Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Israel nieuwe oorlog

Wat een ellende en verschrikkingen weer. Er zijn geen winnaars, alleen maar verliezers

en hoe is het mogelijk dat mensen zo makkelijk in staat zijn andere mensen te misbruiken, verkrachten, vermoorden. 

Muurbloem1985 schreef op 08-10-2023 om 21:32:

[..]

- knip -

Moslims zijn niet één volk hè? Wat bedoel je met “de moslims willen geen vrede?” 

Lees even het nos artikel wat ik zojuist hierboven heb gepost. 

Muurbloem1985 schreef op 08-10-2023 om 21:32:

[..]

- knip -

Eindelijk, het hoge woord is eruit. Moslims willen helemaal geen vrede….

Je denigrerende toontje over de Palestijnen slachtoffers is ook wel veelzeggend over jou als persoon. 

Libertine schreef op 08-10-2023 om 21:34:

[..]

Moslims zijn niet één volk hè? Wat bedoel je met “de moslims willen geen vrede?”

Lees even het nos artikel wat ik zojuist hierboven heb gepost.

Net zoals ik het zeg, ze willen  geen vrede, 5x is het hen aangeboden, elke keer weggewoven, maar wel korikodillen tranen als Israël terug slaat, totaal geen medelijden met hen.

LMEK schreef op 08-10-2023 om 21:38:

[..]

Eindelijk, het hoge woord is eruit. Moslims willen helemaal geen vrede….

Je denigrerende toontje over de Palestijnen slachtoffers is ook wel veelzeggend over jou als persoon.

Net als jullie het over joden hebben, dan mag het wel he.

Libertine schreef op 08-10-2023 om 21:23:

[..]

Dat schijnt vaker zo met vluchtelingen te zijn, dat niemand ze wil …

Waarom willen “ze” ze niet volgens jou?

Er zijn miljoenen Palestijnen op de vlucht. Een groot deel woont in kampen in landen als Jordanië, Syrië en Libanon.

ik vind dit artikel over de aanleiding wel Inzichtgevend: https://nos.nl/l/2493405

O.a. omdat er ook in Egypte aanslagen gepleegd werden door fanatieke Palestijnen.

Muurbloem1985 schreef op 08-10-2023 om 21:39:

[..]

Wie is jullie? 

LMEK schreef op 08-10-2023 om 21:42:

[..]

Wie is jullie?

O.a  jij lees jezelf maat terug 

Muurbloem1985 schreef op 08-10-2023 om 21:39:

[..]

Ik heb hier echt nergens een denigrerende toon over joodse mensen gelezen? 

Libertine schreef op 08-10-2023 om 21:44:

[..]

Ik heb hier echt nergens een denigrerende toon over het joodse mensen gelezen?

Ik zeg ook niks denigrerend over moslims, ik zeg alleen dat ze Israël van alle kanten aanvallen en geen vrede willen met Israël, dat zijn feiten.

Muurbloem1985 schreef op 08-10-2023 om 21:43:

[..]

O.a jij lees jezelf maat terug

Je vliegt compleet uit de bocht helaas. Wordt ook steeds extremer in je uitspraken en dat is jammer want er komt op die manier niet veel zinnigs uit je toetsenbord. 

Daglichtlamp schreef op 08-10-2023 om 21:40:

[..]

O.a. omdat er ook in Egypte aanslagen gepleegd werden door fanatieke Palestijnen.

Niemand ontkent toch dat er nietsontziende fanatieke Palestijnen zijn? Ze zeggen alleen weinig over het deel van de Palestijnen die ongewapend in de Gaza opgesloten zitten. 

LMEK schreef op 08-10-2023 om 21:47:

[..]

Je vliegt compleet uit de bocht helaas. Wordt ook steeds extremer in je uitspraken en dat is jammer want er komt op die manier niet veel zinnigs uit je toetsenbord.

En ik vind het jammer dat jij met een soort sarcasme je gelijk probeert te halen, zo gaat deze hele topic naar de knoppen.

Muurbloem1985 schreef op 08-10-2023 om 21:49:

[..]

En ik vind het jammer dat jij met een soort sarcasme je gelijk probeert te halen, zo gaat deze hele topic naar de knoppen.

Ik ben juist van mening dat LMEK met hele zinnige argumenten komt, en helpt dit topic helemaal niet naar de knoppen. Verre van dat zelfs!

Libertine schreef op 08-10-2023 om 21:48:

[..]

Niemand ontkent toch dat er nietsontziende fanatieke Palestijnen zijn? Ze zeggen alleen weinig over het deel van de Palestijnen die ongewapend in de Gaza opgesloten zitten.

Maar je kunt dus niet alleen Israël de schuld geven van het isolement van Gaza.

Muurbloem1985 schreef op 08-10-2023 om 21:49:

[..]

Mijn gelijk heb ik allang gehaald.

Israel is een staat die tegen talloze internationale wetten en verdragen zoals de Geneefse Conventies in blijft handelen. Schrijnend genoeg wordt elke poging van de VN om een oplossing te zoeken dwarsgezeten door de VS met hun veto recht. En dat is schrijnend omdat diezelfde VS beestachtig heeft huisgehouden in het Midden-Oosten. Elke poging om Israel te veroordelen wordt tegengehouden door de Amerikanen. 

Waarom verkiest Israel zich niet te houden aan internationale wetten? Waarom hebben ze de Oslo akkoorden uit 1993 niet uitgevoerd? Waarom heeft Israel zich niet teruggetrokken uit de bezette gebieden. Waarom koloniseren ze nog steeds gebieden? 

Of kom je weer met een antwoord en “uitleg” van 1 hele zin?  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.