Media en cultuur
Dandy
30-08-2021 om 11:31
En moet het trouwens niet zijn 'WIE vind jij een knappe man' in plaats van 'wat'? Ik snap dat we ernaar kijken alsof het objecten zijn hoor, maar het staat toch een beetje gek vind ik.
Regendrup.
30-08-2021 om 13:35
Dandy schreef op 29-08-2021 om 20:44:
[..]
Fedja vind ik ook heel fijn om naar te kijken. Warme uitstraling, mooi postuur, goeie kop met krullen. Hij lijkt ook nog op mijn man.
Oeh lucky you!
Ginevra
30-08-2021 om 18:59
Op een of andere manier spookt de laatste dagen steeds een liedje van Brigitte Kaandorp door mn hoofd. Een niet zo vleiend liedje over een bekende EO-coryfee. Maar dat komt doordat ik van hééél veel mannen in dit topic denk 'wat ben ik blij dat ik het daar niet mee hoef te doen'.
En dat is niet om andervrouws smaak af te zeiken hoor, het is gewoon verbazingwekkend hoe smaken kunnen verschillen en dat waar sommigen van jullie over drómen mij totaal Siberisch laten. En vice versa natuurlijk.
Madamecannibale
30-08-2021 om 20:39
Ginevra schreef op 30-08-2021 om 18:59:
Op een of andere manier spookt de laatste dagen steeds een liedje van Brigitte Kaandorp door mn hoofd. Een niet zo vleiend liedje over een bekende EO-coryfee. Maar dat komt doordat ik van hééél veel mannen in dit topic denk 'wat ben ik blij dat ik het daar niet mee hoef te doen'.
En dat is niet om andervrouws smaak af te zeiken hoor, het is gewoon verbazingwekkend hoe smaken kunnen verschillen en dat waar sommigen van jullie over drómen mij totaal Siberisch laten. En vice versa natuurlijk.
Maar wat is jouw type dan?
Ginevra
30-08-2021 om 20:58
Oh ik heb er verschillende gepost in dit topic hoor. Een paar grote gespierde maar ook juist een magere jongensachtige. Is verder ook niet zo interessant, want dat ik gespierde man A aantrekkelijk vind wil helemaal niet zeggen dat ik gespierde man B ook aantrekkelijk vind. Wat dat betreft heb ik niet echt een type. Maar een heleboel mannen die door veel vrouwen yummie gevonden worden (weet ik veel, Brad Pitt of George Clooney of zo iemand als die Cillian Murphy (?) of een heleboel van die 'standaard'knappe filmsterren daar vind ik dus echt niks aan) en dat vond ik gewoon grappig.
redbulletje
30-08-2021 om 21:02
Ik blijk wel duidelijk een vast type te hebben. Ook wel grappig dat ik daar best standvastig in ben. Overigens ben ik in de praktijk vaak op een ander type verliefd geworden: beetje het Willem Alexander type 😂
Madamecannibale
30-08-2021 om 21:04
Ginevra schreef op 30-08-2021 om 20:58:
Oh ik heb er verschillende gepost in dit topic hoor. Een paar grote gespierde maar ook juist een magere jongensachtige. Is verder ook niet zo interessant, want dat ik gespierde man A aantrekkelijk vind wil helemaal niet zeggen dat ik gespierde man B ook aantrekkelijk vind. Wat dat betreft heb ik niet echt een type. Maar een heleboel mannen die door veel vrouwen yummie gevonden worden (weet ik veel, Brad Pitt of George Clooney of zo iemand als die Cillian Murphy (?) of een heleboel van die 'standaard'knappe filmsterren daar vind ik dus echt niks aan) en dat vond ik gewoon grappig.
Ja dat snap ik wel. Té gladjes of zoiets. Tenminste dat voel ik erbij.
Ik houd van grote mannen, lang, beetje gespierd, maar mag ook best wat steviger zijn. Ik houd ook van baarden heb ik gemerkt in dit topic 😂
Madamecannibale
30-08-2021 om 21:05
redbulletje schreef op 30-08-2021 om 21:02:
Ik blijk wel duidelijk een vast type te hebben. Ook wel grappig dat ik daar best standvastig in ben. Overigens ben ik in de praktijk vaak op een ander type verliefd geworden: beetje het Willem Alexander type 😂
Willem Alexander zoals hij nu is of in zijn jongere jaren?
Moxxie
30-08-2021 om 21:05
redbulletje schreef op 30-08-2021 om 21:02:
Maar wie vond je nou de knapste van allemaal? Mijn stem gaat naar Tom hoor 💘
redbulletje
30-08-2021 om 21:10
Madamecannibale schreef op 30-08-2021 om 21:05:
[..]
Willem Alexander zoals hij nu is of in zijn jongere jaren?
Beide maar dan zonder baard. Maar van dat peentjeshaar en sproeten terwijl ik bruin haar en blauwe/grijsgroene ogen het knapst vind.
redbulletje
30-08-2021 om 21:11
Moxxie schreef op 30-08-2021 om 21:05:
[..]
Maar wie vond je nou de knapste van allemaal? Mijn stem gaat naar Tom hoor 💘
Welke Tom? Die uit Flying Doctors?
Rachel.
30-08-2021 om 21:14
Hobbelster schreef op 28-08-2021 om 02:15:
Tarpan, Turkse popzanger bekend van Simarik (kiss kiss).
die man straalt alleen maar seks en liefde uit 💖
Zo, hallo knapperd
Moxxie
30-08-2021 om 21:18
redbulletje schreef op 30-08-2021 om 21:11:
[..]
Welke Tom? Die uit Flying Doctors?
Nee die ken ik niet. Tom Waes!
Rachel.
30-08-2021 om 21:24
MonkeyTown schreef op 29-08-2021 om 11:47:
Als ik nog even mag inhaken op de knappe Vlamingen, dan noem ik nog even Victor Verhulst:
Veeeel te jong maar zeer appetijtelijk. Ik heb niks met zijn vader maar kijk toch wel eens de Verhulstjes vanwege de mooie uitzichten
🤩
redbulletje
30-08-2021 om 21:26
Moxxie schreef op 30-08-2021 om 21:18:
[..]
Nee die ken ik niet. Tom Waes!
Ben ik ook mee akkoord, leuke man!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.