Huiskamer
Bakblik
02-10-2023 om 13:14
De tuin/kledingkast al "winterklaar"?
Geef in een bericht aan of je voor ja of nee kiest en vertel waarom je daarvoor kiest. En geef je keuze aan in de peiling.
Ben je de eerste in dit topic die reageert, Of De Eerste Na De Topic Opener, dan bedenk je een nieuwe stelling/woord, bijvoorbeeld : Botox ja of nee?
Deze stelling plaats je de volgende dag, het liefst in de ochtend, in een nieuw topic. Degene die daar weer als eerste reageert opent de dag erop weer een nieuw ja/nee topic. Enzovoort. Als er voor 12.00 niemand een nieuwe vraag heeft neergezet mag iemand anders de beurt claimen.
Je plaatst het topic in huiskamer. Je zet in de titel: Ja/nee met de datum en de stelling/het woord. Vervolgens maak je een peiling aan waar
je bij de peilingvraag de stelling/het woord zet. En bij de peilingopties de opties ja en nee. En het max aantal antwoorden 1.
Kopieer tot slot deze hele tekst plaats deze in je bericht, zodat voor iedereen die nieuw instapt duidelijk is wat de bedoeling is.
Peiling
Het jij per 1 oktober de tuin/kledingkast al "winterklaar"?
Pimpelmees67
02-10-2023 om 14:40
momenteel zit ik in 30 graden op het strand. Wellicht ga ik mn kledingkast winterklaar maken als ik mn vakantiewas weggewassen heb.
ShowyHummingbird30
02-10-2023 om 14:44
Ginevra schreef op 02-10-2023 om 13:21:
”Winterklaar” is toch bedacht door Jacobse en van Es, oftewel Koot en Bie?
Voor de tuin is het niet nodig in ieder geval. Mijn rommelhoopjes worden zeer gewaardeerd door de egel.
En ik ben te lui om mijn kledingkast “winterklaar” te maken. Wat doe je dan, de jurken naar zolder of zo?
PS iemand anders mag de beurt overnemen, ik heb er morgen misschien geen gelegenheid voor.
Ik kende hem nog niet (of niet meer?), dus lang leve youtube.
https://youtu.be/I-OQzpH9Apc?feature=shared
Roodkapjeendewolf
02-10-2023 om 14:54
ik hou van de herfst dus ik heb mijn kast al klaar. Hoog zomer kleding ben ik inmiddels spuugzat en wil ik niet meer aan. Al blijft het warm. Ik vind het lekker om de kledingkast te sorteren op seizoenen dan blijft alles overzichtelijk. De rest zit in bakken.
De tuin doe ik beetje op gevoel.
Sassenach
02-10-2023 om 15:05
Mijn kledingkast is zomers en winters precies hetzelfde, dus die is altijd klaar. De tuin regelt mijn man met de tuinman en daar hoef ik dus niet naar om te kijken. En die is nu nog niet winterklaar gemaakt door de tuinman.
ShowyHummingbird30
02-10-2023 om 15:27
De tuin doe ik het hele jaar door (een beetje...). Maar op dit moment beperk ik me tot de laatste restjes fruit plukken en gras maaien. Snoeiwerk van de fruitbomen komt pas als de bladeren gevallen zijn, en die gevallen bladeren laat ik lekker liggen.
Mijn kledingkast hoeft niet. Ik draag het hele jaar door grotendeels dezelfde kleding. In de winter wat meer laagjes. Alleen mijn winterjas moet straks tevoorschijn gehaald worden. Maar nu nog niet - het is nog t-shirt weer.
ShowyHummingbird30
02-10-2023 om 15:57
yette schreef op 02-10-2023 om 15:56:
Nope.
Ik geloof niet meer in winter
Dat is ook een goeie. Winter is ook maar een mening😂.
Miepjecody
02-10-2023 om 16:02
Daglichtlamp schreef op 02-10-2023 om 13:29:
In mijn kledingkast zit winters en zomers hetzelfde, ik maak alleen andere keuzes.
Mijn tuinset staat ook altijd buiten, zou niet weten waar ik die anders moet laten.
Dit precies
Gekkigheid allemaal
Dolfje
02-10-2023 om 16:36
Daglichtlamp schreef op 02-10-2023 om 13:29:
In mijn kledingkast zit winters en zomers hetzelfde, ik maak alleen andere keuzes.
Mijn tuinset staat ook altijd buiten, zou niet weten waar ik die anders moet laten.
Precies dit.
Al moet ik wel zeggen dat ik vrijdag mijn kast uitgeruimd heb en zowat alles wat 2 maten te groot is weggegooid heb. Mijn kast is dus in zoverre klaar om gevuld te worden
Marty1984
02-10-2023 om 16:37
Winter- en zomerkleding is een grapje van de modemerken om meer te verkopen.
Alles zit hier in 1 kast en wordt het hele jaar door gedragen. De zomer-tshirts worden in de winter onder een trui gedragen.
De tuin wordt hier niet winterklaar gemaakt, maar wordt opgelapt begin van de lente.
Tafels en stoelen kunnen tegen een stoot en blijven het hele jaar door buitenstaan. Waar moet de kat anders liggen op een leuke dag in november ?
_Audrey
02-10-2023 om 16:43
redbulletje schreef op 02-10-2023 om 16:00:
Van mij mag de herfst vloeiend overgaan in de lente.
Nee zeg, liever niet! Sneeuw, ijs, vrieskou en een zonnetje erbij. Genieten is dat 😍
redbulletje
02-10-2023 om 16:49
_Audrey schreef op 02-10-2023 om 16:43:
[..]
Nee zeg, liever niet! Sneeuw, ijs, vrieskou en een zonnetje erbij. Genieten is dat 😍
De enige sneeuw die ik wil zien is die die in de zomer hoog in de bergen ligt
_Audrey
02-10-2023 om 16:51
redbulletje schreef op 02-10-2023 om 16:49:
[..]
De enige sneeuw die ik wil zien is die die in de zomer hoog in de bergen ligt
😂 is ook wel erg mooi!
Knutselkei
02-10-2023 om 17:57
Nee, alleen korte broeken weggelegd, maar ik heb een inloopkast dus de rest blijft allemaal op hun plek hangen.
De tuin wat onkruid gewied en verder niet. Ik maak altijd achterin rommel voor de egels,vogels etc. En voorin wat netter voor mij
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.