Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bewust kindvrij (sinds 2010)

Op Viva zaten we al aan deel 27 van dit topic. Hopelijk krijgt het hier een goed vervolg. 

Heb het voorlopig maar even in 'overig' gezet, want bij 'kinderen' is nog geen onderdeel 'kindvrij'. 

AeonofWinter schreef op 12-07-2021 om 20:39:

[..]

Welnee joh, onkruid vergaat niet

Alles goed met jou en Hasse-man?

Yup, alles gaat z'n gangetje.

AcidicShark11

AcidicShark11

13-07-2021 om 16:49

RickDalton schreef op 12-07-2021 om 20:47:

[..]

Ja prima,

Met de kids ook 😛

Ghij benne Hasse (man) toch niet joh.

AcidicShark11

AcidicShark11

13-07-2021 om 16:51

Hasse88 schreef op 13-07-2021 om 05:47:

[..]

Yup, alles gaat z'n gangetje.

Fijn! 

Hier een boel gedoe. Iemand heeft 15.000 schuld bij ons open staan. Boel stress en er komt een incassobureau bij, man man man 

Het zal ook eens soepel gaan.

AeonofWinter schreef op 13-07-2021 om 16:51:

[..]

Fijn!

Hier een boel gedoe. Iemand heeft 15.000 schuld bij ons open staan. Boel stress en er komt een incassobureau bij, man man man

Het zal ook eens soepel gaan.

😲 Dat zijn geen fijne berichten. Hoop echt dat dat snel opgelost is..

Topic gevonden en ingecheckt! 

tvp
Ook al heb ik 2 kinderen, vind ik dit het fijnste topic en een feest der herkenning aan irritaties. 
Ik zal verder niet mee schrijven, maar wel mee lezen 

AcidicShark11

AcidicShark11

14-07-2021 om 10:58

Hasse88 schreef op 14-07-2021 om 08:43:

[..]

😲 Dat zijn geen fijne berichten. Hoop echt dat dat snel opgelost is..

Anders ik wel. Om knettergek van te worden, blegh.

@Tatemae, gewoon meeschrijven joh! Zolang je maar niet gaat kweelen over je geweldige wondertje 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

14-07-2021 om 11:42

Doornroosje75 schreef op 14-07-2021 om 09:18:

Topic gevonden en ingecheckt!

Ah, nog een vertrouwde. 
Wie zijn we nu nog vergeten op viva? 

De eerste die bij mij opkomen zijn Hondenmens en dianaf.

watertoren schreef op 10-07-2021 om 19:03:

Ik ken Redbulletje van het Vivaforum en ik noem mijn zoon wel eens Redbulletje want hij heeft net zo'n hekel aan kinderen als zij. Ik ben nu 56 en in mijn vriendenkring worden mensen regelmatig opa en oma en dan hebben ze medelijden met mij omdat ik nooit oma zal worden. Nou, eerlijk gezegd ben ik daar best blij om. Ik ken mensen die elke dinsdag en donderdag niet meer af spreken omdat ze dan op de kleinkinderen moeten passen want de moeder werkt dan. Ik zou daar dus echt geen zin in hebben en zij hebben daar ook niet altijd zin in maar voelen zich wat verplicht.

En dan vader? Werkt hij ook dan? 

AcidicShark11

AcidicShark11

14-07-2021 om 12:14

Valdemar schreef op 14-07-2021 om 11:42:

[..]

Ah, nog een vertrouwde.
Wie zijn we nu nog vergeten op viva?

De eerste die bij mij opkomen zijn Hondenmens en dianaf.

Himalaya? En vast nog wel meer.

redbulletje

redbulletje

14-07-2021 om 13:13 Topicstarter

Himalaya heb ik al wel op dit forum gespot maar nog niet in dit topic denk ik. 
Heb in 't kindvrij topic op viva een linkje naar hier gepost dus wellicht volgen er nog wel meer. 

Heb bij viva mijn OP aangepast, url van hier ingevoegd

Handig, Watervrouw. Dan weet iedereen waar we gebleven zijn. 

Ik vind dit forum veel fijner werken en hoef niet steeds meer te zoeken waar ik gebleven was. Het bookmarken werkt daar wel, maar dat zijn steeds weer een paar klikken extra. 

Tegen mijn voornemens in ben ik momenteel ook aan het multitasken met Via en viev. Mis bij laatste nu wel heel erg het fenomeen van hier dat je bij laatst gelezen bericht komt (hier mis ik dan weer de 'aankliksmileys', bug al gemeld, sommige smileyletttercombi's inmiddels wel geleerd )

Tatemae schreef op 14-07-2021 om 09:34:

tvp
Ook al heb ik 2 kinderen, vind ik dit het fijnste topic en een feest der herkenning aan irritaties.
Ik zal verder niet mee schrijven, maar wel mee lezen

Haha, ik ben hoogzwanger (zeer gewenst/gepland enz) en las hier ook graag. Heb namelijk veel ergernissen om andermans kinderen en hoe bepaalde mensen dingen doen. Of juist NIET doen (opvoeden, bijvoorbeeld).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.