Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.


lientje69 schreef op 05-07-2024 om 06:43:

Waarom geeft de weegschaal als ik drie keer op ga staan in 10 minuten drie verschillende metingen ? Zo irritant

Ja bij mij ook. 

Broodjebrie schreef op 04-07-2024 om 12:05:

waarom is Taylor Swift zo populair?

Geen idee, ik heb er niks mee.

Dolfje schreef op 05-07-2024 om 06:51:

[..]

Geen idee, ik heb er niks mee.

Nee ik ook niet. Maar zag beelden voorbijkomen van haar concert, en dat het knetterdruk was. Niet alleen tienermeisjes maar ook veel volwassen vrouwen.

Broodjebrie schreef op 05-07-2024 om 07:23:

[..]

Nee ik ook niet. Maar zag beelden voorbijkomen van haar concert, en dat het knetterdruk was. Niet alleen tienermeisjes maar ook veel volwassen vrouwen.

Volgens  dochter, groot fan, heeft ze gewoon hele mooie herkenbare liedjes. Over de struggles van vooral jongeren. Zij schrijft over de dingen die ze zelf meemaakt en waar veel jongeren mee worstelen. 

lientje69 schreef op 05-07-2024 om 07:27:

[..]

Volgens dochter, groot fan, heeft ze gewoon hele mooie herkenbare liedjes. Over de struggles van vooral jongeren. Zij schrijft over de dingen die ze zelf meemaakt en waar veel jongeren mee worstelen.

Ah.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

05-07-2024 om 08:05 Topicstarter

lientje69 schreef op 05-07-2024 om 06:43:

Waarom geeft de weegschaal als ik drie keer op ga staan in 10 minuten drie verschillende metingen ? Zo irritant

Ik zou genoegen nemen met het laagste gewicht!

En waarom ga je er in 10 minuten 3 x op staan?  Geloofde je je ogen niet?😮

Ik heb als natuurkundestudent alle mogelijke fouten die meetapparatuur kan maken moeten leren. Behalve gemiddelde heb je ook standaarddeviatie en onder de 5% was ok. 
Ik weeg elke dag en bekijk het lopende gemiddelde en zou ook de uitschieters uit de reeks kunnen verwijderen als ik niet te lui was om dat te doen 

Beterlaat2021! schreef op 05-07-2024 om 08:05:

[..]

Ik zou genoegen nemen met het laagste gewicht!

En waarom ga je er in 10 minuten 3 x op staan? Geloofde je je ogen niet?😮

Nee idd

En dan weeg ik me op het werk ( zorg dus geijkt ) en dan blijkt het idd toch het hoogste te zijn 

ik zag bij de Hema oranje kerstballen in het EK schap staan. Waarom? Kopen mensen dat?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

05-07-2024 om 18:31 Topicstarter

Alles wat oranje is, kun je nu nog  goed kwijt. Bij de herenmodezaak  in het winkelcentrum zag ik oranje polo's voor € 80!!

lientje69 schreef op 05-07-2024 om 07:27:

[..]

Volgens dochter, groot fan, heeft ze gewoon hele mooie herkenbare liedjes. Over de struggles van vooral jongeren. Zij schrijft over de dingen die ze zelf meemaakt en waar veel jongeren mee worstelen.

Mijn dochter ook groot fan gaat morgen naar het concert. Heb speciaal voor dit concert een jurk          gelinkt aan de cd reputation voor haar gemaakt. 

Tuinfluiter schreef op 05-07-2024 om 20:05:

[..]

Mijn dochter ook groot fan gaat morgen naar het concert. Heb speciaal voor dit concert een jurk gelinkt aan de cd reputation voor haar gemaakt.

Dochter was wel uitgeloot voor de wachtrij maar helaas alsnog geen kaarten kunnen krijgen.  Enige waren nog iets van 750 euro en dat  vond ze toch wat te bar. Heeft ze nu wel spijt van maarja  .  Zegt had ik het maar gedaan.

Veel  plezier  gewenst voor je dochter!

lientje69 schreef op 05-07-2024 om 20:32:

[..]

Dochter was wel uitgeloot voor de wachtrij maar helaas alsnog geen kaarten kunnen krijgen. Enige waren nog iets van 750 euro en dat vond ze toch wat te bar. Heeft ze nu wel spijt van maarja . Zegt had ik het maar gedaan.

Veel plezier gewenst voor je dochter!

Dank je 750 euro had mijn dochter ook niet gedaan ergens moet je toch een grens trekken.

kost een ticket voor Taylor Swift 750 euro?????

Broodjebrie schreef op 05-07-2024 om 21:49:

kost een ticket voor Taylor Swift 750 euro?????

Nee dat zijn vip tickets weet niet precies wat mijn dochter betaald heeft ca 100 euro geloof ik.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.