Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

still going strong!! Vandaag had ik de playlist van het foute uur op. Hoor ik ineens  Mariah Carey. Hart sloeg over. Direct gecheckt of wham in de lijst stond en die geblokkeerd. 

Morgen naar een kerstmarkt, dus dat gaat spannend worden….. 

2x op de kerstmarkt vandaag.

ik ben nog steeds niet af
Fysio heeft altijd muziek op staan, supermarkt en daarna uit eten geweest en ergens wat gedronken. Maar super weinig kerstmuziek in het algemeen gehoord.

Ik heb Wham 2 keer gehoord vandaag

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2022 om 10:56

Butter_fly schreef op 08-12-2022 om 20:51:

Er zijn echt al veel mensen af! Hier nog geen Wham gehoord. Ik kijk wel graag foute kerstfilms maar tot nu toe kom ik er steeds mee weg

Ik ook niet... 

Brie: 

Zo even naar de kerstmarkt in de stad. Ik hou mijn hart vast...

PinkFlower schreef op 10-12-2022 om 10:58:

Zo even naar de kerstmarkt in de stad. Ik hou mijn hart vast...

Je bent ten dode opgeschreven. Misschien een koptelefoon mee?

stokstaart schreef op 10-12-2022 om 11:00:

[..]

Je bent ten dode opgeschreven. Misschien een koptelefoon mee?

Daar heb ik serieus aan gedacht haha. Maar voor man niet zo gezellig en die wil eigenlijk al niet 😂. Dochter wil graag dus ik zet alles op het spel voor haar haha. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2022 om 11:37

PinkFlower schreef op 10-12-2022 om 11:01:

[..]

Daar heb ik serieus aan gedacht haha. Maar voor man niet zo gezellig en die wil eigenlijk al niet 😂. Dochter wil graag dus ik zet alles op het spel voor haar haha.

Succes 

Ja, hartstikke af hier. Zojuist in de rij bij Jumbo. Toen het tot me doordrong flapte ik er, onbedoeld hardop, een scheldwoord uit. De mensen zullen wel gedacht hebben. 
Maar goed, eigen schuld. Wie doet er dan ook ouderwets boodschappen in december.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2022 om 12:59

Poezel_en_Wip schreef op 10-12-2022 om 11:42:

Ja, hartstikke af hier. Zojuist in de rij bij Jumbo. Toen het tot me doordrong flapte ik er, onbedoeld hardop, een scheldwoord uit. De mensen zullen wel gedacht hebben.
Maar goed, eigen schuld. Wie doet er dan ook ouderwets boodschappen in december.

Ik was gister in een cafe waar ze wat oudere popmuziek, jaren 90, draaiden. Ik was ervan overtuigd dat ik af zou gaan maar toch niet, je Maintaindrai 

Af! Ik heb nooit radio aanstaan in de auto, hang altijd meteen mijn telefoon eraan. Maar voor even 3 minuten naar een kennis in het dorp rijden nam ik die moeite niet. Stond er blijkbaar een lokale zender op die m in een soort jingle verwerkt heeft Het was maar een flard, maar het was m wel

Vorig jaar was ik af op 10 december vandaag heb ik twee supermarkten en een tuincentrum overleeft.  Vanavond staat voetbal op dus dit jaar kom ik zeer waarschijnlijk verder 🌲

Vandaag muziekloos geverfd. Lekker rustig en ook geen gevaar. Morgen boodschappen doen *note to self: Koptelefoon!!*

Zo, word ik hier fanatiek van  
Ik wilde vanuit het bos naar de supermarkt maar was mijn koptelefoon of oordoppen vergeten.
Ik ben omgelopen om ze te halen. Nog steeds niet af dus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.