Huiskamer
Femke09
12-07-2021 om 14:40
Advent kalenders 2021!
Ja, ik weet het, ik ben véél te vroeg, maar ik heb vorig jaar (zo vanaf september) ontzettend genoten van het topic over advent kalenders (en er veel te veel zelf aangeschaft ) dat ik niet kan wachten!
Ondertussen alvast twee, nee drie kalenders aangeschaft voor de kinderen, de Peppa Big van 2020 voor mijn jongste en twee met edelstenen voor mijn oudste (eentje krijgt ze alvast met haar verjaardag in oktober).
Wat zijn volgens jullie de must haves in de wereld van adventkalenders?
Miss-Pippi
04-12-2021 om 11:23
Beterlaat2021! schreef op 04-12-2021 om 10:02:
Is deze al gemeld?
Adventskalender voor de hond bij de Action!
Ik had deze gemeld, maar dan voor katten. Ook van Action inderdaad.
Leuke kalender. Zit per dag een klein zakje met koekjes/snoepjes in. De katten vinden het tot nu toe erg lekker. Ik had er voor iedere kat een, maar achteraf was één kalender voor twee katten ook wel ruim voldoende geweest!
Dutchgirly
04-12-2021 om 11:39
Is deze al gemeld?
Wow! Dit wil ik voor mijn hond! Weet je wat hij kost? Ik ben benieuwd trouwens of ze nog te krijgen zijn...
mikado123
04-12-2021 om 11:39
hier staat een eigen gemaakte kalender (door mijn zus en haar dochter voor mijn dochter). tot nu toe chocola en 2 lampjes in de vorm van blauwe sterretjes.
Morgen krijgt mijn dochter nog een kerstboomhanger-adventkalender. kwam ik tegen bij de action. Alleen de achterkant afgeplakt.
En morgen gaat onze eigen gemaakte kalender naar mijn zus+kinderen. het zijn 24 witte huisjes ( van papier om een melkpak heen, met lampjes erin) geworden.
rooiekater
04-12-2021 om 12:28
Lollypopje schreef op 03-12-2021 om 18:19:
Nou die van Van Soest is een flinke deceptie. 35 euro voor chocola, dan verwacht je wat. Zeker als je weet dat een doos van 24 bonbons in luxe verpakking 32,50 kost.
Dag 1 inderdaad een bon bon, niks bijzonders, maar toch een bonbon.
Dag 2 een simpel puur chocolaatje
Dag 3 zijn ze weer gul, wel twee hele chocolade pepernoten.
Dag 24 is 2x zo groot, maar ik vermoed niet dat dat gaat compenseren.
Ik snap best dat je ook wat voor de verpakking betaald (al is die ook echt niet heel speciaal), maar het zou me inmiddels niks verbazen als de waarde van de inhoud 25 euro gaat halen.
Het valt mij in algemene zin op dar wat duurdere chocolade kalenders toch tegen vallen.
Ik had vorig jaar die van lindt die chocolade met beren uiterlijk. Was lekker maar duur in verhouding vond ik.
Lollypopje
04-12-2021 om 12:32
rooiekater schreef op 04-12-2021 om 12:28:
[..]
Het valt mij in algemene zin op dar wat duurdere chocolade kalenders toch tegen vallen.
Ik had vorig jaar die van lindt die chocolade met beren uiterlijk. Was lekker maar duur in verhouding vond ik.
Die van Lindt vond ik dan wel weer echt waar voor zijn geld. Via de Duitse amazon 18 euro voor betaald en behoorlijk grote pralines.
En nu verwacht ik echt niet net zoveel en groot bij een echte chocolatier, dat is toch wel een verschil met uit een fabriek. Maar ik verwacht dan wel dat de inhoud enigzins in de buurt komt van de winkelwaarde, maar bij Van Soest betaal je dus gewoon echt voornamelijk voor de verpakking.
rooiekater
04-12-2021 om 12:35
Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 12:32:
[..]
Die van Lindt vond ik dan wel weer echt waar voor zijn geld. Via de Duitse amazon 18 euro voor betaald en behoorlijk grote pralines.
En nu verwacht ik echt niet net zoveel en groot bij een echte chocolatier, dat is toch wel een verschil met uit een fabriek. Maar ik verwacht dan wel dat de inhoud enigzins in de buurt komt van de winkelwaarde, maar bij Van Soest betaal je dus gewoon echt voornamelijk voor de verpakking.
Das wel zonde van je geld.
Uiteraard is er verschil in chocolade van een supermarkt of chocolaterie.
Lollypopje
04-12-2021 om 12:39
rooiekater schreef op 04-12-2021 om 12:35:
[..]
Das wel zonde van je geld.
Uiteraard is er verschil in chocolade van een supermarkt of chocolaterie.
Dat vind ik dus ook. Ik verwachte toch wel pralines en bijzondere chocolaatjes.
Luxe verpakking is daar dus 32,50 voor 24 bonbons.
Niet luxe verpakking 35 voor 500 gram.
Ik snap dan wel dat ik geen 500 krijg, maar wel iets in die koers van de luxe verpakking. Nouja dat weten we dan ook weer. Volgend jaar haal ik wel weer die van Lindt, weet ik in elk geval dat prijs kwaliteit redelijk is.
En gelukkig is mijn kalender van Heerlijke Thee tot nu toe wel leuk.
Beterlaat2021!
04-12-2021 om 12:39
Dutchgirly schreef op 04-12-2021 om 11:39:
[..]
Wow! Dit wil ik voor mijn hond! Weet je wat hij kost? Ik ben benieuwd trouwens of ze nog te krijgen zijn...
Kost nog geen € 3,00 geloof ik. Twee weken geleden gezien, nu wil ik er eigenlijk tochwel eentje kopen. Weet niet of ze er nog zijn.
Wattenbolleke
04-12-2021 om 15:54
Macaron- schreef op 23-11-2021 om 19:05:
Ik heb vandaag de adventskalender van Shampoobars.nl binnen gekregen.
Kun je er iets over zeggen zonder te spoileren? Is hij leuk?
Lollypopje
04-12-2021 om 18:21
vandaag in Van Soest... Een mislukt worteltje, met de nadruk op tje Ze hebben niet eens de moeite gedaan een kroontje voor hem te knutselen 😂
83angel
04-12-2021 om 18:24
de kinderen hebben vandaag hun kalenders gekregen. Dochter van Lego vriendschap en zoon van play mobil 123. Ze vinden hem erg leuk. Voor mezelf heb ik die van heerlijke thee ik ben benieuwd hoe die van vandaag smaakt straks eens een pot zetten
Hobbyist
04-12-2021 om 18:39
Is deze al gemeld?
Deze heb ik een paar jaar geleden gehad voor mijn hond, was geen succes voor haar. Ze wilde de snoepjes al bijna niet eten en na twee dagen gestopt toen ze ervan begon over te geven. Dit jaar nieuwe poging gedaan met de Wolves of Wilderness adventskalender van Zooplus en daar is ze erg blij mee
rooiekater
05-12-2021 om 03:37
hier valt bij de katten die cosma in de smaak maar omdat er maar 2 snoepjes per keer in zotten heb ik nu gewoon die bussen besteld.
citroentje
05-12-2021 om 09:07
die van Douglas bevalt goed, erg gevarieerde producten. Mascara, nagellak, ampul, handcrème, droogshampoo... blij mee!
Cirkel
05-12-2021 om 14:17
De mannen douglas kalender valt heel erg tegen. Is het geld echt niet waard. Helaas.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.