Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

1971


Nee

Nee

18-06-2022 om 17:14

Helena71 schreef op 18-06-2022 om 15:55:

[..]

Het is nog steeds gezond - mits op een goede manier - alleen wil bijna niemand daar meer aan. Gelukkig een steeds groter wordende groep wel. Met verantwoord zonnen zijn de voordelen vele malen kleiner dan de gevaren. Jammer dat veel mensen zich daar niet in verdiepen en eigenlijk niet verder komen dan wat hen verteld wordt.

Wat dit aangaat, mag ik een dergelijke foto graag zien.

Zit er nog meer achter verantwoord zonnen behalve smeren dan?

Nee

Nee

18-06-2022 om 17:17

willem1959 schreef op 18-06-2022 om 15:57:

[..]

Ja, en xhamster. Maar in het echt. Op het strand. Dan lag je op je handdoekje en een aar meter verder lag er een meisje met mooie blote borsten. Man man, wat heb ik vroeger liggen gluren. Het kon gewoon allemaal. Mooie meiden, zonder tattoos. Maar nu is Nederland zo veranderd. 'Hee-ik-wil-je-neuken'-mannen vallen zelfs meisjes op de boulevard van Scheveningen lastig.

Dus.. blote tieten mis je het meest..? 

Mija schreef op 18-06-2022 om 16:53:

[..]

Ooooh een hint! We moeten vast op zoek naar een jongeman met zijn hand in zijn broek!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-06-2022 om 17:23

fap fap fap 😜

Mug schreef op 18-06-2022 om 17:23:

fap fap fap 😜

Nou, dan moet hij goed zoeken, want in Waarhijwoont is het blijkbaar zó koud dat je niet naar een naaktstrand kan. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-06-2022 om 17:26

vertelsel schreef op 18-06-2022 om 17:25:

[..]

Nou, dan moet hij goed zoeken, want in Waarhijwoont is het blijkbaar zó koud dat je niet naar een naaktstrand kan.

 

Pejeka1 schreef op 17-06-2022 om 18:44:

Ik zal destijds 10-12 jaar zijn geweest. En kreeg in de zomer een abonnement op het plaatselijke zwembad. Spullen in de zwemtas (kent iemand die nog, die zwemtassen van toen?) en je kreeg een paar kwartjes mee en een zakje boterhammen. Vaak had je een "vast" plekje op de ligweide waar je je vrienden trof, handdoek neerleggen, de zwembroek had je vaak thuis al aangetrokken onder je kleren, en lol maken. Hele fijne zomers waren dat.

Geweldig, zo'n herinneringen!

willem1959 schreef op 18-06-2022 om 15:57:

[..]

Ja, en xhamster. Maar in het echt. Op het strand. Dan lag je op je handdoekje en een aar meter verder lag er een meisje met mooie blote borsten. Man man, wat heb ik vroeger liggen gluren. Het kon gewoon allemaal. Mooie meiden, zonder tattoos. Maar nu is Nederland zo veranderd. 'Hee-ik-wil-je-neuken'-mannen vallen zelfs meisjes op de boulevard van Scheveningen lastig.

Ik vind het jammer dat er een verpreutsing is opgetreden, maar niet zozeer omdat je dan geen blote borsten meer kan zien aan het strand. Als je dat mist kan ik je de sauna van harte aanraden. Is er nog veel meer om te zien. 

Valt me op dat niemand badslippers aan heeft. Ik gruwel aan bij de gedachte aan thuis op blote voeten lopen, laat staan bij een openbaar zwembad. En dat is toch ook loeiheet aan je voeten als de zon uren op die tegels heeft staan branden?

Nee schreef op 18-06-2022 om 17:14:

[..]

Zit er nog meer achter verantwoord zonnen behalve smeren dan?

Voor de aanmaak van vitamine D is het goed om elke dag onbeschermd buiten te zijn. Hoe lang is o.a. afhankelijk van leeftijd, huidskleur. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

18-06-2022 om 21:19

Dorestad schreef op 18-06-2022 om 17:34:

[..]

Voor de aanmaak van vitamine D is het goed om elke dag onbeschermd buiten te zijn. Hoe lang is o.a. afhankelijk van leeftijd, huidskleur.

@Nee: dit dus. Plus dat ook meespeelt of je huid al aan de zon gewend is. Belangrijkste is altijd: zorg dat je niet verbrand. Dus heel langzaam opbouwen. 

In Nederland kunnen we vitamine D aanmaken door de zon tussen 4 maart en 9 oktober. Tussen 9 oktober en 4 maart staat de zon simpelweg te laag. En dus ga je op 4 maart om ongeveer 13.30 letterlijk een paar dagen zon op doen (als hij schijnt). Elke dag een beetje meer. 

Zon verstandig is dus niet zozeer een dag aan het strand en goed smeren. Maar eerder niet naar het strand en alleen smeren als je echt langdurig naar buiten moet. 

DS1971 schreef op 18-06-2022 om 17:30:

[..]

Ik vind het jammer dat er een verpreutsing is opgetreden, maar niet zozeer omdat je dan geen blote borsten meer kan zien aan het strand. Als je dat mist kan ik je de sauna van harte aanraden. Is er nog veel meer om te zien.

Je gaat me toch niet vertellen dat je niet meer terug komt op Viev he ? 

Googleisjevriend schreef op 18-06-2022 om 21:46:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je niet meer terug komt op Viev he ?

Bedoel je het VF? Eerlijk gezegd ga ik ervan uit dat ik daar binnenkort definitief vanaf getrapt ga worden, aangezien mij letterlijk te verstaan is gegeven dat het posten van feiten aangaande bepaalde onderwerpen voor mij niet meer is toegestaan. 

DS1971 schreef op 18-06-2022 om 17:30:

[..]

Ik vind het jammer dat er een verpreutsing is opgetreden, maar niet zozeer omdat je dan geen blote borsten meer kan zien aan het strand. Als je dat mist kan ik je de sauna van harte aanraden. Is er nog veel meer om te zien.

Dat vind ik zo walgelijk he dat mannen naar de sauna gaan enkel en alleen o0m naakte vrouwen te bekijken. Ik heb dat in de tijd dat ik nog op Viva zat al verteld dat er zulk soort mannen zijn maar zij wilden mij toen niet geloven . Maar ik wist dat zeker, ik werk achter de bar en heb het van mannen gehoord onder elkaar dat dat de enige reden was om naar de sauna te gaan, vaak wel met hun vrouw erbij maar gluren kan dan nog.

Toen ik jong was deed ik ook mijn bovenstukje uit maar eigenlijk omdat vriendinnen dat allemaal deden. Toen was ik 20 en op vakantie met vriendinnen en ik lag te zonnen en ik sliep niet en ik hoorde ineens een klik en toen bleek dat een stel jongens een foto van mij hadden gemaakt van mijn blote tieten. Ik heb daarna nooit meer topless gezond . Dat jonge meiden dat nu al helemaal niet meer doen dat snap ik goed want bijna iedereen heeft een camera op de telefoon en je kan zo maar met je blote tieten op facebook staan. Dat wil je toch niet en kortzichtige vieze mannekes noemen dat verpreutsing. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.