-Image-2023-07-21-at-09.11.52.jpeg

Waarom kan jeuk je tot waanzin drijven?

Beterlaat2021! schreef op 13-07-2024 om 10:42:

Ik heb 's middags de TV aan met de Tour de France. Niet zozeer vanwege de wedstrijd, maar meer vanwege de mooie beelden van de omgeving en het kleurrijke peloton.

Een ding vraag ik me af : WAAROM stoppen de wielrenners een paar meter vóór de streep al met trappen?



WhatsApp-Image-2023-07-21-at-09.11.52.jpeg

Dan duwen ze hun fiets naar voren. Blijkbaar is dat beter/sneller dan doortrappen?

Een andere waarom vraag over de tour. Waarom staan er van die idioten langs de kant, die wielrenners slaan, vlak voor ze weg springen of zoals vanmiddag, van dichtbij chips in het gezicht gooien van een wielrenner?

Waarom vinden muggen mij meestal niet erg smakelijk (en dat vind ik helemaal niet erg) maar word zelfs ik nu lek geprikt? 

Schemerlampje schreef op 13-07-2024 om 23:25:

[..]

Dan duwen ze hun fiets naar voren. Blijkbaar is dat beter/sneller dan doortrappen?

Een andere waarom vraag over de tour. Waarom staan er van die idioten langs de kant, die wielrenners slaan, vlak voor ze weg springen of zoals vanmiddag, van dichtbij chips in het gezicht gooien van een wielrenner?

Hetzelfde soort dat zoveel kabaal maakt bij voetbalwedstrijden.

Waarom  , als je je suto wast, en nog zó zorgvuldig  doet, zie je opdrogen toch weer overgeslagen plekjes?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.