Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Bruid in paniek: onbekende man neemt dag voor bruiloft trouwjurk mee - https://nos.nl/r/524743

Ik vind het ook opmerkelijk dat een man een trouwjurk komt ophalen. Mensen willen meestal niet dat de man vooraf de jurk ziet?

alhambra schreef op 31-05-2024 om 21:25:

Bruid in paniek: onbekende man neemt dag voor bruiloft trouwjurk mee - https://nos.nl/r/524743

Ik vind het ook opmerkelijk dat een man een trouwjurk komt ophalen. Mensen willen meestal niet dat de man vooraf de jurk ziet?

Raar verhaal

Volgens het atelier was er maar een bruidsjurk, dan moet het toch een bekende zijn anders weet die man niet, dat die klaar ligt om op te halen? 🤔

Yumi schreef op 31-05-2024 om 23:42:

[..]

Raar verhaal

Volgens het atelier was er maar een bruidsjurk, dan moet het toch een bekende zijn anders weet die man niet, dat die klaar ligt om op te halen? 🤔

Zeker een raar verhaal, hebben jullie dan ook dat je van alles gaat bedenken wat er ook aan de hand zou kunnen zijn?

Bv. een foute grap van vriendinnen, vanavond krijgt ze bij haar vrijgezellenfeest de jurk terug. Of de kleermaker heeft haar jurk verknipt/verpest en durft dat niet toe te geven. 

Edit: nog even gegoogled en de jurk is weer terecht.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2146550886/paniek-voorbij-vermiste-trouwjurk-weer-terecht-bruiloft-kimberley-kan-doorgaan

Toch blijven er bij mij wel vragen over (jaja, ik kijk teveel politieseries). Waarom heeft die man daar die jurk opgehaald? Was hij bij het verkeerde atelier? Wilde hij goedkoop een jurk scoren voor zijn vriendin, maar had hij niet verwacht met zijn hoofd op social media te komen? En waarom belt de kleermaker de bruidegom om te zeggen dat de jurk terecht is, en niet naar de bruid zelf?

Zomaar wat nutteloze vragen en speculaties op de zondagmorgen. 😀

Friezinnetje schreef op 02-06-2024 om 13:22:

[..]

ja, nieuwspaal is zo'n site idd

Oh gelukkig! 

Tijdens het boodschappen doen zag Karin een 90 jarige boodschappenwagentjes verzamelen en netjes terugzetten. Op de vraag waarom hij dit deed antwoorde hij, zodat ik kan eten. Dankzij crowdfunding kwam er binnen 24 uur $240.000,-. 

Hartverwarmend! 

Ze besloot een crowdfundingsactie voor hem op te zetten. Op die pagina schrijft ze dat hij maandelijks 2500 dollar kwijt is aan onderdak en eten, terwijl hij maar 1100 dollar krijgt van zijn veteranenpensioen. ‘Hij is uren achter elkaar aan het werk’, schrijft ze.

90-jarige Amerikaan kan na donaties eindelijk stoppen met werken | Buitenland | gelderlander.nl

Yumi schreef op 02-06-2024 om 13:53:

Tijdens het boodschappen doen zag Karin een 90 jarige boodschappenwagentjes verzamelen en netjes terugzetten. Op de vraag waarom hij dit deed antwoorde hij, zodat ik kan eten. Dankzij crowdfunding kwam er binnen 24 uur $240.000,-.

Hartverwarmend!

Ze besloot een crowdfundingsactie voor hem op te zetten. Op die pagina schrijft ze dat hij maandelijks 2500 dollar kwijt is aan onderdak en eten, terwijl hij maar 1100 dollar krijgt van zijn veteranenpensioen. ‘Hij is uren achter elkaar aan het werk’, schrijft ze.

90-jarige Amerikaan kan na donaties eindelijk stoppen met werken | Buitenland | gelderlander.nl

Maar totaal absurd dat dat nodig is in een "1e wereld" land.

Lollypopje schreef op 02-06-2024 om 14:42:

[..]

Maar totaal absurd dat dat nodig is in een "1e wereld" land.

Absoluut! 

Friezinnetje schreef op 02-06-2024 om 13:22:

[..]

ja, nieuwspaal is zo'n site idd


Dus gekkigheid ten koste van Caroline. Mag dit wel?

Yumi schreef op 02-06-2024 om 13:53:

Tijdens het boodschappen doen zag Karin een 90 jarige boodschappenwagentjes verzamelen en netjes terugzetten. Op de vraag waarom hij dit deed antwoorde hij, zodat ik kan eten. Dankzij crowdfunding kwam er binnen 24 uur $240.000,-.

Hartverwarmend!

Ze besloot een crowdfundingsactie voor hem op te zetten. Op die pagina schrijft ze dat hij maandelijks 2500 dollar kwijt is aan onderdak en eten, terwijl hij maar 1100 dollar krijgt van zijn veteranenpensioen. ‘Hij is uren achter elkaar aan het werk’, schrijft ze.

90-jarige Amerikaan kan na donaties eindelijk stoppen met werken | Buitenland | gelderlander.nl


Ach dat filmpje.   Die man van 90 jaar in dat warme weer. En die andere man was 73.

Fleurtje_5 schreef op 02-06-2024 om 18:33:

[..]


Dus gekkigheid ten koste van Caroline. Mag dit wel?

Natuurlijk. Bij mijn weten leven we niet in een land met censuur.

Overigens maken sites als dat grappen over alles en iedereen, niet alleen over haar

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.