Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Martje80 schreef op 07-08-2024 om 11:03:

[..]

Ik kan niet helemaal inschatten hoe hoog de gleuf boven de grond zit, maar lijkt me veel te hoog voor een heleboel mensen: kinderen, mensen met een groeistoornis, mensen in een rolstoel.

Gelukkig kunnen kinderen, mensen met een groeistoornis en mensen met een rolstoel ook hun pizzadozen mee naar huis nemen en daar weggooien zoals eigenlijk iedereen zou moeten doen. Of even vragen of iemand anders het even in de sleuf mikt (drukke locatie)

Martje80 schreef op 07-08-2024 om 11:03:

[..]

Ik kan niet helemaal inschatten hoe hoog de gleuf boven de grond zit, maar lijkt me veel te hoog voor een heleboel mensen: kinderen, mensen met een groeistoornis, mensen in een rolstoel.

De foto vertekent enorm. Het is een normale vuilnisbak, alleen de opening is aangepast. 

Chiquita schreef op 07-08-2024 om 14:02:


Nederlandse toeristen maken gat tussen twee hotelkamers op Mallorca (spanjevandaag.com)
Hoe halen ze 't in hun kop? Gelukkig op tijd gepakt

Ook al van het soort schorriemorrie  dat het nodig vind eigendommen van anderen te molesteren. Wat zal hier de achterliggende reden zijn? 

Friezinnetje schreef op 07-08-2024 om 12:03:

https://nos.nl/artikel/2532206-scheur-in-vloer-supermarkt-winkels-heerhugowaard-ontruimd

Gebeurt wel vaak momenteel.

Liep er bijna vanmorgen.  Last minuten besloten naar een ander winkelcentrum te gaan in die buurt.

Zilver_gray schreef op 07-08-2024 om 14:10:

[..]

Ook al van het soort schorriemorrie dat het nodig vind eigendommen van anderen te molesteren. Wat zal hier de achterliggende reden zijn?

Geen opvoeding gehad  denk. En drank als excuus weer uiteraard  verwacht ik. 

Wel mooi dat ze gepakt zijn en dat ze eerst moeten betalen voor ze weg mogen. 

Chiquita schreef op 07-08-2024 om 14:02:


Nederlandse toeristen maken gat tussen twee hotelkamers op Mallorca (spanjevandaag.com)
Hoe halen ze 't in hun kop? Gelukkig op tijd gepakt

En daarom hebben veel van die plaatsen een hekel aan Nederlanders. Er is altijd wel wat

Zilver_gray schreef op 07-08-2024 om 14:10:

[..]

Ook al van het soort schorriemorrie dat het nodig vind eigendommen van anderen te molesteren. Wat zal hier de achterliggende reden zijn?

gewoon omdat het kan. En slechte jeugd: nooit en rood fietsje gekregen op de verjaardag

nlies schreef op 07-08-2024 om 15:13:

[..]

gewoon omdat het kan. En slechte jeugd: nooit en rood fietsje gekregen op de verjaardag

Wel voeding maar geen opvoeding gehad

Friezinnetje schreef op 07-08-2024 om 12:03:

https://nos.nl/artikel/2532206-scheur-in-vloer-supermarkt-winkels-heerhugowaard-ontruimd

Gebeurt wel vaak momenteel.

Het is raar je woonplaats in de krant te zien. Het schijnt dat het vrij snel gemaakt kan worden zodat het in elk geval veilig is. 

Friezinnetje schreef op 07-08-2024 om 14:34:

[..]

En daarom hebben veel van die plaatsen een hekel aan Nederlanders. Er is altijd wel wat

Of britten.

Zilver_gray schreef op 07-08-2024 om 14:10:

[..]

Ook al van het soort schorriemorrie dat het nodig vind eigendommen van anderen te molesteren. Wat zal hier de achterliggende reden zijn?

Achterliggende reden? Verwende jochies die zich waarschijnlijk helemaal lam gezopen hebben de hele vakantie en dan het grappig vonden om zo onderling contact te hebben gok ik.

Maar goed. 2000 euro hebben papa en mams vast wel over om hun wonderkindjes weer thuis te krijgen.

Erg weinig geld trouwens, hebben ze mazzel mee

Zusterclivia schreef op 07-08-2024 om 13:53:

[..]

De foto vertekent enorm. Het is een normale vuilnisbak, alleen de opening is aangepast.

Ohh, ik dacht dat het de grootte en model had van een dixi 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.