Nieuws en actueel
Lollypopje
15-01-2022 om 14:09
BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)
naar aanleiding van dit nieuwsbericht
RTL legt The Voice stil na beschuldigingen seksueel grensoverschrijdend gedrag - https://nos.nl/l/2413158
Ik vind het schokkend, zeker als het waar is dat dit al jaren bekend was.
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
Piratenkoningin
20-01-2022 om 18:16
Moxxie schreef op 20-01-2022 om 18:15:
[..]
Tim zat het er zowat bij hem in te rammen, maar John snapte het niet. Ik zat me af te vragen waarom hij dat niet toe wilde geven, was dat de strategie 'wij zijn een hele gewone menselijke familie, niks machtigs aan'?
Denk omdat het dan seksueel misbruik is (als er een machtsrelatie is). Gewoon bescherming van Jeroen.
Lollypopje
20-01-2022 om 18:17
Moxxie schreef op 20-01-2022 om 18:15:
[..]
Tim zat het er zowat bij hem in te rammen, maar John snapte het niet. Ik zat me af te vragen waarom hij dat niet toe wilde geven, was dat de strategie 'wij zijn een hele gewone menselijke familie, niks machtigs aan'?
Een plaat voor zijn kop groter dan de Chinese muur. Tijdens de opname was die zelfs vanuit de ruimte te zien.
Piratenkoningin
20-01-2022 om 18:18
Ook geen enkele zelfreflectie over dat hij het dan (zogenaamd) niet gezien heeft.
Brabeau
20-01-2022 om 18:19
Ik vind het ook zo erg dat zo iemand als Ali het zo hoog in zijn bol heeft, dat hij oprecht geloofd niks fout gedaan te hebben. Ik denk echt dat hij dat denkt. Ik denk niet dat hij nu alles ontkent terwijl hij diep van binnen weet dat hij fout zit.
Lollypopje
20-01-2022 om 18:19
Brabeau schreef op 20-01-2022 om 18:19:
Ik vind het ook zo erg dat zo iemand als Ali het zo hoog in zijn bol heeft, dat hij oprecht geloofd niks fout gedaan te hebben. Ik denk echt dat hij dat denkt. Ik denk niet dat hij nu alles ontkent terwijl hij diep van binnen weet dat hij fout zit.
En dat maakt het eigenlijk nog veel enger.
Lexus
20-01-2022 om 18:22
Okay John de Mol komt op mij totaal ongeloofwaardig over vwb 'in de war zijn' en dergelijke. Hij blijft op dezelfde 'ik ben een betrouwbare CEO-achtige manier die van niks wist'' praten
Piratenkoningin
Het probleem is niet dat er bij zijn programma door zijn medewerkers (inclusief zwager) meisjes en vrouwen geïntimideerd en misbruikt worden, maar dat ze dat niet mélden
Rondstruiner
https://speld.nl/2022/01/20/john-de-mol-binnen-the-voice-is-geen-plek-voor-vrouwen-die-niet-aan-de-bel-trekken/
De Speld is er snel bij, een inkoppertje voor ze.
Lexus
20-01-2022 om 18:23
en ik vind dit dan ook erg voor zijn vrouw en kinderen. Bah
Rondstruiner
20-01-2022 om 18:23
Dat denk ik ook ja.
ShowyHummingbird30
20-01-2022 om 18:24
Dit is inderdaad een fors deel van het probleem. Compleet gebrek aan zelfinzicht en realiteitszin.
Moxxie
20-01-2022 om 18:24
Piratenkoningin schreef op 20-01-2022 om 18:18:
Ook geen enkele zelfreflectie over dat hij het dan (zogenaamd) niet gezien heeft.
Dat heb ik eerder ook al gezegd. Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze een nacht wakker hebben gelegen omdat ze zich afvroegen of ze signalen gemist hebben. Ze roepen allemaal zo overtuigend dat ze nooit iets gezien hebben dat het raar wordt. Ik zou echt denken joh, ik heb daar x jaar gewerkt, had ik oogkleppen op ofzo. Ja, ik zou daar echt wel een nacht van wakker liggen en aan mezelf twijfelen.
Lollypopje
20-01-2022 om 18:25
Moxxie schreef op 20-01-2022 om 18:24:
[..]
Dat heb ik eerder ook al gezegd. Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze een nacht wakker hebben gelegen omdat ze zich afvroegen of ze signalen gemist hebben. Ze roepen allemaal zo overtuigend dat ze nooit iets gezien hebben dat het raar wordt. Ik zou echt denken joh, ik heb daar x jaar gewerkt, had ik oogkleppen op ofzo. Ja, ik zou daar echt wel een nacht van wakker liggen.
Nou inderdaad, dat zou toch de meest menselijke sn logische reactie zijn.
Piratenkoningin
20-01-2022 om 18:26
Moxxie schreef op 20-01-2022 om 18:24:
[..]
Dat heb ik eerder ook al gezegd. Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze een nacht wakker hebben gelegen omdat ze zich afvroegen of ze signalen gemist hebben. Ze roepen allemaal zo overtuigend dat ze nooit iets gezien hebben dat het raar wordt. Ik zou echt denken joh, ik heb daar x jaar gewerkt, had ik oogkleppen op ofzo. Ja, ik zou daar echt wel een nacht van wakker liggen.
Dat precies! Als dit in mijn team gebeurde en ik had het niet door, zo, dan zou ik me zwaar ellendig voelen en ernstig aan mijzelf (persoonlijk en professioneel) twijfelen.