Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!

Femke09

Femke09

26-10-2021 om 10:39 Topicstarter

Oh, die Barbiekalender is inderdaad echt vals gewoon. Vorig jaar was ie ook heel snel uitverkocht en vervolgens zie je hem voor de hoofdprijs+ op Amazon staan.
Mijn zus heeft vorig jaar daarom overgeslagen (de 'oude' versies zijn blijkbaar collectoritems en dus minstens zo duur als de kalender van het jaar zelf) en dit jaar in september haar slag geslagen.

Femke09

Femke09

26-10-2021 om 10:40 Topicstarter

_melon schreef op 16-10-2021 om 08:20:

[..]

De levering is in oktober stond er toen bij. Maar ik had een update zo nu en dan ook wel fijn gevonden.

Ik heb begin november in mijn hoofd? 

Nou ja, zal vast goed komen, lijkt me een betrouwbare webshop.

Femke09 schreef op 26-10-2021 om 10:39:

Oh, die Barbiekalender is inderdaad echt vals gewoon. Vorig jaar was ie ook heel snel uitverkocht en vervolgens zie je hem voor de hoofdprijs+ op Amazon staan.
Mijn zus heeft vorig jaar daarom overgeslagen (de 'oude' versies zijn blijkbaar collectoritems en dus minstens zo duur als de kalender van het jaar zelf) en dit jaar in september haar slag geslagen.

Ik had hem ook in september besteld maar is nog steeds onderweg. Geloof niet dat die nog komt helaas.

mij zit nu te twijfelen tussen l.o.l. En Lego 

Femke09

Femke09

26-10-2021 om 10:52 Topicstarter

83angel schreef op 26-10-2021 om 10:50:

[..]

Ik had hem ook in september besteld maar is nog steeds onderweg. Geloof niet dat die nog komt helaas.

mij zit nu te twijfelen tussen l.o.l. En Lego

Wat balen zeg! Ik ga ff bij mijn zus informeren of ie daar dan wel is aangekomen... Anders kan ze nog op zoek naar wat anders. L.o.l. is voor die meiden altijd leuk, en bij Lego heb je best veel keuze! 

Mijn zus is vorig jaar volgens mij geswitcht naar Playmobil, maar daar had mijn nichtje ook al het een en ander van, dus dat matchte ook wel. 

Femke09 schreef op 26-10-2021 om 10:52:

[..]

Wat balen zeg! Ik ga ff bij mijn zus informeren of ie daar dan wel is aangekomen... Anders kan ze nog op zoek naar wat anders. L.o.l. is voor die meiden altijd leuk, en bij Lego heb je best veel keuze!

Mijn zus is vorig jaar volgens mij geswitcht naar Playmobil, maar daar had mijn nichtje ook al het een en ander van, dus dat matchte ook wel.

Dochter had vorig jaar ook die van play mobil. Die vond ze erg leuk.

Femke09

Femke09

26-10-2021 om 10:57 Topicstarter

Voor mijn zoon (9 jaar) dit jaar Peppa Big...wellicht wat kinderachtig, maar hij zat gisteren weer genietend op de bank tv te kijken: mama, het is misschien voor jonge kinderen, maar het is toch niet erg dat ik dit stiekem nog heel leuk vind? 
Nee hoor jongen, enne, die adventskalender zal dan vast een schot in de roos zijn 

Nog steeds niets gevonden voor zoon van 15.  Te oud voor Lego en Playmobil, te jong voor drank, pringles heeft maar 7 smaken,... Ze krijgen beiden ook een met snoep of chocola dus Lindt valt ook al af. Fortnite was een optie maar die lijkt er niet te zijn dit jaar. Iemand nog een idee?

FaintOctopus42

FaintOctopus42

26-10-2021 om 16:56

ik heb de pukka theekalender besteld voor mezelf dit jaar.
Vorig jaar had ik die van pickwick, beviel goed, iedere dag een nieuwe theesmaak.

Die van Ikea komt soms ook in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, dan maak je er gewoon winst op (mits je wel iets van Ikea nodig hebt in januari, maar dat is hun verdienmodel ook natuurlijk. Een deel komt zijn cadeaubonnen niet inleveren en een ander deel koopt meer dan ze van plan waren)

Ik kan die van ikea eigenlijk wel gebruiken want moet komende tijd toch wat dingen van ikea hebben. Maar hij is alleen in de winkel te koop helaas.

PriceyRook54

PriceyRook54

26-10-2021 om 17:25

Due-scimmie schreef op 26-10-2021 om 17:23:

Ik kan die van ikea eigenlijk wel gebruiken want moet komende tijd toch wat dingen van ikea hebben. Maar hij is alleen in de winkel te koop helaas.

En volgens mij alleen in NL! Ik woon niet in NL en ik zie hem alleen op de NLse website en niet op de onze. Jammer, want ik ga er dinsdag sowieso even langs. Nou ja, wie weet zie ik hem alsnog.

Merel9988 schreef op 26-10-2021 om 14:33:

Nog steeds niets gevonden voor zoon van 15. Te oud voor Lego en Playmobil, te jong voor drank, pringles heeft maar 7 smaken,... Ze krijgen beiden ook een met snoep of chocola dus Lindt valt ook al af. Fortnite was een optie maar die lijkt er niet te zijn dit jaar. Iemand nog een idee?

LEGO, Pokémon, Minecraft allemaal geen optie?

Voor de koffie liefhebbers kwam ik net deze tegen, alleen jammer van de verzendkosten:

https://adventskalendertips.nl/friends-nespresso-koffie-adventskalender/

Eindelijk een leuke voor mijn moeder gevonden! Vorig jaar had ik de Bonne maman die erg in de smaak viel. 
Vorig jaar een leuke gezien en opgeslagen maar de link gaf een error. Gelukkig was ik zo slim om naar de homepage te gaan.
Deze is het geworden: https://www.de-smaakboetiek.nl/lakrids-adventskalender-2021.html

Merel9988 schreef op 26-10-2021 om 14:33:

Nog steeds niets gevonden voor zoon van 15. Te oud voor Lego en Playmobil, te jong voor drank, pringles heeft maar 7 smaken,... Ze krijgen beiden ook een met snoep of chocola dus Lindt valt ook al af. Fortnite was een optie maar die lijkt er niet te zijn dit jaar. Iemand nog een idee?

Misschien hier iets van:

https://www.conrad.nl/o/adventskalenders-0607251

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.