Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

04-02-2024 om 08:19

Als je nu een wens mag doen

wat zou je dan wensen?


Dat ik niet deze week aan chemo zou moeten beginnen....

Dan wenste ik dat ik vanmorgen hier zwanger op de bank zat, wachtend op het kindje dat ik wilde dragen voor mijn vriendin die geen baarmoeder meer heeft. Helaas mocht dat niet lukken na twee embryo plaatsingen vorig jaar. Gelukkig is het leven ook zonder kinderen zeer de moeite waard. Maar als ik kon wensen, dan wist ik het wel.

Azalea747 schreef op 04-02-2024 om 10:20:

[..]

Dat is toch prachtig? Wat kan jou ‘niet cool’ schelen, legio mensen die daar (al dan niet heimelijk) jaloers op zouden zijn. Ik wens je nog heel veel fijne tijd met je ouders ♥️.

Dank je wel 

ella1970 schreef op 04-02-2024 om 10:29:

Dat ik niet deze week aan chemo zou moeten beginnen....

Heel veel sterkte.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

04-02-2024 om 10:38

ella1970 schreef op 04-02-2024 om 10:29:

Dat ik niet deze week aan chemo zou moeten beginnen....

ella1970 schreef op 04-02-2024 om 10:29:

Dat ik niet deze week aan chemo zou moeten beginnen....

Ach, wat heftig… ik wens voor je dat het zoveel mogelijk meevalt en dat het resultaat heel goed is ❤️

Dat stiefzoon minder last zou hebben van zijn ass. 

eigenlijk wat ik wel vaker hardop zeg als ik wegrij bij mijn moeder in het verpleeghuis.. ga dit jaar maar gewoon dood lieverd. Geen verdere aftakeling meer, die je wel degelijk ervaart. Geen onbegrip meer, geen wanen.. gewoon rust. Ondanks dat je over het algemeen opgewekt bent, het mag nu echt wel klaar zijn voor je..

Wollstonecraft schreef op 04-02-2024 om 10:18:

[..]

Dat snap ik ook.

Mijn ouders zijn dik in de tachtig, dus lle tijd die we hebben is een soort bonustijd. Ik zie er tegenop om ze te verliezen. Dat klinkt misschien niet cool, maar we zijn echt close.

Dit heb je alvast in de zak, dat zou ook mijn wens zijn. 
Hopelijk hebben jullie nog vele gezonde en leuke jaren voor je liggen samen 🍀

Ik zou wensen dat mijn vader niet ziek was en dat ik hem niet kwijt ga raken.

MidasWolf schreef op 04-02-2024 om 12:09:

[..]

Dit heb je alvast in de zak, dat zou ook mijn wens zijn.
Hopelijk hebben jullie nog vele gezonde en leuke jaren voor je liggen samen 🍀

Dank je 

Malm schreef op 04-02-2024 om 12:15:

Ik zou wensen dat mijn vader niet ziek was en dat ik hem niet kwijt ga raken.

Sterkte.

Een wereld zonder oorlog.

Voor mezelf wens ik dat alles blijft zoals het is. Het gaat goed en vooral dat het zo goed gaat met mijn zoon.

Dat man een keer gelukkig zou zijn. Depressie is altijd (sluimerend) aanwezig, gun hem dat dat weg is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.