Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

JeanneD1982 schreef op 24-03-2023 om 22:47:

Ok ok..
Ik bedoel trouwens de sportschool waar ik op uitkijk, niet alle sportscholen.. (en natuurlijk neem je de auto als er geen sportschool in de buurt zit..)

Ok komt hier meteen mijn volgende waarom: waarom nemen sommige forummers blijkbaar dingen persoonlijk op terwijl ik ze niet aanspreek? (Ik ging ervan uit dat dit een luchtig topic is... Dan hoef je mijn bericht dus ook niet te zwaar op te vatten...)

Ik dacht dat het een waarom met antwoorden topic was, dus ik geef je antwoord. Ik vatte het niet persoonlijk op hoor, ik heb me dat ook altijd af gevraagd voor ik zelf begon met de sportschool.

Waarom graaft mijn huisdier altijd haar volledige waterbak vol met korrels en kak.😩 Die ander is wel slim en kijkt het met lede ogen aan (het is ook zijn water), maar de logica van madam is niet te volgen.

Rockstar schreef op 25-03-2023 om 17:14:

Waarom graaft mijn huisdier altijd haar volledige waterbak vol met korrels en kak.😩 Die ander is wel slim en kijkt het met lede ogen aan (het is ook zijn water), maar de logica van madam is niet te volgen.

En als je nu 2 waterbakken neerzet voor ieder een. Of werkt dat zo niet. Ik heb vooral ervaring met honden (ouderlijk  huis) en katten.

MidasWolf schreef op 25-03-2023 om 17:48:

[..]

En als je nu 2 waterbakken neerzet voor ieder een. Of werkt dat zo niet.

Dan graaft ze ze allebei vol denk ik.

Rockstar schreef op 25-03-2023 om 17:49:

[..]

Dan graaft ze ze allebei vol denk ik.

Je kunt het altijd proberen toch, als het dan werkt is het helemaal meegenomen 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

25-03-2023 om 19:23 Topicstarter

De waterbak niet in de buurt van de (katten?)-bak zetten?

MenacingSwan87

MenacingSwan87

25-03-2023 om 19:44

Rockstar schreef op 25-03-2023 om 17:11:

[..]

Ik dacht dat het een waarom met antwoorden topic was, dus ik geef je antwoord. Ik vatte het niet persoonlijk op hoor, ik heb me dat ook altijd af gevraagd voor ik zelf begon met de sportschool.

Ok gelukkig.. 

Ik snap het overigens ook wel.. Ja behalve als je 2 straten verder woont maar goed dat is natuurlijk niet altijd het geval..

Treurniet schreef op 24-03-2023 om 22:36:

Waarom kletsen dj's zoveel op de muziekzenders?

Waarom toeteren mensen als ze aankomen en vertrekken, moet de hele flat het weten?

Waarom kleurt mijn blanke huid niet iets donkerder zodat ik geen zonnebrand meer hoef te gebruiken?

3. Komt door het aantal pigment in je huid. Hoe meer melamine  hoe sneller je bruin wordt.

Door de jaren heen worden we voortdurend blootgesteld aan zonlicht. Pigment (melanine) beschermt je huid tegen UV-straling die in zonlicht zit. Pigment is een bruine kleurstof die wordt gemaakt door pigmentcellen. Door kleine korreltjes pigment af te geven aan de buitenste laag van je opperhuid, krijgt je huid haar kleur. Als je lang in de zon zit maakt de huid onder andere meer pigment aan, zodat je beter beschermd bent.

Tijd om te waterbakken te verplaatsen jij eet toch ook niet naast je wc 

Tuinen volledig bestraat met donkergrijze tegels, Waarom?

Of zoals mijn buren: voortuin helemaal vol met van die kleine grijze lavasteentjes (met onkruid ertussen) en hun bakfiets parkeren ze op straat.

Beterlaat2021! schreef op 25-03-2023 om 19:23:

[..]

Dan gaat ze ermee smijten of erin zitten en is hij leeg en alles nat.

Marielaveau schreef op 25-03-2023 om 19:54:

[..]

Tijd om te waterbakken te verplaatsen jij eet toch ook niet naast je wc

Het gaat om een konijn, die eten wel degelijk waar ze poepen. Of eigenlijk poepen ze waar ze eten.

JeanneD1982 schreef op 25-03-2023 om 19:44:

[..]

Ok gelukkig..

Ik snap het overigens ook wel.. Ja behalve als je 2 straten verder woont maar goed dat is natuurlijk niet altijd het geval..

Ja ik denk dat het bij de meeste mensen een drempel ding is. De drempel om te gaan wordt nog eens 5x zo hoog als ze moeten fietsen en überhaupt gaan is al een hele opgave.

Beterlaat2021! schreef op 25-03-2023 om 19:23:

[..]

Je hebt er een van het slimme soort.

Wij hadden altijd drinkflessen voor onze konijnen. Juist om deze reden.

MidasWolf schreef op 25-03-2023 om 17:51:

[..]

Je kunt het altijd proberen toch, als het dan werkt is het helemaal meegenomen

Ja het is een poging waard haha, misschien snapt ze de passief aggressieve hint, al is het geen heel pienter beestje haha.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.