Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Stikstof, samen om tafel om een plan te maken

Paracelsus schreef op 23-08-2022 om 12:37:

[..]

D66 zou ik toch onder centrum links willen scharen.

Ze hebben tegen een motie voor het verhogen van het minimumloon gestemd, tegen een motie over het niet instellen van een eigen bijdrage in de jeugdzorg, tegen een motie voor het bevriezen van de huren, tegen een motie om studenten op een behoorlijke wijze te compenseren, tegen een motie om evenveel vrouwelijke als mannelijke bewindspersonen in het nieuwe kabinet te hebben.

Gewoon rechts beleid.

Overigens bestaat het kabinet niet alleen uit D66.

Paracelsus schreef op 23-08-2022 om 12:37:

[..]

D66 zou ik toch onder centrum links willen scharen.

VVD, CDA en ChristenUnie hebben niks in te brengen? 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

23-08-2022 om 12:43

Cookielover schreef op 23-08-2022 om 12:42:

[..]

Ze hebben tegen een motie voor het verhogen van het minimumloon gestemd, tegen een motie over het niet instellen van een eigen bijdrage in de jeugdzorg, tegen een motie voor het bevriezen van de huren, tegen een motie om studenten op een behoorlijke wijze te compenseren, tegen een motie om evenveel vrouwelijke als mannelijke bewindspersonen in het nieuwe kabinet te hebben.

Gewoon rechts beleid.

Overigens bestaat het kabinet niet alleen uit D66.

Ze hebben het inderdaad beter voor met mensen buiten Europa. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

23-08-2022 om 12:44

Mevrouw75 schreef op 23-08-2022 om 12:43:

[..]

VVD, CDA en ChristenUnie hebben niks in te brengen?

Rutte heeft volgens mij op veel te veel toegegeven om maar te kunnen regeren, dus nu klapt de boel. 

Paracelsus schreef op 23-08-2022 om 12:44:

[..]

Rutte heeft volgens mij op veel te veel toegegeven om maar te kunnen regeren, dus nu klapt de boel.

Op de protesterende boeren? 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

23-08-2022 om 13:24

Paracelsus schreef op 23-08-2022 om 12:21:

[..]

Ik vermoed niet dat dit gebeurd. Mensen hebben namelijk “rechts” gestemd en kregen een links uitvoerend kabinet. Ze schuiven vermoed ik eerder op naar andere rechtste partijen

Allemachtig wat een nonsens. Wat is er zo ontzettend links aan dit kabinet?

WickedCurlew89

WickedCurlew89

23-08-2022 om 17:06

Wat denken de populisten nu eigenlijk te gaan bereiken met hun kop in het zand steken en het op de lange baan schuiven? Geen oplossingen in elk geval. Alles voor het partijbelang.

Over een jaartje spreekt de rechter weer, kan het feest opnieuw beginnen. Hoe langer men wacht hoe zwaarder maatregelen zullen worden, men is gewaarschuwd.

Esther Ouwehand: 'Wat de heer Hoekstra hier staat te doen is van twee walletjes eten'.

🙌

Ik vind die CDA-ers slap lullen, als je een vent bent pak dan door en sta niet alleen achter je uitspraak maar maak je woorden waar door op te komen voor de boeren en dan stikstofbeleid van tafel te vegen.

Ik begin onderhand echt af te haken omdat het er totaal hopeloos uitziet. Even leek men eindelijk eens iets wezenlijks te willen doen tegen de situatie met de veeteelt in ons land. Maar hoera, het is Hoekstra gelukt om lekker tweespalt te zaaien in het kabinet. Zal hij wel trots op zijn. Voor het land is het natuurlijk alleen maar slecht. Maar kennelijk is kiezersbehoud veeeeel belangrijker dan natuur en milieu. Het zij zo. Ik weet het ook niet meer. 

Zorroo schreef op 23-08-2022 om 19:32:

Ik begin onderhand echt af te haken omdat het er totaal hopeloos uitziet. Even leek men eindelijk eens iets wezenlijks te willen doen tegen de situatie met de veeteelt in ons land. Maar hoera, het is Hoekstra gelukt om lekker tweespalt te zaaien in het kabinet. Zal hij wel trots op zijn. Voor het land is het natuurlijk alleen maar slecht. Maar kennelijk is kiezersbehoud veeeeel belangrijker dan natuur en milieu. Het zij zo. Ik weet het ook niet meer.

Dat stikstofbeleid is alleen maar bedoeld om meer te kunnen bouwen. Een groot deel van de plattelandsbevolking woont toch liever temidden van landerijen dan tussen het beton.

redbulletje schreef op 23-08-2022 om 18:46:

Ik vind die CDA-ers slap lullen, als je een vent bent pak dan door en sta niet alleen achter je uitspraak maar maak je woorden waar door op te komen voor de boeren en dan stikstofbeleid van tafel te vegen.

Als je een vent bent, sta je gewoon achter je besluit en krabbel je niet terug door wat weerstand. 

redbulletje schreef op 23-08-2022 om 19:35:

[..]

Dat stikstofbeleid is alleen maar bedoeld om meer te kunnen bouwen. Een groot deel van de plattelandsbevolking woont toch liever temidden van landerijen dan tussen het beton.

Ach welnee, je trapt in de complottheorietjes en al het slimme fake news dat door de boerenlobby (lees: de grote bedrijven achter de boerenlobby) en hun vrienden de wereld in wordt gestrooid. 

CDA gaat met dit halfzachte optreden geen zieltjes terugwinnen, dan moet je wel stekeblind zijn als je nog in de woorden van Wopke trapt. 

Zorroo schreef op 23-08-2022 om 19:45:

[..]

Ach welnee, je trapt in de complottheorietjes en al het slimme fake news dat door de boerenlobby (lees: de grote bedrijven achter de boerenlobby) en hun vrienden de wereld in wordt gestrooid.

Er zijn al bestemmingsplannen gewijzigd naar bouwgrond dus je kunt gaslighten wat je wil maar het is volstrekt ongeloofwaardig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.