Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote Adventskalender topic

Ja, mensen ik ben mij er zeer van bewust dat het absurd is dat ik dit topic begin augustus al open. Maar het is net zo absurd dat ik de eerste alweer ben tegen gekomen, terwijl de pepernoten nog niet eens in de schappen liggen

En omdat ik de eerste alweer heb gesignaleerd, geef ik de makers daarvan de schuld van dit topic 😁

weet iemand een leuke creatieve adventskalender? Ik twijfel voor dochter tussen creatief of lego

duizel schreef op 11-09-2024 om 18:57:

weet iemand een leuke creatieve adventskalender? Ik twijfel voor dochter tussen creatief of lego

Als ze van sjablonen houd is die van art by Marlene echt heel leuk. 

Bijenkorf kalender al uitverkocht!

Ik ga in de herfstvakantie weer naar Duitsland en koop daar dan een adventskalender. Voor dochter wil ik weer zoiets :

Kinder-chocolade-adventskalender-kersthuis-2022-3D.webp

Blijft een hit haha! Zo jammer dat ze die hier niet gewoon verkopen. Ik had er vorig jaar 1 van Milka, was een hoge toren. Zag er ook veel leuker uit dan die standaard platte versies. Voor mezelf ga ik denk ik een keer voor een kalender van Lindt. 

zit te denken aan de waterdrop kalender zijn weer een hoop smaakjes die ik nog niet ken

Ik twijfel over de Van Haasteren adventskalender. 
Leuke puzzels maken 

Heb net voor mijn kinderen en aanhang adventskalenders bestelt.  
Star wars lego, 2 keer verzorgingsprodukten voor mannen,een fitness kalender. En een bak kalender met vormpjes, bakprodukten en recepten. 

Die bakkalender klinkt goed. Waar is die van?

Gisteren bij de dm ook een aantal leuke gezien van oa balearen, neonails, kneip en uhm eentje vergeten. Lastig kiezen, zeker als ze aan de prijs zijn. Dan wil ik eigenlijk eerst inschatten of het een beetje waar voor mijn geld is maar dat verpest dan ook weer de verrassing.

O fijn om te lezen dat de Balea kalenders in de winkels liggen. Dan ga ik weer even een boodschappen trip richting Duitsland plannen.

ik heb er net een besteld via Parfumerie.nl Had nog korting ook. Anders 99 euro en nu 71,50 . 
Ben benieuwd, heb hem voor mezelf gekocht, als voorproefje op mijn operatie/opleiding/Friez2.0

alvast 2 gekocht (bij de Action): voor de hond van mijn ouders en de kat van mijn nichtje. Nu lagen ze er nog volop, Vorig jaar was de hondenkalender een groot succes. De hond liep elke avond naar de plek waar de kalender stond voor zijn snoepje!

ik heb hem al binnen! Grote doos en het ziet er mooi uit. Stiekem al 2 doosjes even open gehad, maar wel weer netjes dicht gedaan. Weet niet of ik hem tot december dicht kan houden hoor.  

Ik heb 71,50 euro betaald en de inhoud is 463 euro waard. 

ik heb nog steeds zwaar keuze stress misschien toch maar voor de thee dit jaar gaan

Voor de kinderen heb ik die van Lego Friends en Lego Disney besteld.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.