Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Het blijft een raar land op bepaalde aspecten..

NippyDunlin42

NippyDunlin42

07-01-2023 om 10:50

Wat een schattige foto's 

ooh vreselijk. Begrijp zulke ouders ook niet die dat kopen. Roze maakt het ding niet opeens schattig. 

en over 15 jaar schieten ze mede-leerlingen dood op school. Nee leuk kadootje

NippyDunlin42

NippyDunlin42

07-01-2023 om 11:22

Friezinnetje schreef op 07-01-2023 om 11:16:

en over 15 jaar schieten ze mede-leerlingen dood op school. Nee leuk kadootje

Over 15 jaar? Ik las net over een 6-jarige in dit topic? Volgende week te zien aan die snoetjes.

alhambra schreef op 07-01-2023 om 09:42:

Het blijft een raar land op bepaalde aspecten..

Ik probeer nu een aspect te verzinnen waar het niet raar in is. #failed

duizel schreef op 07-01-2023 om 03:47:

Zesjarige jongen schiet lerares neer op basisschool in VS na onenigheid https://www.nu.nl/buitenland/6246018/zesjarige-jongen-schiet-lerares-neer-op-basisschool-in-vs-na-onenigheid.html

De jongen is 6... Afschuwelijk

Ja, afschuwelijk en niet te begrijpen...

Netherfield schreef op 07-01-2023 om 13:13:

[..]

Ik probeer nu een aspect te verzinnen waar het niet raar in is. #failed

Lukt mij ook niet. Heb in Canada gewoond, natuurlijk de Niagara Falls bezocht, even de brug daar over en je was in de USA. Totaal geen interesse..

Vraag me af in hoeverre die kleine van 2,5 jaar ongedeerd is, en dan doel ik op dagenlang vermist en in het gezelschap van een moordenaar.

Wat heeft dat kindje allemaal moeten meemaken 

Vermiste Belgische zusjes teruggevonden: één dood, ander ongedeerd 
In het Belgische dorp Ougrée, in de buurt van Luik, heeft een hardloper het lichaam van een 14-jarig meisje gevonden. Zij werd samen met haar zusje van 2,5 jaar al dagen vermist. Volgens Belgische media zou de tiener mogelijk zijn ingegaan op een uitnodiging van een onbekende man op sociale media.

Wat er precies is gebeurd, is nog onbekend, maar Belgische media schrijven over opzettelijke doodslag. De 37-jarige man zou het oudste meisje uit Anderlecht hebben voorgesteld om te gaan winkelen. Zij zou vervolgens haar zusje hebben meegenomen.

Het lichaam van de man werd eerder op de dag zo'n tien kilometer verderop teruggevonden. Hij zou zichzelf om het leven hebben gebracht. Vlakbij werd ook de peuter teruggevonden in vermoedelijk de auto van de verdachte. Zij is in goede gezondheid.
Vermiste Belgische zusjes teruggevonden: één dood, ander ongedeerd | RTL Nieuws

duizel schreef op 07-01-2023 om 03:47:

Zesjarige jongen schiet lerares neer op basisschool in VS na onenigheid https://www.nu.nl/buitenland/6246018/zesjarige-jongen-schiet-lerares-neer-op-basisschool-in-vs-na-onenigheid.html

De jongen is 6... Afschuwelijk

Hij ging met geladen pistool naar school....gerichte actie, geen ongeluk, 6 jaar...hoe dan?

NippyDunlin42

NippyDunlin42

07-01-2023 om 20:47

majorette2005 schreef op 07-01-2023 om 20:31:

[..]

Hij ging met geladen pistool naar school....gerichte actie, geen ongeluk, 6 jaar...hoe dan?

Nou ja, ik weet niet of een 6jarige het begrip "dood" al echt kan begrijpen en helemaal overzien. Hier zijn ouders nogal tekort geschoten lijkt me. Zo'n kind doet maar wat. 

Yumi schreef op 06-01-2023 om 23:09:

[..]

Die hele familie is ziek
Als familie naar buiten brengen dat ze haar zelfmoord aan getreiter door collega's wijten. Mensen een schuldgevoel aanpraten en 2 jaar later komt ze vrolijk online omdat ze zich zo verveelde
Wat mij betreft flikkeren we haar boeken op de plee neer....

Ik denk, gezien alle posts op Twitter, dat ze alles zelf naar buiten heeft gebracht, maar alsof ze haar dochter was. Nóg ziekelijker als je het mij vraagt, al móet de familie wel meegegaan zijn in deze absurde ‘stunt’, want ook zij zullen steunbetuigingen en vragen hebben gekregen. Werkelijk ongelooflijk ziek dit! En dan nog geld binnenharken voor je niet bestaande begrafenis 🤬🤮

Netherfield schreef op 07-01-2023 om 13:13:

[..]

Ik probeer nu een aspect te verzinnen waar het niet raar in is. #failed

Ik zou er nog niet willen wonen als ik geld toe kreeg. Wat een bizar land.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

08-01-2023 om 15:28

Zusterclivia schreef op 08-01-2023 om 14:45:

[..]

Ik zou er nog niet willen wonen als ik geld toe kreeg. Wat een bizar land.

US heeft ook mooie dingen, zoals de natuur. Het is alleen zo jammer van al die mensen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.