Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Kabinetsformatie

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-09-2021 om 16:47

Wollstonecraft schreef op 07-09-2021 om 16:43:

[..]

Maar hij is dat wel.

Inderdaad, en sorry maar Kaag vertrouw ik ook voor geen meter. 

Liara

Liara

07-09-2021 om 16:48 Topicstarter

Yolo schreef op 07-09-2021 om 16:47:

[..]

Nu je het zegt, zag ik gister rond middernacht toch iets vreemds langs vliegen. 😉😜

😂

kenfan schreef op 07-09-2021 om 15:57:

Kaag is een heks, Kaag is vals, Kaag konkelt,Kaag steekt een mes in de rug van die arme Rutte, Kaag naait de boel

Weten jullie zeker dat jullie niet over de laatste aflevering van Temptation Island zitten te kakelen?

Liara schreef op 07-09-2021 om 16:45:

[..]

Weet jij veel wat ze 's nachts uitspookt....🧙‍♀️

Hmmmm. Voorlopig maar uit de buurt van spinnewielen blijven, dan....

Yolo schreef op 07-09-2021 om 16:47:

[..]

Nu je het zegt, zag ik gister rond middernacht toch iets vreemds langs vliegen. 😉😜

Ja, de hoop op een soepele formatie.

Rutte liegt zelfs over kleinigheden  die aantoonbaar onjuist zijn. 

https://www.broadcastmagazine.nl/radio-televisie/televisie/rutte-kreeg-wel-mediatrainining

En dan zou hij over zaken die er wel toe doen de waarheid spreken?
Ik snap werkelijk niet hoe iemand Rutte nog nog geloofwaardig kan vinden na al die jaren gedraai en selectieve vergeetachtigheid. 
Blij dat ik geen liberaal ben.

Ik zit het debat te kijken, kijken meer mensen? Het wordt een latertje denk ik...

kenfan schreef op 07-09-2021 om 18:12:

Rutte liegt zelfs over kleinigheden die aantoonbaar onjuist zijn.

https://www.broadcastmagazine.nl/radio-televisie/televisie/rutte-kreeg-wel-mediatrainining

Ik snap werkelijk niet hoe iemand Rutte nog nog geloofwaardig kan vinden na al die jaren gedraai en selectieve vergeetachtigheid.

Ik snap dat ook niet. Vind het echt hoog tijd dat hij gaat.

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

07-09-2021 om 18:39

Rondstruiner schreef op 07-09-2021 om 18:33:

Ik zit het debat te kijken, kijken meer mensen? Het wordt een latertje denk ik...

Ik kijk ook, maar ik denk niet dat er iets nieuws uit gaat komen. Het lijkt vooral meer van hetzelfde.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-09-2021 om 18:41

"Pieter Omtzigt sluit een terugkeer naar het CDA uit. Hij hervat op 15 september zijn werk als Tweede Kamerlid na afwezigheid van een halfjaar vanwege een burn-out en doet dat onafhankelijk, als Groep Omtzigt. „Ik heb een weloverwogen besluit genomen”, zegt Omtzigt in het eerste interview dat hij geeft sinds hij in maart ziek werd.
Kelly Adams 07-09-21, 18:00 Laatste update: 18:32"

https://www.ad.nl/politiek/pieter-omtzigt-terugkeer-naar-het-cda-is-uitgesloten~a98a48eb/ 

kenfan schreef op 07-09-2021 om 18:12:

Rutte liegt zelfs over kleinigheden die aantoonbaar onjuist zijn.

Ik krijg een foutmelding bij de link, pagina niet gevonden.

Yolo schreef op 07-09-2021 om 18:41:

"Pieter Omtzigt sluit een terugkeer naar het CDA uit. Hij hervat op 15 september zijn werk als Tweede Kamerlid na afwezigheid van een halfjaar vanwege een burn-out en doet dat onafhankelijk, als Groep Omtzigt. „Ik heb een weloverwogen besluit genomen”, zegt Omtzigt in het eerste interview dat hij geeft sinds hij in maart ziek werd.
Kelly Adams 07-09-21, 18:00 Laatste update: 18:32"

https://www.ad.nl/politiek/pieter-omtzigt-terugkeer-naar-het-cda-is-uitgesloten~a98a48eb/

Goed zo!

Koralinde schreef op 07-09-2021 om 18:39:

[..]

Ik kijk ook, maar ik denk niet dat er iets nieuws uit gaat komen. Het lijkt vooral meer van hetzelfde.

Nee, denk ik ook niet. Uit dit soort debatten komt eigenlijk nooit iets. Maar toch vind ik het interessant om te volgen, dus ik zet het vaak wel aan.

Ik wil eigenlijk wel een keer een debat bijwonen in Den Haag, maar dan moet je de agenda van de tweede kamer echt in de gaten houden en je aanmelden. Dat vergeet ik dan weer.

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

07-09-2021 om 19:04

Rondstruiner schreef op 07-09-2021 om 18:54:

[..]

Nee, denk ik ook niet. Uit dit soort debatten komt eigenlijk nooit iets. Maar toch vind ik het interessant om te volgen, dus ik zet het vaak wel aan.

Ik wil eigenlijk wel een keer een debat bijwonen in Den Haag, maar dan moet je de agenda van de tweede kamer echt in de gaten houden en je aanmelden. Dat vergeet ik dan weer.

Ja ik kijk ook regelmatig, al haak ik ook vaak op een gegeven moment weer af.

Er in het echt bij zijn lijkt mij persoonlijk te frustrerend haha.

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

07-09-2021 om 19:08

Rondstruiner schreef op 07-09-2021 om 18:33:

Ja, ik vind Van der Staaij, Wilders en Marijnissen weer heel sterk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.