Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Rachel. schreef op 24-07-2021 om 11:20:

[..]

Oh super dankjulliewel !😁

Heel goed! Een minder 😄

NinjeTurtle schreef op 24-07-2021 om 11:33:

[..]

Heel goed! Een minder 😄

Hahahaha🤣🤣 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-07-2021 om 18:15

NinjeTurtle schreef op 24-07-2021 om 10:11:

[..]

Alle topic waar ik in gereageerd heb staan in mijn lijst met x nieuwe berichten steeds . Dus ik wacht tot de optie ingebouwd is dat ik topics uit mijn gereageerd lijst kan verwijderen.

En ik zei al, ik heb een week niet gekeken. Dacht nu doe het nog even.

En mijn reactie hier was, dat ik het niet begrijp. Daar is dit topic dan weer voor

Het kan sinds vandaag!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-07-2021 om 19:01

Wat ik niet begrijp, is dat ik vandaag voor een groot deel naar de olympische wedstrijd damesvoetbal heb zitten kijken.  Ik, Hen, die een hekel heeft aan voetbal en niks geeft om sport in het algemeen! 

Hen74 schreef op 24-07-2021 om 18:15:

[..]

Het kan sinds vandaag!

Yesssssss

En gedaan 

Dat mensen zich in het gezicht laten likken door een(eigen) hond.
Vies vind ik dat. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

28-07-2021 om 16:16

MidasWolf schreef op 27-07-2021 om 19:31:

Dat mensen zich in het gezicht laten likken door een(eigen) hond.
Vies vind ik dat.

Of nog erger: ijsje eten, hond eraan laten likken, en dan zelf weer verder eten. Eerlijk waar gezien op straat

Nera schreef op 28-07-2021 om 16:16:

[..]

Of nog erger: ijsje eten, hond eraan laten likken, en dan zelf weer verder eten. Eerlijk waar gezien op straat

kay89 schreef op 23-07-2021 om 21:42:

Nederlanders zijn sterk in verkleinwoorden: een kopje thee, een biertje, een wijntje..., etc.

Haha ik heb dat juist met de Vlaamse taal.

Marquise schreef op 23-07-2021 om 14:46:

Waarom zoveel katoenen ondergoed voor vrouwen zo ontzettend saai van kleur is of direct een stripfiguurtje erop heeft staan. Ik zoek me suf naar wat vrolijke varianten zonder Snoopy of iets van Disney.

Anderzijds: ik ben ook schuldig aan roze en glitter dus ik gok dat het aan mij ligt.

En (warme) pyjama's wanneer je geen 30 euro uit wil geven. Altijd die cartoons en quotes.

[..]

Soms zijn mensen gewoon rare wezens.

[..]

Dat heb ik nog nooit gehoord dat iemand dat doet. Laat staan ooit gezien. 

[..]

Hond en ik delen geen ijsjes maar we eten wel om en om. Als we onder het wandelen een struik met rijpe bramen tegenkomen dan pluk ik die en dan is het eentje voor haar en eentje voor mij. Wel let ik op dat ik haar met de ene hand voer en mezelf met de andere. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat raar zouden vinden. Gelukkig ziet me daar niemand  Thuis doen we dat met partjes appel enzo. Mensen met dieren zijn vaak een beetje raar   

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

28-07-2021 om 23:48

SilSil schreef op 28-07-2021 om 19:37:

[..]

Hond en ik delen geen ijsjes maar we eten wel om en om. Als we onder het wandelen een struik met rijpe bramen tegenkomen dan pluk ik die en dan is het eentje voor haar en eentje voor mij. Wel let ik op dat ik haar met de ene hand voer en mezelf met de andere. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat raar zouden vinden. Gelukkig ziet me daar niemand Thuis doen we dat met partjes appel enzo. Mensen met dieren zijn vaak een beetje raar

Hier met banaan en meloen 🙈

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

28-07-2021 om 23:48

SilSil schreef op 28-07-2021 om 19:37:

[..]

Hond en ik delen geen ijsjes maar we eten wel om en om. Als we onder het wandelen een struik met rijpe bramen tegenkomen dan pluk ik die en dan is het eentje voor haar en eentje voor mij. Wel let ik op dat ik haar met de ene hand voer en mezelf met de andere. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat raar zouden vinden. Gelukkig ziet me daar niemand Thuis doen we dat met partjes appel enzo. Mensen met dieren zijn vaak een beetje raar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.