Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Hoe hard mogen de boerenacties zijn? (Gesloten)

Peiling

Welke acties vind jij kunnen?

Maximaal 6 antwoorden.

307 stemmen
43%
7%
8%
5%
31%
6%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NippyDunlin42

NippyDunlin42

26-07-2022 om 18:37

Ofdat mensen die gestudeerd hebben niet gestoord kunnen zijn. Groot misverstand.

Elaine68 schreef op 26-07-2022 om 18:37:

Ofdat mensen die gestudeerd hebben niet gestoord kunnen zijn. Groot misverstand.

De politiek zit er vol mee, met die corpsballen die elkaar de hand boven t hoofd houden en elkaar aan baantjes helpen.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

26-07-2022 om 19:35

redbulletje schreef op 26-07-2022 om 18:45:

[..]

De politiek zit er vol mee, met die corpsballen die elkaar de hand boven t hoofd houden en elkaar aan baantjes helpen.

Dat is iets anders dan gestoord zijn.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

27-07-2022 om 07:02

Waarom leek ze dit een goed idee met deze droogte?😒

https://www.nu.nl/binnenland/6214500/boerenacties-met-brandende-hooibalen-hinderen-verkeer-in-midden-van-het-land.html

Ik hoop dat ze iig iets van de schade en inzet gaan verhalen op de boeren die hier aan meewerken.

neerslagtekort_kaart.png

GlamorousGuanaco18

GlamorousGuanaco18

27-07-2022 om 07:11

Interessant artikel in de Volkskrant over de ongure mensen en groeperingen die het boerenprotest steunen. Tja, dat krijg je ervan met al die omgekeerde vlaggen en geïntimideer met tractors. Weet waarmee je je associeert, zou ik zeggen. Iedereen die deze acties steunt, speelt extreem-rechts in de kaart. 

Er is een grote, wereldwijde verwevenheid tussen uiterst-rechtse politici, influencers en opiniemakers die een gezamenlijke afkeer van mainstreammedia hebben en er alles aan doen om een cultuurstrijd aan te wakkeren in zoveel mogelijk landen. Een terugkerend element daarbij is de complottheorie van een globalistische elite die de bevolking wil ondermijnen en controleren, onder meer met klimaatbeleid.

We zijn ons aan het verbinden’, schreef FvD-voorman Thierry Baudet maandag op Twitter. ‘En we gaan jullie verslaan.’

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/de-verre-vrienden-van-de-dutch-farmers-waarom-het-boerenprotest-een-internationaal-symbool-werd-van-populistisch-rechts~b98e3693/

GlamorousGuanaco18

GlamorousGuanaco18

27-07-2022 om 07:17

Tickel schreef op 27-07-2022 om 07:02:

Ik hoop dat ze iig iets van de schade en inzet gaan verhalen op de boeren die hier aan meewerken.

Terroristisch gedrag weer. Het wordt tijd dat de politie gaat handhaven. Geen millimeter ruimte moeten ze krijgen voor dit soort gedrag. En inderdaad: alles verhalen. 

Denk niet dat er veel straf zal volgen. Lees er niets over. De overheid ruimt t op en dat was het. 

GlamorousGuanaco18

GlamorousGuanaco18

27-07-2022 om 09:08

Zorroo schreef op 27-07-2022 om 08:47:

Denk niet dat er veel straf zal volgen. Lees er niets over. De overheid ruimt t op en dat was het.

Verbazingwekkend wel. Dit gaat echt als een boemerang terugkomen. 

Tickel schreef op 27-07-2022 om 07:02:

Waarom leek ze dit een goed idee met deze droogte?😒

https://www.nu.nl/binnenland/6214500/boerenacties-met-brandende-hooibalen-hinderen-verkeer-in-midden-van-het-land.html

neerslagtekort_kaart.png

Nou echt, dit gaat echt veel te ver. 

GlamorousGuanaco18

GlamorousGuanaco18

27-07-2022 om 09:19

Er zijn nog steeds mensen die deze manier van actievoeren steunen. Zie de social media van RTV Drenthe. Er komt daar nu wel ietsje meer tegengas, maar die mensen worden wel weer meteen geïntimideerd door de schreeuwers. (Dat zijn dan weer voornamelijk mensen die niet kunnen spellen en nog geen normale zin kunnen formuleren.)

Thursday schreef op 27-07-2022 om 09:19:

Er zijn nog steeds mensen die deze manier van actievoeren steunen. Zie de social media van RTV Drenthe. Er komt daar nu wel ietsje meer tegengas, maar die mensen worden wel weer meteen geïntimideerd door de schreeuwers. (Dat zijn dan weer voornamelijk mensen die niet kunnen spellen en nog geen normale zin kunnen formuleren.)

Ja vind dat altijd zo typisch.

Zorroo schreef op 27-07-2022 om 08:47:

De politie zegt dat ze niet aanwezig zijn en dat “het lastig wordt om uit te vinden wie verantwoordelijk is voor de brandstichting en het storten van mest, hooi of afval op de snelwegen.” Goed signaal 

https://nos.nl/l/2438464

Ik maak me zorgen om die balen hooi die ze in de brand steken met deze droogte. Er wordt al gewaarschuwd dat je geen brandende peuk in de natuur moet gooien. Ik hoop toch wel dat ze deze boeren hard aanpakken.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

27-07-2022 om 09:42

Ik vind het compleet bizar. Dat dit geaccepteerd wordt. En die Thierry is toch ook volledig doorgedraaid.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

27-07-2022 om 09:43

watertoren schreef op 27-07-2022 om 09:34:

Ik maak me zorgen om die balen hooi die ze in de brand steken met deze droogte. Er wordt al gewaarschuwd dat je geen brandende peuk in de natuur moet gooien. Ik hoop toch wel dat ze deze boeren hard aanpakken.

Inderdaad. Dit zouden dan de boeren zijn die zo van hun dieren houden en van de natuur? Dit is toch onverantwoord.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.