Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Tony de Bachelor

Heb de afgelopen dagen op bed gelegen omdat ik ziek ben geworden van mijn 2e vaccinatie. Dus eens de tijd genomen om door Videoland te bladeren. Heb nu een nieuwe Guilty Pleasure. De Bachelor. Heeerlijk vermaak. Heb nu alle 4 de afleveringen gezien. Wie ook? En met wie denk je dat hij uiteindelijk het programma verlaat..

India vind ik een mooi totaalplaatje, ze heeft zo'n open en warme uitstraling.

Moxxie schreef op 26-08-2021 om 21:18:

India vind ik een mooi totaalplaatje, ze heeft zo'n open en warme uitstraling.

Ja, vind ik ook. En ze lijkt me oprecht en lief. 

Na deze aflevering werd me al vrij snel duidelijk dat mijn vermoeden helaas lijkt te kloppen: Tony is helemaal weg van Julia. Hoe hij naar haar kijkt is echt anders dan bij de andere meiden. 
Ik dacht het al omdat hij het geen kinderen willen voor lief nam en een beetje wegwuifde, maar nu hij zelfs die roddel negeert en dat kwijlende gekatzwijm haar kant op tijdens de date met moeders: het is overduidelijk. 
Heel jammer, ik was team India, maar nu ben ik dan team Oriana, die 2 waren mijn kanshebbers sinds het begin en vind het beiden superleuke meiden. 
Die Julia vind ik echt zo nep, het straalt eraf...

FancyDuck29

FancyDuck29

27-08-2021 om 08:13

eens Phlora. Onbegrijpelijk dat Julia door is.

Ach ja, kunnen de tabbloids straks ook een lekker graantje meepikken als het toch allemaal spel blijkt te zijn.

Helemaal met je eens Phlora. Ik denk er net zo over... nouja #teamoriana dan maar. India en Oriana lijken me allebei oprecht lieve meiden. Julia heeft duidelijk andere plannen. Als dat verhaal over die vorige bachelor dat nog niet duidelijk maakte voor hem, dan weet ik het ook niet meer.

zo jammer dat India er uit ligt, ben echt bang dat Tony voor Julia gaat. Vond haar antwoord op zijn vragen deze aflevering ook niet heel echt overkomen, leek geacteerd. 
Vind Oriana een hele mooi lieve meid, ik hoop dat hij haar kiest. 

pffff die Tony hoeveel rode vlaggen over Julia moet die man nog krijgen?
Ze wil geen kinderen
Zijn beste vriendin betwijfelt haar intensies
Hij heeft zelf steeds een stemmetje in zijn hoofd wat vraagtekens bij haar intensies heeft
En ze date vlak voordat ze weggaat met eeb oud bachelor (daarin staat ze vrij, maar bevestigd bij mij wel het idee dat ze enkel 'beroemd' wil worden)

Aan het lijstje Wie is Tony? 
Kan ik deze week toevoegen,  dat hij zijn kinderen een jeugd wil geven die hijzelf nooit heeft gehad. 
Wat van alles kan betekenen, en ik hoop dat een dame daarop heeft doorgevraagd 

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

28-08-2021 om 10:13

Ik vond vooral Tony weer bijzonder walgelijk in deze aflevering, zoals hij Oriana en India voor hem liet kruipen... India nog één keer kwetsbaar laten vertellen wat ze voor hem voelt terwijl hij al weet dat hij haar gaat laten gaan. Oriana bekritiseren en haar alweer het gevoel geven dat hij haar gaat laten gaan, om haar dan toch weer te kiezen.

Ik hoop dat Julia inderdaad nep is en dat hij dan voor haar kiest, want ik gun niemand met oprechte gevoelens zo'n vervelende, zelfingenomen dweil.

Koralinde schreef op 28-08-2021 om 10:13:

Ik vond vooral Tony weer bijzonder walgelijk in deze aflevering, zoals hij Oriana en India voor hem liet kruipen... India nog één keer kwetsbaar laten vertellen wat ze voor hem voelt terwijl hij al weet dat hij haar gaat laten gaan. Oriana bekritiseren en haar alweer het gevoel geven dat hij haar gaat laten gaan, om haar dan toch weer te kiezen.

Dat vond ik ook echt belachelijk. Helemaal bij India.

ja Oriana weer laten voelen om haar te laten gaan, en dan toch haar kiezen. Wat een laffe kwast is het toch

Koralinde schreef op 28-08-2021 om 10:13:

En het erge was vooral dat hij na de vorige keer echt aan Oriana beloofd had dit nooit meer te doen. En nu insinueerde hij inderdaad weer dat hij niet voor haar zou kiezen (‘maar ik moet helaas keuzes maken’, etc.). 

Amsterdamse Julia Sinning uitgeroepen tot Miss Nederland 2021

https://www.ad.nl/show/amsterdamse-julia-sinning-uitgeroepen-tot-miss-nederland-2021-br-br~a4f31c3f/

En nu is ze ineens miss Nederland 😑

FancyDuck29

FancyDuck29

30-08-2021 om 09:39

Wat is dit nou weer voor poppenkast 

"De jury prees haar als ,,een prachtige, pure vrouw die zichzelf durft te laten zien. Ze is een Miss van deze tijd: een lekkere stoere meid die uit haar comfortzone durft te stappen"

"Sinning liet van tevoren weten dat zij met haar deelname het beeld van ,,het perfecte plaatje wil veranderen."

Deze meid is toch hartstikke 13 in een dozijn Amsterdamse knapperd? Prachtig, zeker. Maar puur, uit haar comfortzone en het perfecte plaatje veranderen? Ik zie haar meer stigma's bevestigen, maar goed

Dutchgirly schreef op 30-08-2021 om 09:33:

Amsterdamse Julia Sinning uitgeroepen tot Miss Nederland 2021

https://www.ad.nl/show/amsterdamse-julia-sinning-uitgeroepen-tot-miss-nederland-2021-br-br~a4f31c3f/

En nu is ze ineens miss Nederland 😑

Goh, ze trekt er een gezicht bij alsof ze de Nobelprijs voor de Vrede heeft gewonnen.

Dat is toch het hele doel van een missverkiezing,  het perfecte plaatje zoeken... ik zie nooit een klein, dikkig meisje met jampotglazen en een beugel als winnares...

Maar wederom staat Julia in de spotlight, ondanks dat ze totaal niks doet voor de fame zoals een ex bachelor daten, meedoen aan de bachelor, en nu dit weer. Wie denkt ze nu voor de gek te houden. Own het dan gewoon. Ik wil beroemd worden. Klaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.