Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.


Bakblik schreef op 10-06-2024 om 08:41:

[..]

Gelukkig dat mijn man niet naar brief is! Dan had Watertoren het voorlopig niet na kunnen vertellen, moest ze eerst haar gebit grondig laten repareren. 😂

Met een pincet! Dat doet knetterzeer, hoe kan je het bedenken!

Super pijnlijk!

Waarom heb ik vaak goede waarom-vragen maar heb ik blackouts als ik aan het forummen ben  ?

OperaQueen schreef op 10-06-2024 om 09:50:

Waarom heb ik vaak goede waarom-vragen maar heb ik blackouts als ik aan het forummen ben ?

Die heb ik vaak tijdens de woon-werk-rit. Maar ja, ik ga op de fiets niet effe googlen of forummen...

Waarom is het nu maar 13 graden? Het is verdorie juni!!!

Waarom kunnen  kerels soms zulke ongelooflijke  eikels zijn  ? En altijd overtuigd van hun eigen gelijk ??

Zusterclivia schreef op 10-06-2024 om 11:22:

[..]

Die heb ik vaak tijdens de woon-werk-rit. Maar ja, ik ga op de fiets niet effe googlen of forummen...

Ik ook niet.... 

Sassenach schreef op 10-06-2024 om 12:35:

Waarom is het nu maar 13 graden? Het is verdorie juni!!!

Ja ik had het net echt koud op de fiets.

Waarom dit sch**tweer..

Waarom laten mensen (alleen mannen?) hun oorpiercing oprekken tot een groot gat in hun oorlel? Staat dat ergens symbool voor? En kan zoiets ooit weer dichtgroeien?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

11-06-2024 om 07:53 Topicstarter

Ja, rare gewoonte.   Dichtgroeien?  Nee hoor.  Als ze het zat zijn kan er misschien iets gedaan worden met plastische chirurgie, maar dat wordt niet vergoed door de verzekering.  En je blijft het natuurlijk altijd zien.

Waarom zijn de verpakkingen van tandenborstels zo onmogelijk open te krijgen? Ik heb er per se een keukenschaar bij nodig, en die heb ik niet in de badkamer bij mijn toiletartikelen. Of is er een lifehack voor? Hoe doen jullie dat?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

03-07-2024 om 15:12 Topicstarter

Ik druk de borstel aan de achterkant, de kartonnen kant, dóór het karton.
Maar ik ben het met je eens! 

madee schreef op 03-07-2024 om 14:40:

Waarom zijn de verpakkingen van tandenborstels zo onmogelijk open te krijgen? Ik heb er per se een keukenschaar bij nodig, en die heb ik niet in de badkamer bij mijn toiletartikelen. Of is er een lifehack voor? Hoe doen jullie dat?

Meestal kun je ze aan de achterkant door het karton duwen.

madee schreef op 03-07-2024 om 14:40:

Waarom zijn de verpakkingen van tandenborstels zo onmogelijk open te krijgen? Ik heb er per se een keukenschaar bij nodig, en die heb ik niet in de badkamer bij mijn toiletartikelen. Of is er een lifehack voor? Hoe doen jullie dat?

Daar zat ik vd week nog mee te klooien... 

Beterlaat2021! schreef op 03-07-2024 om 15:12:

Ik druk de borstel aan de achterkant, de kartonnen kant, dóór het karton.
Maar ik ben het met je eens!

Oh dat is slim, dit ga ik onthouden 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.