Media en cultuur
Fleurtje_5
30-08-2021 om 22:39
Het Brits koningshuis [titel aangepast op verzoek to]
Naast topics als “Wat vind jij een knappe bekende man?” en “Wat vind jij een lekker wijf?” of “Voor welke personages heb je een zwak?”, wil ik ook een topic openen. Nee geen topic over Harry en Meghan. Maar een topic over een sterke Queen van 95 jaar, die zich toch maar staande weet te houden, ondanks dat haar steun en toeverlaat dit jaar overleed, en ondanks dat ze telkens weer geconfronteerd word met een of ander schandaal, waar haar zoon Andrew bij betrokken is of bij moet getuigen, en dan het verdrietig Megxit en het Oprah interview. Dan de tekenfilmserie met oerdomme grappen, die gemaakt is met haar 8 jarige achterkleinzoon George ongevraagd als hoofdpersoon. En de Netflix-serie The Crown die nu haar overleden echtgenoot als stiekeme vreemdgaander gaat neerzetten.
Ik wil met dit topic vooral ook de leuke of aparte dingen van de queen (en haar naaste omgeving) benoemen.
Ik hou van haar kleurige pakjes en hoedjes. En jij?
SophieHowl
18-06-2023 om 05:56
Ter gelegenheid van Vaderdag is er een foto vrijgegeven van prins William en zijn kinderen (deze keer overigens niet gemaakt door Catherine).
SophieHowl
18-06-2023 om 06:01
Zara en Mike Tindall hadden veel plezier op het Isle of Wight-festival:
SophieHowl
18-06-2023 om 10:13
Overigens was de hertog van Kent ook aanwezig bij Trooping the Colour. Hij nam, nog altijd in functie, ook de parade af. Later mocht hij naast de Glouchesters plaatsnemen op het balkon.
Er was nog een “achteraf” balkonnetje gereserveerd voor de familie Kent:
Daarop stonden:
Timothy en Flora Vasterberg, de graaf van St Andrews, Lord Nicholas Windsor, Lady Gabriella en Thomas Kingston.
Fleurtje_5
18-06-2023 om 12:41
Coreopsis schreef op 16-06-2023 om 14:19:
[..]
Vergeet Biden niet. Tis toch wat met al die bejaarde mannen. Ouderdom komt met kwalen
Vallen is een 'kwaal' die ook bij jonge mensen voor kan komen.
Maar Biden is wel echt te oud voor zijn functie als president van Amerika.
Fleurtje_5
18-06-2023 om 12:43
Lena, het tweede kind van Mike tindal en Zaria is vandaag jarig. Vijf jaar is ze geworden.
Vandaag is ook gravin Zaria jarig. Zaria, de jongste dochter van Mabel en prins Friso, is 17 jaar geworden. Wat een knappe meis is dat geworden.
In Nouveau van 02 juni 2023
Foto Brunopress/Patrick van Emst
SophieHowl
18-06-2023 om 15:17
Wat een knappe jonge vrouw is Zaria geworden. Van haar heb ik sinds een gezamenlijke foto van alle kleinkinderen van Beatrix geen foto’s meer gezien.
Fleurtje_5
18-06-2023 om 17:20
SophieHowl schreef op 18-06-2023 om 15:17:
Wat een knappe jonge vrouw is Zaria geworden. Van haar heb ik sinds een gezamenlijke foto van alle kleinkinderen van Beatrix geen foto’s meer gezien.
Prinses Beatrix met haar acht kleinkinderen, hier geflankeerd door Luana (links) en Zaria (rechts) foto: RVD
Deze foto bedoel je.
En zie in onderstaande link staat een foto van Luana. Van haar heb ik ook al jaren geen foto's meer gezien.
https://allthingsamalia.nl/op-deze-chique-priveschool-zit-luana-van-oranje/
Fleurtje_5
18-06-2023 om 17:26
Graaf Claus-Casimir, de zoon van prins Constantijn en prinses
Laurentien, plaatst op Instagram een foto met zijn nichtje.
Foto:clausvanoranje
Foto op Blauwbloed van maart 2023. Leuke foto van graaf Claus-Casimir met nichtje gravin Luana
SophieHowl
18-06-2023 om 18:10
Fleurtje_5 schreef op 18-06-2023 om 17:26:
Graaf Claus-Casimir, de zoon van prins Constantijn en prinses
Laurentien, plaatst op Instagram een foto met zijn nichtje.
Foto:clausvanoranje
Foto op Blauwbloed van maart 2023. Leuke foto van graaf Claus-Casimir met nichtje gravin Luana
Geweldige foto, dankjewel Fleurtje 🌹
Fleurtje_5
18-06-2023 om 18:49
Fleurtje_5 schreef op 18-06-2023 om 17:20:
[..]
...........
En zie in onderstaande link staat een foto van Luana. Van haar heb ik ook al jaren geen foto's meer gezien.
https://allthingsamalia.nl/op-deze-chique-priveschool-zit-luana-van-oranje/
Ik keek vooral naar de foto's op die link en lees nu pas:
Maar haar leven speelt zich echt af in Londen. En op haar chique privéschool op het platteland van Kent
SophieHowl
19-06-2023 om 08:40
Charles en Camilla publiceerden een paar foto’s ten gelegenheid van vaderdag.
Camilla’s vader, majoor Bruce Shand:
Ysenda
20-06-2023 om 18:37
Hebben jullie dat ook dat als je leest 'the Queen' dat je verbaasd bent dan een foto van Camilla te zien ipv Elizabeth?