Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!

Ciska78 schreef op 20-11-2021 om 18:18:

[..]

Ik heb ze gemaild en aangegeven dat ik hierdoor ook niet meer bij hun ga bestellen

Ben benieuwd of je een reactie krijgt. 

_melon schreef op 20-11-2021 om 19:25:

[..]

Ben benieuwd of je een reactie krijgt.

Daar heb ik dus geen reactie op gekregen, alleen maar dat er nog niets verstuurd is en dat ik hem ook mag annuleren. Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon op de hoogte gehouden worden

Ciska78 schreef op 20-11-2021 om 21:07:

[..]

Daar heb ik dus geen reactie op gekregen, alleen maar dat er nog niets verstuurd is en dat ik hem ook mag annuleren. Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon op de hoogte gehouden worden

Wat slecht zeg, dat ze niet eens reageren op kritiek. Niet bepaald klantvriendelijk.

Lollypopje schreef op 21-11-2021 om 11:24:

[..]

Wat slecht zeg, dat ze niet eens reageren op kritiek. Niet bepaald klantvriendelijk.

Nou inderdaad, dat is toch geen antwoord?

Hobbyist schreef op 19-11-2021 om 17:43:

Aaah, deze wilde ik nog heeeel graag en nu zie ik hem eindelijk in Nederland

https://adventskalendertips.nl/glossybox-adventskalender-2021/

Wil je laten weten of je bestelling goed en netjes aangekomen is? Lijkt me een erg mooie kalender, maar ik schrik van de vele negatieve reviews over her bedrijf dat deze kalender aanbiedt. 

Miss-Pippi schreef op 22-11-2021 om 14:28:

[..]

Wil je laten weten of je bestelling goed en netjes aangekomen is? Lijkt me een erg mooie kalender, maar ik schrik van de vele negatieve reviews over her bedrijf dat deze kalender aanbiedt.

Zijn de reviews zo slecht? Ik heb eerder de Lookfantastic adventskalender gehad. Was wel een klein beetje beschadigt, maar wel op tijd aangekomen. Ik laat het weten als de glossybox binnen is

Hobbyist schreef op 22-11-2021 om 16:01:

[..]

Zijn de reviews zo slecht? Ik heb eerder de Lookfantastic adventskalender gehad. Was wel een klein beetje beschadigt, maar wel op tijd aangekomen. Ik laat het weten als de glossybox binnen is

Ja, ik schrik er in elk geval een beetje van: https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/klachten-over-lookfantasticnl-schandalig-onbetrouwbaar-en-vieze-producten-reageert-niet-op-vragen-van-radar/

Maar persoonlijk geen ervaring!

Hopelijk komt het goed. Het lijkt me wel een supermooie kalender, daar ga je vast veel plezier van hebben!

Onee toch. Ik heb niet echt naar de reviews gekeken. Ik krijg hem vandaag, als het goed is. Tot nu toe word ik h goed op de hoogte gehouden per mail.

Cirkel schreef op 23-11-2021 om 05:55:

Onee toch. Ik heb niet echt naar de reviews gekeken. Ik krijg hem vandaag, als het goed is. Tot nu toe word ik h goed op de hoogte gehouden per mail.

Fijn! Dat klinkt in elk geval goed! Hopelijk komt ‘ie vandaag binnen en dan maar geduld opbrengen tot 1 december. Hij is echt supermooi!

De dolce gusto koffie Avent kalender is binnen. Ik ben benieuwd of er ook andere cups dan koffie inzitten (zag dat ze chai latten en chocomel hebben). Man heeft een thee Avent kalender in een rond blik zitten allemaal zakjes verse thee. 

Ik zou de glossybox vandaag krijgen, maar inmiddels staat er dat het donderdag aankomt. Het is nog niet aangemeld bij postnl. Aaah, ik krijg hier kriebels van. Heb gisteren de recensies ook gelezen; echt erg.

Cirkel schreef op 23-11-2021 om 09:19:

Ik zou de glossybox vandaag krijgen, maar inmiddels staat er dat het donderdag aankomt. Het is nog niet aangemeld bij postnl. Aaah, ik krijg hier kriebels van. Heb gisteren de recensies ook gelezen; echt erg.

O, shittt… hopelijk komt ‘ie gewoon donderdag (in goede staat). 

Ik heb een mail gehad van your daily teacup dat de kalender wordt verzonden Ben benieuwd! 

Ik ook 
Standaard mailtje dat "de bestelling is afgerond" en wordt verzonden of dat je het kan afhalen in de winkel. 

Van de fijne persoonlijke communicatie zijn ze niet 

Ik was vandaag bij de AH en zag een Pickwick theekalender, dus die heb ik mooi meegenomen. Iedere dag 2 zakjes van dezelfde smaak, dus kunnen partner en ik iedere dag samen wat proeven. Leuk, heb er al helemaal zin in. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.