Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Er zijn echt al veel mensen af! Hier nog geen Wham gehoord. Ik kijk wel graag foute kerstfilms maar tot nu toe kom ik er steeds mee weg 

Vandaag in de auto radio aan gehad, maar veilig op BNR en radio 1. Dus weer een dag in the pocket!

ik leef ook nog 

Still going strong, maar ik luister dan ook nauwelijks naar de radio.

Ik zag dit topic gisteren en wilde meedoen, maar toen hoorde ik het bij de Intratuin

En af! Ik blèr nu dan maar hard mee.

Toch iets langer naar de wc moeten gaan.

Ik ben ook nog niet af. Ik ben net wel naar de winkel geweest, maar kan me niet eens herinneren of er muziek aanstond. Normaal wel, dus dat zal nu ook wel zo geweest zijn. Mocht het gedraaid zijn, heb ik het in ieder geval niet bewust gehoord. 😁

Het is stil in huis en ik kan er niet op uit. Dat gaat gemakkelijk zo.

Ik heb ze nog niet gehoord, ben al bij fysio geweest die standaard Qmusic ophebben en bij diverse supermarkten. Vrees wel voor de komende weken.

Vandaag op save gespeeld door kinder kerstliedjes op te zetten tijden het opzetten van de kerstboom. Flappie wel meteen overgeslagen. Vind ik ook geen kinderliedje. Wel een beetje jammer dat Spotify er ook nog Sinterklaas liedjes doorheen deed. Peuter vond het onzin om die niet te luisteren. Mama moest niet zeuren  . Morgen winkelen
dus dat is wel een risico. We zullen het zien.

In de parkeergarage van groot winkelcentrum waar onze auto even geparkeerd stond  , galmde hij door de speakers

Nou het stomme is dat ik dus al vrij snel af was door Tiktok maar heb het nummer daarna nergens meer gehoord.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-12-2022 om 18:23

Ik leef ook nog steeds, ondanks supermarkt en winkelcentrum 

Dolfje schreef op 09-12-2022 om 18:18:

Nou het stomme is dat ik dus al vrij snel af was door Tiktok maar heb het nummer daarna nergens meer gehoord.

Ik heb het na mijn blunder met de autoplay op youtube ook niet in winkels ofzo gehoord. Ik heb het zelf maar nog een keer opgezocht op youtube om te luisteren, gewoon omdat het kan

Rondstruiner schreef op 09-12-2022 om 19:16:

[..]

Ik heb het na mijn blunder met de autoplay op youtube ook niet in winkels ofzo gehoord. Ik heb het zelf maar nog een keer opgezocht op youtube om te luisteren, gewoon omdat het kan

Ik ben stiekem een beetje jaloers. Ik zou het nummer wel weer eens keihard op willen zetten en lekker mee willen blèren, maar ik heb een reputatie hoog te houden na mijn winst van vorig jaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.