Huiskamer
wild-flower
24-04-2022 om 13:18
Gaan jullie op de vrijmarkt iets verkopen op Koningsdag woensdag ?
Het mag weer . De vrijmarkt op Koningsdag woensdag .
Lekker op je kleedje of tafeltje je eigen spulletjes of speelgoed verkopen.
Wij hebben dat jarenlang gedaan met de kinderen .
Maar nu vind ik het veel leuker om zelf over de vrijmarkt te lopen .
Wat doen jullie woensdag ? Verkopen of lopen ?
En wat verkoop je dan zoal ?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5303990/koningsdag-koningsnacht-weer-verwachting-bewolking-koud
SophisticatedCaribou75
24-04-2022 om 15:53
Om écht leuke dingen te scoren moet je er vroeg bij zijn. Maar ik ben liever lui dan moe.
ShowyHummingbird30
24-04-2022 om 15:55
Ik ga zelf niets verkopen. Dat heb ik jarenlang gedaan toen mijn kinderen kleiner waren, maar vind ik nu teveel gedoe. Spullen die thuis weg mogen van allemaal naar de kringloop.
Ik ga wel een rondje over de markt lopen in mijn dorp of in het grotere buurdorp. Op zoek naar een of meerdere goede rugzakken, voor wandelingen, werk en vakantie. En uiteraard boeken. Ik ❤️ boeken. En misschien tref ik ook nog wel een ander pareltje.
(En komend weekend ga ik een rondje kringloopwinkels doen - want daar belandt vaak een groot deel van de overgebleven spullen.)
ToetieToover
24-04-2022 om 16:04
Coreopsis schreef op 24-04-2022 om 15:55:
Ik ga zelf niets verkopen. Dat heb ik jarenlang gedaan toen mijn kinderen kleiner waren, maar vind ik nu teveel gedoe. Spullen die thuis weg mogen van allemaal naar de kringloop.
Ik ga wel een rondje over de markt lopen in mijn dorp of in het grotere buurdorp. Op zoek naar een of meerdere goede rugzakken, voor wandelingen, werk en vakantie. En uiteraard boeken. Ik ❤️ boeken. En misschien tref ik ook nog wel een ander pareltje.
(En komend weekend ga ik een rondje kringloopwinkels doen - want daar belandt vaak een groot deel van de overgebleven spullen.)
Goed idee! Gaan wij ook doen.
CavernousSanddollar80
24-04-2022 om 16:23
Geen van beiden. Niks verkopen en ook niet zelf naar een vrijmarkt. Wij maken er een leuke dag van en gaan leuke dingen doen en 's avonds uiteten. Mochten we onderweg een leuk kraampje of kleedje tegenkomen, dan zullen we zeker even stoppen en kijken en misschien kopen. Maar de koningsdagdrukte zoeken we zeker niet op.
Hugsy34
24-04-2022 om 16:58
ik ga zeker even een rondje maken. Kijken of ik nog wat leuks kan vinden.
GroenTuintje
24-04-2022 om 17:49
niet_rechts schreef op 24-04-2022 om 15:53:
Om écht leuke dingen te scoren moet je er vroeg bij zijn. Maar ik ben liever lui dan moe.
Klopt, heel vroeg je bed uit en erop uitgaan. Heeeerlijk alleen het vroege opstaan vind ik wel vreselijk.
Kersje
24-04-2022 om 17:58
jazeker, ik heb wederom een kraam gehuurd om spullen te verkopen! Kleding en schoenen doen het ongelooflijk goed op de Vrijmarkt is mijn ervaring inmiddels. En verkoop ik het niet, dan gooi ik het aan de eind vd dag op de hoek vd straat weg.
Daarnaast is het ook gewoon een gezellige dag en hebben we veel lol met zo’n kraam voor mijn huis, retedruk en veel gezelligheid
Friezinnetje
24-04-2022 om 18:16
Kersje schreef op 24-04-2022 om 17:58:
jazeker, ik heb wederom een kraam gehuurd om spullen te verkopen! Kleding en schoenen doen het ongelooflijk goed op de Vrijmarkt is mijn ervaring inmiddels. En verkoop ik het niet, dan gooi ik het aan de eind vd dag op de hoek vd straat weg.
Daarnaast is het ook gewoon een gezellige dag en hebben we veel lol met zo’n kraam voor mijn huis, retedruk en veel gezelligheid
jaa gezellig! Leuk mensen kijken enzo
Tatemae
24-04-2022 om 22:34
mijn jaarlijkse rommelmarkt feest! Ik ga altijd helemaal los met koningsdag, struin alle markten af met een vriendin die minstens zo fanatiek is als ik.
Heerlijk, 70% van wat we bezitten is denk ik tweedehands. Uit esthetisch en duurzaam oogpunt, en natuurlijk de kick van mooie vondsten scoren
Taartjes
24-04-2022 om 22:39
In de stad gingen we altijd wel een rondje. Kwam meestal wel met alleen boeken thuis. Ik weet niet hoe de vrijmarkt hier in het dorp is. Maar dat maken we volgend jaar pas mee, aangezien we dit jaar op vakantie zijn op koningsdag.
rionyriony
25-04-2022 om 11:58
Ach valt het op 27 april? Ik wist niet dat de datum was gewijzigd van 30 naar 27. Kan je nagaan hoe weinig ik erop let.
Ik vind er niets aan dus ik doe er niets aan. Als er iets op TV te zien is zet ik hem misschien even aan.
Lollypopje
25-04-2022 om 11:59
rionyriony schreef op 25-04-2022 om 11:58:
Ach valt het op 27 april? Ik wist niet dat de datum was gewijzigd van 30 naar 27. Kan je nagaan hoe weinig ik erop let.
Ik vind er niets aan dus ik doe er niets aan. Als er iets op TV te zien is zet ik hem misschien even aan.
Pas een jaar of 8
Loezzie
26-04-2022 om 17:00
rondje vrijmarkt! Niet op zoek naar iets speciaals, maar wel gezellig erop uit.
GroenTuintje
26-04-2022 om 17:19
Loezzie schreef op 26-04-2022 om 17:00:
rondje vrijmarkt! Niet op zoek naar iets speciaals, maar wel gezellig erop uit.
Wanneer je zoekt zal je het niet vinden ik kijk gewoon wat er op mijn pad komt. Heerlijk struinen tussen de pruttel
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.