Huiskamer
Femke09
12-07-2021 om 14:40
Advent kalenders 2021!
Ja, ik weet het, ik ben véél te vroeg, maar ik heb vorig jaar (zo vanaf september) ontzettend genoten van het topic over advent kalenders (en er veel te veel zelf aangeschaft ) dat ik niet kan wachten!
Ondertussen alvast twee, nee drie kalenders aangeschaft voor de kinderen, de Peppa Big van 2020 voor mijn jongste en twee met edelstenen voor mijn oudste (eentje krijgt ze alvast met haar verjaardag in oktober).
Wat zijn volgens jullie de must haves in de wereld van adventkalenders?
PriceyRook54
01-12-2021 om 17:58
Wattenbolleke schreef op 01-12-2021 om 16:48:
shampoobars verwacht over 1-2 weken pas te kunnen leveren. Echt kut. In het ongunstigste geval is het dan al bijna kerst
Ik had me er echt op verheugd dus dit is echt een teleurstelling…
Kun je het cancellen, ik denk dat ik dat zou doen, lamaar dan hoor.
Lollypopje
01-12-2021 om 17:58
Brabeau schreef op 01-12-2021 om 17:54:
[..]
Hoe werkt die kalender? Je moet iets raden?
Kalender zijn allemaal kleine kadootjes en er zat een lijstje bij met omschrijving van wat je elke dag kunt verwachten. Eerste was iets dat vrijwel elke vrouw lekker vind. Dat gecombineerd met dat het een zeshoekig buisje was, dan moesten het wel droste pastilles zijn
Piratenkoningin
01-12-2021 om 20:34
De eerste thee van YDTC is goedgekeurd. Normaal hou ik niet zo van rooibos, maar deze vond ik lekker. Wel een minimale hoeveelheid hoor, kráp aan genoeg voor twee mokken thee.
Drakenvlieg
01-12-2021 om 20:42
Piratenkoningin schreef op 01-12-2021 om 20:34:
De eerste thee van YDTC is goedgekeurd. Normaal hou ik niet zo van rooibos, maar deze vond ik lekker. Wel een minimale hoeveelheid hoor, kráp aan genoeg voor twee mokken thee.
Ik zou het zo zelf geschreven kunnen hebben
Idd, de thee was voor rooibos erg lekker.
En ik vond het wel erg weinig voor twee koppen... Maar vind het ook zonde maar één keer van te doen.
Piratenkoningin
01-12-2021 om 20:46
Drakenvlieg schreef op 01-12-2021 om 20:42:
[..]
En ik vond het wel erg weinig voor twee koppen... Maar vind het ook zonde maar één keer van te doen.
Als ze het beschrijven als ‘ruim genoeg voor 2-4 koppen’ dan verwacht ik toch dat er gemakkelijk twee koppen uit kunnen. Nou ja, het calms je wel down, het geduld wat nodig is voordat de tweede kop ook genoeg smaak heeft (de thee heet ‘calm down’).
Drakenvlieg
01-12-2021 om 21:09
Piratenkoningin schreef op 01-12-2021 om 20:46:
[..]
Als ze het beschrijven als ‘ruim genoeg voor 2-4 koppen’ dan verwacht ik toch dat er gemakkelijk twee koppen uit kunnen. Nou ja, het calms je wel down, het geduld wat nodig is voordat de tweede kop ook genoeg smaak heeft (de thee heet ‘calm down’).
Ik "dubbeldip" mijn zakjes nooit. Vind ik echt niet lekker . Dus elk kopje krijgt een nieuw zakje.
Maar dit is wel erg karig om doormidden te doen merkte ik...
FantasticFox
02-12-2021 om 00:24
Ik heb de Pickwick theekalender en daar zitten in ieder vakje 2 zakjes. Hoef je niet te dubbeldippen. Vriend en ik hebben vandaag de kamillethee op.
Vriend heeft ook nog een IKEA bonbonkalender, dus die heeft iedere dag een bonbon bij de thee
rooiekater
02-12-2021 om 05:20
FantasticFox schreef op 02-12-2021 om 00:24:
Ik heb de Pickwick theekalender en daar zitten in ieder vakje 2 zakjes. Hoef je niet te dubbeldippen. Vriend en ik hebben vandaag de kamillethee op.
Vriend heeft ook nog een IKEA bonbonkalender, dus die heeft iedere dag een bonbon bij de thee
Ik heb ook beide thee met een chocolaatje
Chocoladeaardbei
02-12-2021 om 08:10
Drakenvlieg schreef op 01-12-2021 om 20:42:
[..]
Zelfde hier, deel jullie mening!
Ik ben geen rooibosfan, maar de combi was wel lekker. Helaas dus wel die rooibos nasmaak.
Heb niet eens de moeite gedaan om er 2 koppen van te maken. Heb thuis een maatschepje voor 1 kop losse thee, dan krijg ik evenveel als wat er hier in het zakje zit, dus echt niet genoeg voor 2-4 koppen.
LaDolceVita
02-12-2021 om 09:34
Piratenkoningin schreef op 01-12-2021 om 20:34:
Ja eens! Ik heb er maar gewoon 1 beker van gezet, was anders bang dat het zo'n slap bakkie werd. Wel lekker theetje.
Due-scimmie
02-12-2021 om 09:42
Ik heb net het eerste theepakketje geopend. Lijkt grote hoeveelheid, maar heb voor potje in verhouding wel meer nodig dan van mijn favoriete merk.
(Ik heb mijn favoriete theemerk meteen suggestie gedaan voor adventskalender volgend jaar en dat ik die zeker zou kopen. Niet geschoten is altijd mis)
Drakenvlieg
02-12-2021 om 09:43
Wat zijn we het allemaal met elkaar eens over de yourdailyteacup de hele tijd .
Geloof dat er maar weinig zullen zijn die hem eventueel volgend jaar weer bestellen .
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.