Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Kabinetsformatie

Liara

Liara

29-09-2021 om 18:22 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 29-09-2021 om 18:11:

Je zou een regel willen dat als er nieuwe verkiezingen moeten komen omdat de formatie mislukt is dat dan iedereen die mee onderhandeld heeft verplicht uit de politiek moet.

Wollstonecraft schreef op 29-09-2021 om 18:22:

[..]

In ieder geval geen rutte, kaag en hoekstra meer.

Nou inderdaad. Nieuwe bezems graag.

Ik hoop zó dat Kaag niet bezweken is onder de druk, anders nog een keer vier jaar geen vooruitgang op medisch-ethisch gebied 

Maar nieuwe verkiezingen zonder al deze egotrippers lijkt me wel een goed plan!

Piratenkoningin schreef op 29-09-2021 om 20:39:

Ik hoop zó dat Kaag niet bezweken is onder de druk, anders nog een keer vier jaar geen vooruitgang op medisch-ethisch gebied

Ik denk dat we gewoon weer 4 jaar hetzelfde krijgen, onder aanvoering van de opperleugenaar en met een kaag die zichzelf volkomen ongeloofwaardig maakt door toch weer met cu in zee te gaan. Maar ja, voor deze mensen telt maar 1 ding: aan de macht zijn, koste wat het kost.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

29-09-2021 om 20:48

Wollstonecraft schreef op 29-09-2021 om 20:46:

[..]

Ik denk dat we gewoon weer 4 jaar hetzelfde krijgen, onder aanvoering van de opperleugenaar en met een kaag die zichzelf volkomen ongeloofwaardig maakt door toch weer met cu in zee te gaan. Maar ja, voor deze mensen telt maar 1 ding: aan de macht zijn, koste wat het kost.

Echt verschrikkelijk dit. Dan toch echt liever nieuwe verkiezingen. 

Wednesday schreef op 29-09-2021 om 20:48:

[..]

Echt verschrikkelijk dit. Dan toch echt liever nieuwe verkiezingen.

Ja, al heb ik er weinig hoop op dat we dan van Rutte af zijn. En met hem het cda.

[..]

[..]

Jep. Bah, ik word echt naar van. 

Wollstonecraft schreef op 29-09-2021 om 20:50:

[..]

Ja, al heb ik er weinig hoop op dat we dan van Rutte af zijn. En met hem het cda.

In de peilingen stijgt de VVD zelfs. Onvoorstelbaar. 

Wollstonecraft schreef op 29-09-2021 om 20:50:

[..]

Dan gaat Omtzigt shinen, die zal veel zetels scoren in geval van nieuwe verkiezingen 

Cookielover schreef op 29-09-2021 om 20:56:

[..]

In de peilingen stijgt de VVD zelfs. Onvoorstelbaar.

Daar kan ik met mijn pet ook niet bij. Ik las ooit iemand die dit een "zoek het maar uit" maatschappij noemde. Geen soldariteit, ieder voor zich. Blijkbaar zijn er veel mensen die zich daarin herkennen en zich bij vvd thuisvoelen. Alle leugens en schandalen ten spijt.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

29-09-2021 om 21:00

redbulletje schreef op 29-09-2021 om 20:57:

[..]

Dan gaat Omtzigt shinen, die zal veel zetels scoren in geval van nieuwe verkiezingen

Voor hem komt het echt te vroeg denk ik? Stel dat hij 15 zetels krijgt, hoe moet hij die vullen? 

redbulletje schreef op 29-09-2021 om 20:57:

[..]

Maar hij heeft geen partij.

Ik hoop heel erg dat Pieter Omtzigt een plan heeft. Of ie zich nou bij een partij aansluit of er eentje begint.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.