Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022




Ik heb vorige week Sahil ingeruild voor Hila, zul je zien dat Sahil de mol is

Neeeee 
Daar gaan mijn punten, ik ben hier zo slecht in 

Tover-Feetje schreef op 29-01-2022 om 21:32:

[..]

Neeeee
Daar gaan mijn punten, ik ben hier zo slecht in

Ah...

Ik vond het weer leuk. Zwanenmeer was grappige opdracht.
Mijn mol is Everon en dat is in principe wel bevestigd deze aflevering, maar goed, dat zegt niks.

Ik vond Rik er uitzonderlijk blij uit zien, vooral toen hij ze bij de eerste opdracht sprak. Geen idee of hij een vriend heeft, maar alsof die zich de dag ervoor bij de crew had gevoegd voor een paar dagen.

Tover-Feetje schreef op 29-01-2022 om 21:32:

[..]

Neeeee
Daar gaan mijn punten, ik ben hier zo slecht in

Oei, je was all in gegaan? 

weer een leuke aflevering. En mijn mollen zitten er nog in. 

Everon die ws de walkietalkie heeft uitgezet
Everon die vond dat geen van de quotes bij hem paste
Everon die de adelaar liet vallen?

Gelukkig was ik grotendeels van Hila afgestapt.
Blijven voor mij Everon en Leatitia over. Die laatste doet altijd goede dingen maar ook gekke dingen. Die verdubbelaar had ze toch gewoon kunnen pakken? Ze laat m niet liggen om zich verdacht te maken bij de anderen, die zien dat toch niet.  Everon: ik riep ook meteen ' hij heeft de porto uitgezet' maar dat heeft Leatitia dan toch ook meteen door? Hij vulde Kim snel aan met 'risico nemen'.

Cousin_It schreef op 29-01-2022 om 22:02:

[..]

Oei, je was all in gegaan?

Nee gelukkig niet, ik kan nog meespelen in de poule.
Ik hou het voorlopig maar bij Everon en Kim-Lian, al vond ik Laetitia deze aflevering ook ineens wel erg verdacht. 
Sahil zijn gemol vind ik echt niet leuk meer, hopelijk gaat hij er volgende week uit.

Tover-Feetje schreef op 30-01-2022 om 00:25:

[..]

Nee gelukkig niet, ik kan nog meespelen in de poule.
Ik hou het voorlopig maar bij Everon en Kim-Lian, al vond ik Laetitia deze aflevering ook ineens wel erg verdacht.
Sahil zijn gemol vind ik echt niet leuk meer, hopelijk gaat hij er volgende week uit.

Dat roepen wij hier thuis ook al een paar afleveringen. Zijn gemol ligt er zo dik bovenop dat het niet leuk meer is.

Zou wat zijn als Everon de mol is. Dan gaat er nog €5000 uit de pot…

Tover-Feetje schreef op 30-01-2022 om 00:25:

[..]

Nee gelukkig niet, ik kan nog meespelen in de poule.
Ik hou het voorlopig maar bij Everon en Kim-Lian, al vond ik Laetitia deze aflevering ook ineens wel erg verdacht.
Sahil zijn gemol vind ik echt niet leuk meer, hopelijk gaat hij er volgende week uit.

Ik zag je in de poule staan idd,  we liggen niet heel ver uit elkaar 

Gelukkig nog genoeg punten om verder te spelen.

Kim Lian zou ik een hele leuke mol vinden en ik zie de verdenkingen, ook van de molloten, maar toch zie ik in haar meer een slimme speler en mogelijke winnaar. 

Vond het een toffe aflevering, leuke opdrachten. En wat lijkt me dat, ondanks hoogtevrees,  gaaf om met zo'n dr Snuggles-propellerding over die wetlands te vliegen 😍 


Kim Lian doet af en toe ook wel verdacht. Een modderbad nemen tijdens de opdracht, wie verzint dat nou?

Feles schreef op 30-01-2022 om 10:24:

Kim Lian doet af en toe ook wel verdacht. Een modderbad nemen tijdens de opdracht, wie verzint dat nou?

Ik zou niet voor mezelf noch voor een vriendin van mij instaan 

Cousin_It schreef op 30-01-2022 om 10:32:

[..]

Ik zou niet voor mezelf noch voor een vriendin van mij instaan

Feles schreef op 30-01-2022 om 10:24:

Kim Lian doet af en toe ook wel verdacht. Een modderbad nemen tijdens de opdracht, wie verzint dat nou?

Maar weet je, dat kan ze ook gedaan hebben terwijl ze stond te wachten tot ze werd opgehaald door één van de bootjes. Het is maar net hoe je het brengt als productiemaker...

Thomas valt af als mol, die heeft geld ingebracht, terwijl hij zo minder zou kunnen inbrengen, door niet de verdubbellaar in te leveren. 

Lollypopje

Lollypopje

30-01-2022 om 13:20 Topicstarter

Ik ben uiteindelijk toch gegaan voor Kim Lian en Fresia, vooral op basis van Follow the Money. Alleen Sahil haalt minder binnen dan zij en Everon haalde tot deze aflevering samen met Thomas het meest binnen. Dat vind ik behoorlijk tegenstrijdig voor een mol. Tenzij hij denkt dat hij vanwege die 5000 euro geen moeite meer hoeft te doen. Maar dat zou ik wel heel flauw vinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.