Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Sassenach schreef op 01-02-2024 om 15:02:

Australische politie bevrijdt jongen (3) uit grijpmachines vol knuffels https://www.nu.nl/opmerkelijk/6299889/australische-politie-bevrijdt-jongen-3-uit-grijpmachines-vol-knuffels.html

Hoezo het glas kapot slaan?? Zo’n machine kan toch gewoon open aan de voor- of achterkant? Ze vullen die apparaten ook niet via dat luikje 

BlairW schreef op 01-02-2024 om 15:09:

[..]

Hoezo het glas kapot slaan?? Zo’n machine kan toch gewoon open aan de voor- of achterkant? Ze vullen die apparaten ook niet via dat luikje

Vroeg ik me ook al af.

BlairW schreef op 01-02-2024 om 15:09:

[..]

Hoezo het glas kapot slaan?? Zo’n machine kan toch gewoon open aan de voor- of achterkant? Ze vullen die apparaten ook niet via dat luikje

maar als daar iemand speciaal voor moet komen, wat mss een uur duurt, dan snap ik het wel

https://nos.nl/artikel/2507693-britse-koning-charles-heeft-kanker-en-legt-publieke-taken-voorlopig-neer

Ik hoop dat hij snel hersteld, maar het zou wel heel zuur zijn, dat hij na zo lang wachten nu na 1,5 jaar zijn werk moet neerleggen

Vind dit echt zielig maar die de titel van het bericht mag wel anders. De pimpelmeesjes zijn onder folie terechtgekomen, die bedoelt is voor de eikenprocessierups. Het blijkt geen opzet te zijn. Hopelijk schrikt de "dader" hiervan, en bedenkt iets anders om de rups te bestrijden met vogel en/of vleermuiskastjes. 
Pimpelmeesjes met folie vastgeplakt aan boom: dierenambulance woedend

CROPPER_422455324_770759701754561_3782219348165671430_n.jpeg?itok=YXs2VUgQ&offsetX=0&offsetY=0&cropWidth=808&cropHeight=455&width=2048&height=1152&impolicy=dynamic

Pimpelmeesjes met folie vastgeplakt aan boom: dierenambulance woedend | RTL Nieuws

Arm vogeltje

Over doorslaan gesproken, de paarden in de draaimolen op de kermis mogen niet meer als het aan Peta ligt. 


OIP.kQodrPOdkmkc3AMDaUo1agAAAA?rs=1&pid=ImgDetMain


"Carrousels met een dierenthema vieren onbedoeld de uitbuiting van bewuste wezens", schrijft de organisatie.
Beelden van dieren zouden kinderen het idee kunnen geven 'dat dieren er alleen maar zijn voor ons amusement, terwijl ze net als wij angst, pijn, vreugde en liefde kunnen ervaren'.
Dierenrechtenclub PETA wil paarden uit draaimolens verbannen | RTL Nieuws

De PETA moet zich maar even met echte beesten gaan bemoeien. Wat een kolder zeg, waar hebben we het in vredesnaam over? 

Friezinnetje schreef op 08-02-2024 om 10:49:

De PETA moet zich maar even met echte beesten gaan bemoeien. Wat een kolder zeg, waar hebben we het in vredesnaam over?

Er is zoveel dierenleed maar Peta richt zich op speelgoed, stomverbaasd 

Verwachting: kikkers en muizen met sinterklaas, kan ook niet meer.

De PETA is knettergek.
Niets is mooier dan in een vliegende olifant de wereld te ontdekken als kleuter.

dumbo-de-vliegende-olifant-rijdt-op-het-toverrijk-koninkrijk-van-walt-disneyrsquo-buurt-orlando-florida-usa-174816983.jpg

Het moet niet gekker worden .
Is het geen 1 april grap ?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.