Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Doorbraak Formatie

Eindelijk is het zover. Na maanden wachten vormen de PVV, VVD, NSC en BBB een kabinet. Een rechts kabinet. Wie zal premier worden? Wat zijn de plannen? Hoe zal het allemaal 'uitpakken'?

Ik ben benieuwd.

https://www.kabinetsformatie2023.nl/kabinetsformaties/kabinetsformatie-2023/nieuws/2024/05/16/eindverslag-en-hoofdlijnenakkoord-informateurs-dijkgraaf-en-van-zwol


En Fenke Wiersma is echt een hele mooie vrouw! Misschien een beetje te uitdagende jurk maar staat haar zeker heel mooi! Ze kan het hebben.

Miraval schreef op 17-09-2024 om 20:45:

Ik vind de vrouw van de premier wel een hele mooie en frisse uistraling hebben. Leuk!

Is toch totaal onbelangrijk. Uiterlijkheden.

Kan het niveau hier misschien weer wat omhoog? Of wordt het een tweede RTL Boulevard? 

oh nou sorry hoor... er is een ander topic inmiddels omtrent de politiek en regering dus dacht dat het hier wel okee was. 

Zie het. Dan ga ik bij dat andere topic kijken. 

Precies dit topic mag best over de hoedjes gaan, al vind ik het heel erg jammer dat we juist de vrouwen weer beoordelen op hun uiterlijk. Laten we het gewoon houden bij de mooie hoedjes.
Jammer dat de mannen niet ook wat meer variëren in kleding.

Wat een prachtige foto's Fleurtje! Keep 'em comin.

Daglichtlamp schreef op 17-09-2024 om 21:00:

Precies dit topic mag best over de hoedjes gaan, al vind ik het heel erg jammer dat we juist de vrouwen weer beoordelen op hun uiterlijk. Laten we het gewoon houden bij de mooie hoedjes.
Jammer dat de mannen niet ook wat meer variëren in kleding.

Ja de mannen zijn ronduit allemaal saai gekleed. Ik kan daar niet 1 iemand zien die eruit springt. Ik vond Hugo de Jonge altijd zo leuk met zijn schoenen bijvoorbeeld. 

Heeft Frans Timmermans trouwens een partner? Ik zag hem naast een vrouw op de foto, maar die had helaas geen hoedje op... 

Miraval schreef op 17-09-2024 om 21:09:

Heeft Frans Timmermans trouwens een partner? Ik zag hem naast een vrouw op de foto, maar die had helaas geen hoedje op...

Hij heeft een vrouw, geen idee of hij die ook mee had vandaag.

Jammer dat de prinsessen ook geen hoed dragen. Dat is niet goed voor de hoedjestraditie schat ik in.

Daglichtlamp schreef op 17-09-2024 om 21:15:

[..]

Hij heeft een vrouw, geen idee of hij die ook mee had vandaag.

Jammer dat de prinsessen ook geen hoed dragen. Dat is niet goed voor de hoedjestraditie schat ik in.

hoedjes zijn ouderwets, moet iedereen lekker zelf weten of ze die op doen. 

Friezinnetje schreef op 17-09-2024 om 21:27:

[..]

hoedjes zijn ouderwets, moet iedereen lekker zelf weten of ze die op doen.

Ouderwets of niet ik vind het wel leuk om te zien en toch een leuke traditie om in ere te houden. Jammer dat anderen daar anders over denken.

Tradities zijn toch altijd ouderwets? Maar deze vind ik gewoon wel leuk.

liever een goede inhoud dan een leuk hoedje. En echt, de meesten staat het niet. 

Super toch, die kunnen mooi samen onder één hoedje spelen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.