Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Fleurtje_5 schreef op 04-08-2024 om 11:49:

[..]


Jouw artikel is wel van donderdag 22 juni 2023.

grappig dat jij dat zegt. 

Fleurtje_5 schreef op 04-08-2024 om 11:49:

[..]


Jouw artikel is wel van donderdag 22 juni 2023.

Dat deze organisatie de Italiaanse het "prijzengeld" willen betalen, omdat ze de claim dat de Algerijnse trans is zonder enig bewijs geloven, zegt mij genoeg over hun betrouwbaarheid.

Jack van Gelder. Ik ben geen favoriet van hem maar wel met hem eens over tasgenders. een van oorsprong mannelijke vent heeft niks te zoeken in wedstijden over vrouwen. Kijk eens teug bij het boxen. Dat was dus echt een ongelijke strijd.

watertoren schreef op 04-08-2024 om 12:04:

Jack van Gelder. Ik ben geen favoriet van hem maar wel met hem eens over tasgenders. een van oorsprong mannelijke vent heeft niks te zoeken in wedstijden over vrouwen. Kijk eens teug bij het boxen. Dat was dus echt een ongelijke strijd.

Deze vrouw is geboren als vrouw.

watertoren schreef op 04-08-2024 om 12:04:

Jack van Gelder. Ik ben geen favoriet van hem maar wel met hem eens over tasgenders. een van oorsprong mannelijke vent heeft niks te zoeken in wedstijden over vrouwen. Kijk eens teug bij het boxen. Dat was dus echt een ongelijke strijd.

Maar zij is een gewone cis-vrouw. Zoals nu al meerdere keren is gezegd.

Dat het een ongelijke strijd was, betekent dus gewoon dat zij beter is in die categorie.

Ik word er zo moe van hoe mensen elkaars hatelijkheden na roepen zonder zich er daadwerkelijk in te verdiepen

Mensen proberen Deze vrouw stuk te maken om iets wat ze niet eens is en op deze manier lukt dat ook nog eens. Het is te triest voor woorden

Lollypopje schreef op 04-08-2024 om 12:11:

Ik word er zo moe van hoe mensen elkaars hatelijkheden na roepen zonder zich er daadwerkelijk in te verdiepen

Mensen proberen Deze vrouw stuk te maken om iets wat ze niet eens is en op deze manier lukt dat ook nog eens. Het is te triest voor woorden

Niet alleen dat, maar in Algerije zijn er nog steeds wetten tegen mensen die onder LGBT vallen. Denken mensen serieus dat ze dan openlijk een transgender vrouw zouden sturen?

Mss kun je een eigen topic openen over Khelif? Vind een kleine discussie over een nieuwsbericht wel prima. Maar dit is alleen maar nieuwe plaatjes/filmpjes over het zelfde, zonder nieuwswaarde en mét duidelijke mening. 

Poezenmeisje schreef op 04-08-2024 om 13:03:

Screenshot-20240803-123144-X.jpg

Wie daar eem piemel in ziet heeft echt een bril nodig. Het is gewoon een plooi in een super onflateuze broek.

En wie denkt dat als zij een piemel had die niet allang gevonden was door de organisatie, is ook niet al te snugger.

Meesje schreef op 04-08-2024 om 13:09:

Mss kun je een eigen topic openen over Khelif? Vind een kleine discussie over een nieuwsbericht wel prima. Maar dit is alleen maar nieuwe plaatjes/filmpjes over het zelfde, zonder nieuwswaarde en mét duidelijke mening.

Je hebt gelijk. Ik zal er nu verder over ophouden

Poezie schreef op 04-08-2024 om 11:55:

[..]

Maakt het dat minder waar?


Dat maakt iig duidelijk dat het niet te maken heeft met de bokswedstrijd op de Olympische Spelen van 2024, daar waar het hier over ging.

Fleurtje_5 schreef op 04-08-2024 om 11:13:

[..]


Om hier nog een keer op terug te komen. Het is ook nu weer bewezen dat het niet eerlijk is als een transvrouw boks tegen een vrouw. Zowieso niet eerlijk als blijkt dat die transvrouw teveel mannelijk testosteron in het bloed heeft:


https://youtu.be/GeatrrqfY-Y?si=ag8DivU6PAiar6bZ Jack van Gelder reageert op veelbesproken Algerijnse boksster: 'Het is gewoon gevaarlijk!'

DIT IS GEEN TRANSVROUW!

Zij is als meisje geboren en opgegroeid in een streng islamitisch land waar je helemaal niet van geslacht kan veranderen.

Ze heeft wel waarschijnlijk een afwijkende genen

GT6MT72XIAEWYQy?format=jpg&name=large



Fleurtje_5 schreef op 04-08-2024 om 11:45:

[..]


Huh? Ik dacht dat zij transgender is. Ben daarom gaan googlen.

Zij is geboren als vrouw maar ...

https://www.skoften.net/skft/4165786/is-de-algerijnse-imane-khelif-nou-een-man-vrouw-of-transgender


Chantal2022, Had je bovenstaand bericht van 11.45 uur niet gezien?

Chantal2022 schreef op 04-08-2024 om 15:20:

[..]

DIT IS GEEN TRANSVROUW!

Zij is als meisje geboren en opgegroeid in een streng islamitisch land waar je helemaal niet van geslacht kan veranderen.

Ze heeft wel waarschijnlijk een afwijkende genen

 

En een hoog mannelijk testosteron in het bloed.

Fleurtje_5 schreef op 04-08-2024 om 15:24:

[..]

En had een hoog mannelijk testosteron in het bloed.

Welke bron? 

Sommige vrouwen met PCOS hebben ook meer testosteron dan gemiddeld. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.