Huiskamer
Loulou39
19-02-2024 om 20:19
Blooper- en moppertopic katten
Naar aanleiding van het “gewone” blooper en moppertopic, bij deze eentje voor katten (idee van Koekjez).
Omdat er in het gewone blooper en moppertopic vandaag een paar leuke kattenverhalen staan, lijkt het me inderdaad een goed idee om hier dit topic te openen.
MMcGonagall
17-03-2024 om 10:34
Een weldenkend mens had natuurlijk die kat opgepakt en zou zijn gestart met reanimeren en niet zijn kind opgebeld en de stuipen op het lijf gejaagd.
Broertje van onze kleine kater is op een soortgelijke manier plotseling overleden. Gaan slapen in het zonnetje en nooit meer wakker geworden.
MissHolmes
17-03-2024 om 22:47
MMcGonagall schreef op 17-03-2024 om 10:34:
Een weldenkend mens had natuurlijk die kat opgepakt en zou zijn gestart met reanimeren en niet zijn kind opgebeld en de stuipen op het lijf gejaagd.
Broertje van onze kleine kater is op een soortgelijke manier plotseling overleden. Gaan slapen in het zonnetje en nooit meer wakker geworden.
Maar ik snap jouw reactie wel, je schrikt je natuurlijk rot...
Loulou39
23-03-2024 om 18:46
Een grote mopper is dat mijn kater elke keer met zijn pootje heel veel water uit de drinkbakjes maait. Hij likt het dan van de grond op, maar het meeste blijft liggen en komt ook tussen de v-groef van het laminaat. Heel m’n laminaat is vernaggeld daar: bobbels, kieren, etc.😫
Heeft iemand een gouden tip? (Ik heb al allemaal soorten en maten waterbakjes geprobeerd, en er staat een dienblad onder de bakjes).
Loulou39
23-03-2024 om 19:07
Beterlaat2021! schreef op 23-03-2024 om 19:04:
De drinkbak ergens anders neerzetten waar geen laminaat ligt?
Op zich een supertip 😁, maar ik heb overal in huis doorlopend laminaat, behalve in de badkamer en wc, maar daar kunnen ze niet komen als ik er niet ben.
Ellori
23-03-2024 om 19:27
Loulou39 schreef op 23-03-2024 om 18:46:
Een grote mopper is dat mijn kater elke keer met zijn pootje heel veel water uit de drinkbakjes maait. Hij likt het dan van de grond op, maar het meeste blijft liggen en komt ook tussen de v-groef van het laminaat. Heel m’n laminaat is vernaggeld daar: bobbels, kieren, etc.😫
Heeft iemand een gouden tip? (Ik heb al allemaal soorten en maten waterbakjes geprobeerd, en er staat een dienblad onder de bakjes).
Zo'n grote droogloopmat er onder? Is niet mooi maar wel functioneel xD
MissHolmes
23-03-2024 om 20:32
Hier ook een mopper: mijn kat heeft twee bakjes met dagelijks vers water maar mevrouwtje jat sinds kort graag water uit bepaalde glazen van mij
Loulou39
23-03-2024 om 20:39
Ellori schreef op 23-03-2024 om 19:27:
[..]
Zo'n grote droogloopmat er onder? Is niet mooi maar wel functioneel xD
Moest het even opzoeken, inderdaad lelijk, maar ik ga het wel proberen want zoals het nu gaat geeft het een kapotte vloer en veel stress.
Dank je voor de tip!
citroentje
23-03-2024 om 20:39
OperaQueen schreef op 23-03-2024 om 20:32:
Hier ook een mopper: mijn kat heeft twee bakjes met dagelijks vers water maar mevrouwtje jat sinds kort graag water uit bepaalde glazen van mij
Het dier is inmiddels hemelen, maar ik had ooit een rooie kater die dol was op sinaasappelsap
Loulou39
23-03-2024 om 20:43
Mijn lieve eerste katertje dipte zijn pootje in rode wijn, vond hij heerlijk 😂
Hij was ook altijd erg verontwaardigd dat dat niet mocht van ons 💕
Loulou39
23-03-2024 om 20:58
citroentje schreef op 23-03-2024 om 20:46:
Ging het dier voor een merlot of liever een Shiraz of Cabernet?
Hahaha, mijn voorkeur was merlot: vond ‘ie goed 😁
MissHolmes
24-03-2024 om 07:02
Mijn inmiddels ook gehemelde kat was dol op groente en fruit. Die heeft een x sla van het aanrecht gejat terwijl er een verse biefstuk naast lag... 😁 (Gewone kattendingen zoals vlees en vis luste ze ook gewoon)
Loulou: en Citroentje:
Yindi
28-03-2024 om 19:42
Diva-kat heeft binnen het liefst zo vers mogelijk water. Direct uit de kraan of de douche, uit het glas van man (water met prik) of vooruit, in een drinkbakje, maar dan wel met een ijsklontje.
In de tuin drinkt ze uit alles wat maar water opvangt. Vogelbad, gieter, gemorst water uit de regenton...