Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


BlairW schreef op 28-01-2024 om 20:14:

[..]

Het vierogenprincipe waar jij op doelt, betekend niet dat er altijd 4 ogen bij elkaar moeten zijn. Het betekend dat er op elk moment iemand mee kan luisteren en/of kijken. Iemand kan dus alleen zijn met een paar kinderen, maar er moet dan altijd nog iemand vlakbij aanwezig zijn die zomaar kan binnen lopen of om de hoek kan staan luisteren. Ramen tussen groepen is bijvoorbeeld ook goed, ook al kunnen de mensen elkaar dan niet horen.

Oke dat wist ik niet, hoe dan ook goed dat de stagiaires het wel zagen/hoorden en er melding van hebben gemaakt.  

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

29-01-2024 om 16:30

https://www.ad.nl/binnenland/op-1-juli-stopt-verkoop-sigaretten-in-supermarkt-op-schiermonnikoog-is-dan-nergens-meer-tabak-te-krijgen~a7975ee0/

Mijn eerste reactie was: hoera, dat wordt de eerste rookvrije gemeente/eiland van Nederland. Daar ga ik voortaan op vakantie.

Helaas blijkt de lokale politiek vooral naarstig op zoek naar een manier om alsnog sigaretten te kunnen blijven verkopen.


Coreopsis schreef op 29-01-2024 om 16:30:

https://www.ad.nl/binnenland/op-1-juli-stopt-verkoop-sigaretten-in-supermarkt-op-schiermonnikoog-is-dan-nergens-meer-tabak-te-krijgen~a7975ee0/

Mijn eerste reactie was: hoera, dat wordt de eerste rookvrije gemeente/eiland van Nederland. Daar ga ik voortaan op vakantie.

Helaas blijkt de lokale politiek vooral naarstig op zoek naar een manier om alsnog sigaretten te kunnen blijven verkopen.


Ja, natuurlijk willen ze sigaretten blijven verkopen. Ik ben een roker en mij hebben ze er niet mee hoor want ik ga niet in Nederland op vakantie. Maar als ik dat wel zou doen dan zou ik Schiermonnikoog vermijden. Haha en dan straks gaan klagen dat het toerisme daar af neemt. 

watertoren schreef op 29-01-2024 om 16:43:

[..]

Ja, natuurlijk willen ze sigaretten blijven verkopen. Ik ben een roker en mij hebben ze er niet mee hoor want ik ga niet in Nederland op vakantie. Maar als ik dat wel zou doen dan zou ik Schiermonnikoog vermijden. Haha en dan straks gaan klagen dat het toerisme daar af neemt.

het overgrote deel van Nederland rookt niet, dus denk niet dat het veel uitmaakt. En het wordt er niet verkocht, maar je kunt zelf mee nemen. En wat minder toerisme maakt ook niet uit, het wordt daar ook als overlast ervaren. Win-win-situatie

Wie bedenkt dat dit een goed idee is?

De opmaker vond kennelijk dat de foto van een Australisch vrouwelijk parlementslid een beetje moest worden opgeleukt: hij (dat neem ik tenminste aan) maakte haar borsten groter en vond een croptop leuker dan een bedekte buik. 

https://www.welingelichtekringen.nl/media/4405423/australische-nieuwszender-bewerkt-foto-parlementarier-mijn-borsten-lijken-groter-en-mijn-topje-korter.html

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16230528/kwart-van-het-msc-zoe-afval-blijft-in-zee-liggen-omdat-het-zwerfafval-voor-het-rijk-is

Er blijft 800.000 kilo afval in de Noordzee liggen na de ramp met het MSC. regering vind het niet belangrijk om dat op te ruimen. Dacht dat we zo goed om de natuur moesten denken. Pak de rederij aan, die dit veroorzaakt heeft. 



Het Panamese model Gracie Bon eist ruimere vliegtuigstoelen. Volgens haar zijn de zitjes te krap voor haar billen en kan ze daar niks aan doen. Maar daar is niet iedereen het mee eens.

De grootte van haar derrière is namelijk het gevolg van een Brazilian butt lift.


Toen Bon onlangs het vliegtuig pakte, nam ze haar volgers mee op reis. Ze bracht in beeld hoe krap ze – dankzij haar curves – in haar stoel zit. “Zelfs in de eerste klas pas ik niet in het stoeltje. Hierbij dus een oproep aan alle vliegtuigmaatschappijen: doe er iets aan, zodat forse meiden zoals ik ook kunnen vliegen. Het is niet mijn fout dat ik zo’n stevig achterwerk heb.”


kijken op eigen risico 🥴🙈

https://www.linda.nl/nieuws/entertainment/kritiek-model-ruimere-vliegtuigstoelen-plastische-chirurgie/

oeh jeetje, ik ben misschien naïef maar dit filmpje had ik echt niet verwacht

Ze heeft een mooi snoetje, maar waarom laat je in vredesnaam zo'n obees onderstel implanteren???

Ik ben met mijn maat 46 en BMI van 35 een stuk beter in evenwicht én ik pas in toeristenklas Transavia stoelen.

Afschuwelijk, wat doe je jezelf aan

Rogue schreef op 30-01-2024 om 20:37:



Het Panamese model Gracie Bon eist ruimere vliegtuigstoelen. Volgens haar zijn de zitjes te krap voor haar billen en kan ze daar niks aan doen. Maar daar is niet iedereen het mee eens.

De grootte van haar derrière is namelijk het gevolg van een Brazilian butt lift.


Toen Bon onlangs het vliegtuig pakte, nam ze haar volgers mee op reis. Ze bracht in beeld hoe krap ze – dankzij haar curves – in haar stoel zit. “Zelfs in de eerste klas pas ik niet in het stoeltje. Hierbij dus een oproep aan alle vliegtuigmaatschappijen: doe er iets aan, zodat forse meiden zoals ik ook kunnen vliegen. Het is niet mijn fout dat ik zo’n stevig achterwerk heb.”


kijken op eigen risico 🥴🙈

https://www.linda.nl/nieuws/entertainment/kritiek-model-ruimere-vliegtuigstoelen-plastische-chirurgie/

De plastisch chirurg die deze operatie heeft uitgevoerd, zou een flinke celstraf moeten krijgen en nooit meer een operatie mogen uitvoeren. Dit is verminking en ze krijgt zeer waarschijnlijk gezondheidsproblemen. 

Yumi schreef op 31-01-2024 om 20:38:

[..]

De plastisch chirurg die deze operatie heeft uitgevoerd, zou een flinke celstraf moeten krijgen en nooit meer een operatie mogen uitvoeren. Dit is verminking en ze krijgt zeer waarschijnlijk gezondheidsproblemen.

er wordt gezegd dat iedereen die zichzelf een ''slechte'' BBL aanmeet dat idd te wachten staat

Rogue schreef op 30-01-2024 om 20:37:


...........


De grootte van haar derrière is namelijk het gevolg van een Brazilian butt lift.


.........


Wat een verdriet voor de moeder van Sharida.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.