Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-05-2024 om 11:32

De zondag vraag van Roos

Welk liedje raakt jou ?

JtM

JtM

26-05-2024 om 17:49

Family Portrait van Pink, altijd uit volle borst meezingen en uiteindelijk in tranen eindigen.

Verder een liedje van Kensington maar geen idee hoe dat liedje heet. Iedere keer als ik dat nummer op de radio hoor krijg ik een brok in mijn keel.

En een nummer van Adele waarvan ik even niet op de titel kan komen.

Ik jank bij zo’n beetje elk nummer van Simon & Garfunkel.

Dit draadje onder mijn favorieten gezet, als ik nog eens zin heb in een onbestemd gevoel weg te janken. Misschien maar een Spotify lijst voor maken.

Zilver_gray schreef op 26-05-2024 om 17:59:

Ik jank bij zo’n beetje elk nummer van Simon & Garfunkel.

Ooh ja, Bright eyes!!! Dat is ook zo’n alle-sluizen-open nummer

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-05-2024 om 18:11:

[..]

Ooh ja, Bright eyes!!! Dat is ook zo’n alle-sluizen-open nummer

Klopt en Bridge over Troubled Water dan! Prachtig!!!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-05-2024 om 18:32

Auwereel schreef op 26-05-2024 om 18:04:

Dit draadje onder mijn favorieten gezet, als ik nog eens zin heb in een onbestemd gevoel weg te janken. Misschien maar een Spotify lijst voor maken.

Jaaaa staan mooie liedjes tussen 

"Dood ben ik pas, als jij mij bent vergeten" van Bram Vermeulen. Die wil ik ook graag gedraaid hebben op mijn crematie.

En verder heel veel van wat ik hier langs zie komen 😉

Zilver_gray schreef op 26-05-2024 om 18:29:

[..]

Klopt en Bridge over Troubled Water dan! Prachtig!!!

Ja die is ook heel mooi inderdaad 🥲 

Bolmieke schreef op 26-05-2024 om 14:14:

Amazing Stroopwafels Oude maasweg

Oh wauw... dat die nog bestaan. In 1978 was ik bij een try out in een buurtkroegje. Die zullen inmiddels best op leeftijd zijn (net als ik haha)

Wat ik dus absoluut niet meer kan horen is My Way. Dat nummer werd gedraaid tijdens de crematie van een collega die op de Wallen was neergestoken door een junk. Hartverscheurend. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-05-2024 om 18:42:

[..]

Ja die is ook heel mooi inderdaad 🥲

Ik voel weer een sentimentele avond aankomen, straks ga ik lekker genieten van Simon en Garfunkel, pak tissues erbij; heerlijk 

Almost Happy van K's Choice vind ik trouwens ook heel mooi. Alleen misschien minder bekend.

https://m.youtube.com/watch?v=hgEXMxFFfkY

En dan deze die me echt aan mijn mama doet denken. Always Everywhere ook van K's Choice.

https://m.youtube.com/watch?v=j1-cc0veijQ

O Danny Boy - Nana Mouskouri
Mijn man ging van huis - Martine Bijl

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.