Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024


Biden opgestapt het zat eraan te komen

Muurbloem1985 schreef op 21-07-2024 om 20:05:

Biden opgestapt het zat eraan te komen

Eindelijk...

Ben benieuwd wie de nieuwe kandidaat wordt, Harris of toch iemand anders. 

Ik was bang dat hij te eigenwijs zou zijn om zich terug te trekken, maar de democraten zullen er wel heel veel druk achter gezet hebben zodat hij niet anders kon. Ik ben heel benieuwd wie hem gaat vervangen en of ze daarmee nog een kans maken tegen Trump. Ik hoop het in elk geval

Malibu2 schreef op 21-07-2024 om 20:11:

[..]

Eindelijk...

Ben benieuwd wie de nieuwe kandidaat wordt, Harris of toch iemand anders.

Zou het niet doen als ik de democraten was, is niet populair slap en Trump zal haar verpletteren. 

Wijs besluit!  Ben benieuwd wie de kandidaat wordt!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-07-2024 om 20:18

Is er wel iemand anders?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-07-2024 om 20:19

Muurbloem1985 schreef op 21-07-2024 om 20:17:

[..]

Zou het niet doen als ik de democraten was, is niet populair slap en Trump zal haar verpletteren.

Wie dan wel ?

Muurbloem1985 schreef op 21-07-2024 om 20:05:

Biden opgestapt het zat eraan te komen

Een president die veel goede dingen heeft gedaan, waar de media veel te weinig over geschreven hebben. Soundbites en memes zijn interessanter dan beleid tegenwoordig. 

Ben ook benieuwd wie het nu gaat worden. 

goede aktie, er moet wat jonger en verser bloed in. dit ging niks worden. 

Muurbloem1985 schreef op 21-07-2024 om 20:17:

[..]

Zou het niet doen als ik de democraten was, is niet populair slap en Trump zal haar verpletteren.

Ik zou het ook niet doen, want ze gaat verliezen van Trump. 

Maar ik zie de democraten haar ook niet opzijzetten voor een andere kandidaat. Zie je het voor je? Een zwarte vrouw (een typisch voorbeeld van een DEI-keuze), passeren voor wie? Een blanke man? 

Dat zou voor de Republikeinen niet zoveel uitmaken, die hebben nu twee blanke mannen als kandidaten. Maar het zou een afgang zijn voor de Democraten, want ja, Biden moest en zou een zwarte vrouw kiezen als VP en niet noodzakelijk de beste kandidaat... En zet je die nu opzij? 

Vandaar dat ik heel benieuwd ben...

Malibu2 schreef op 21-07-2024 om 20:27:

[..]

Ik zou het ook niet doen, want ze gaat verliezen van Trump.

Maar ik zie de democraten haar ook niet opzijzetten voor een andere kandidaat. Zie je het voor je? Een zwarte vrouw (een typisch voorbeeld van een DEI-keuze), passeren voor wie? Een blanke man?

Dat zou voor de Republikeinen niet zoveel uitmaken, die hebben nu twee blanke mannen als kandidaten. Maar het zou een afgang zijn voor de Democraten, want ja, Biden moest en zou een zwarte vrouw kiezen als VP en niet noodzakelijk de beste kandidaat... En zet je die nu opzij?

Vandaar dat ik heel benieuwd ben...

Jammer dat je haar zo wegzet, want ze was niet zo maar uit het niets gekomen. Itt Trump was zij niet zonder lange politieke ervaring trouwens. 

Wel veelzeggend dat een vrouw meteen weer DEI zou moeten zijn.

kerstbeer schreef op 21-07-2024 om 20:30:

[..]

Jammer dat je haar zo wegzet, want ze was niet zo maar uit het niets gekomen. Itt Trump was zij niet zonder lange politieke ervaring trouwens.

Wel veelzeggend dat een vrouw meteen weer DEI zou moeten zijn.

Vind jij haar dan wel sterk overkomen? 

En aan Trump merkte je inderdaad dat hij geen politieke ervaring had. 

op CNN wordt nu toch Kamala Harris genoemd als opvolger/genomineerde

Roos55 schreef op 21-07-2024 om 20:19:

[..]

Wie dan wel ?

Er zijn nog wel mogelijkheden, o.a. de gouverneur van Californië, maar zij heeft wel de grootste kans ja.



Muurbloem1985 schreef op 21-07-2024 om 20:33:

[..]

Er zijn nog wel mogelijkheden, o.a. de gouverneur van Californië, maar zij heeft wel de grootste kans ja.



Daar dacht ik ook al aan, Gavin Newsom van Californië. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.