Nieuws en actueel
Lollypopje
17-02-2022 om 20:49
Storm; ben jij er klaar voor?
Er was nog geen topic over en omdat het morgen echt los schijnt te gaan dacht ik, ik open er een.
Zie jij er tegen op?
Krijg jij er last van met werk of school?
Baal je dat de ns om 14.00 uur niet meer rijdt?
Doe je iets ter voorbereiding in je tuin?
Ben je net als ik bang voor storm en zoek je een beetje mentalsupport? Gooit het er hier lekker uit
Ik moet morgenochtend nog wat lichte bloempotten voor de zekerheid binnen halen en misschien het tuintafeltje. Want vandaag door kop in het zand niet door hoe heftig het morgen voorspeld wordt en nu is het donker en ligt mijn balkon vol met naaktslakken
En verder ga ik morgen heel lief voor mijzelf zijn en proberen de storm te vergeten... Voor zover dat lukt met enkel glas. En vreemdgenoeg hoor ik het ook altijd heel hard op de wc in het midden van het huis
Knutselkei
18-02-2022 om 16:57
Zuiden:Wel een verschil: Om 1530m nog 3 kwartier gelopen in het zonnetje met flinke wind maar wel goed te doen. Nu waait t harder en meer windstoten.
Ysenda
18-02-2022 om 17:00
veel snelwegen zijn al afgesliten door omgevallen bomen, geschaarde of gekantelde vrachtwagens en ook het dak van het Ado stadion is beschadigd en de hele wijk wordt daar ontruimd omdat het rondvliegende materiaal gevaar oplevert.
Echt een storm van niks dit.
Helga van Leur legde gister al uit dat het in het oosten van het land echt anders is dan in het westen.
Fladderak
18-02-2022 om 17:00
Wij mochten iets eerder weg zodat we veilig thuis konden komen. Werkgever (zorg) heeft slaapplekken (en morgenvroeg ontbijt) geregeld voor de collega's die late dienst hebben en niet meer thuis kunnen komen.
Fietste door de stad en diverse winkels waren al dicht en veel mensen waren er ook niet op straat.
Bakblik
18-02-2022 om 17:01
Bij ons op de andere hoek van het huizenblok zijn de bewoners en aanbouw aan het maken al maanden. Met storm Corrie ging het al niet helemaal goed maar nu is er echt eea weggewaaid. De schutting staat helemaal scheef en er mist en stuk dak van hun garage. Zulke domme types want ach waarom zou je voordat de storm begint zorgen dat alles stevig vast zit? Eigen schuld dikke bult.
MidasWolf
18-02-2022 om 17:03
Het scheelt wel iets dat veel bomen nog niet vol in het blad staan.
Anders zouden er waarschijnlijk nog veel meer bomen gaan omvallen.
Beterlaat2021!
18-02-2022 om 17:03
Een grote houten plantenbak waaide om, toch maar naar de schuur gesleept. Als het ding gaat vliegen, nee danku. Er ligt altijd een stuk kunstgras buiten, met twee grote keien erop, is ook omgewaaid. Dus ook maar veiliger neergelegd. Het zijn maar kleine dingen, maar het kan schade veroorzaken.
16.59 uur "Persoon te water" in de rivier die door mijn woonplaats loopt. Wat heb je daar te zoeken dan....???
ScarceKudu74
18-02-2022 om 17:04
wild-flower schreef op 18-02-2022 om 16:31:
Hier de actuele windkracht . Wordt elke 10 minuten aangepast .
https://www.weerplaza.nl/actueel/wind/
Leuk om het daar in de gaten te houden. Wij zaten wel erg in het paars net, maar nu wordt de wind al minder hard.
Ellori
18-02-2022 om 17:04
MidasWolf schreef op 18-02-2022 om 17:03:
Het scheelt wel iets dat veel bomen nog niet vol in het blad staan.
Anders zouden er waarschijnlijk nog veel meer bomen gaan omvallen.
Dat zei ik net inderdaad ook al tegen partner.
Zilver_gray
18-02-2022 om 17:06
Ik zit nu nieuws te kijken, die mensen die nu op het strand lopen met die storm?…Why???
ScarceKudu74
18-02-2022 om 17:07
Zilver_gray schreef op 18-02-2022 om 17:06:
Ik zit nu nieuws te kijken, die mensen die nu op het strand lopen met die storm?…Why???
Die willen worden gezandstraald 😂
Op het strand bij storm is echt geweldig, ik snap ze wel.
Poezie
18-02-2022 om 17:07
Omdat ze dat leuk vinden natuurlijk! Dit maak je niet iedere dag mee dus veel mensen vinden het een unieke ervaring.
Zilver_gray
18-02-2022 om 17:09
Veilig thuis vanachter mijn raam zie ik genoeg hoor Ervaring genoeg op die manier.
PriceyRook54
18-02-2022 om 17:14
Da's Lisabette - Zwaaien Lies!
Crazycatlady
18-02-2022 om 17:14
Ik krijg zojuist een NL alert. Als of de extreem wind je anders ontgaan kan zijn.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.