Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️

Voor Lollypopje, ik heb ook Disney+. Op dit moment ben ik Bones aan het bingewatchen, afgewisseld met Criminal Minds. Heel af en toe kijk ik een aflevering van Loki, is visueel heel mooi, maar met ontzettend gekke twists in t plot, dat vind ik minder fijn.

Bedankt voor alle andere tips, ik heb een aantal onder mijn lijst gezet op Netflix.

Chicago Med, het heeft wat weg van ER. Helaas heb ik nooit zulke knappe artsen aan mijn bed gehad🤪.

Nee

Nee

16-09-2021 om 20:28

Ik vind Downton Abby tot nu toe best wel zoetjes en ook voorspelbaar. Telkens als er een spannend of juicy gesprek komt, dan komt dat helemaal niet in beeld, ze suggereren gewoon dat het gesprek “heeft plaatsgevonden”, of je ziet een geschrokken gezichtsuitdrukking of zo. Ik wil juist graag ongemakkelijke gesprekken zien, hier en daar een blote tiet, of de bloederige details van wat oorlogswonden. Maar goed, dat ben ik. Ondanks de zoetigheid vind ik het wèl een leuke serie. Juist door de voorspelbaarheid kijkt het makkelijk weg. Zelf ben ik erg geïnteresseerd in geschiedenis en ik vind het leuk dat ze echte gebeurtenissen in hun verhaallijn verwerken. Ook dat je een beetje kan meekijken hoe het vroeger ging in het (welgestelde) Britse huishouden vind ik erg boeiend. 

Nee schreef op 16-09-2021 om 20:28:

Ik vind Downton Abby tot nu toe best wel zoetjes en ook voorspelbaar. Telkens als er een spannend of juicy gesprek komt, dan komt dat helemaal niet in beeld, ze suggereren gewoon dat het gesprek “heeft plaatsgevonden”, of je ziet een geschrokken gezichtsuitdrukking of zo. Ik wil juist graag ongemakkelijke gesprekken zien, hier en daar een blote tiet, of de bloederige details van wat oorlogswonden. Maar goed, dat ben ik. Ondanks de zoetigheid vind ik het wèl een leuke serie. Juist door de voorspelbaarheid kijkt het makkelijk weg. Zelf ben ik erg geïnteresseerd in geschiedenis en ik vind het leuk dat ze echte gebeurtenissen in hun verhaallijn verwerken. Ook dat je een beetje kan meekijken hoe het vroeger ging in het (welgestelde) Britse huishouden vind ik erg boeiend.

Zo'n serie is het inderdaad niet. Het is echt een BBC serie voor de hele familie.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-09-2021 om 20:55

Ik vind Downton Abby tot nu toe best wel zoetjes en ook voorspelbaar. Telkens als er een spannend of juicy gesprek komt, dan komt dat helemaal niet in beeld, ze suggereren gewoon dat het gesprek “heeft plaatsgevonden”, of je ziet een geschrokken gezichtsuitdrukking of zo. Ik wil juist graag ongemakkelijke gesprekken zien, hier en daar een blote tiet, of de bloederige details van wat oorlogswonden. Maar goed, dat ben ik. Ondanks de zoetigheid vind ik het wèl een leuke serie. Juist door de voorspelbaarheid kijkt het makkelijk weg. Zelf ben ik erg geïnteresseerd in geschiedenis en ik vind het leuk dat ze echte gebeurtenissen in hun verhaallijn verwerken. Ook dat je een beetje kan meekijken hoe het vroeger ging in het (welgestelde) Britse huishouden vind ik erg boeiend.

Bedankt voor je beschrijving, hierdoor weet ik dat het dus niets voor mij is (heb het ook graag iets confronterend met hier en daar een blote tiet). 
Iemand een goede tip voor een stevige thriller, liefst eentje die je niet makkelijk vindt want anders is de kans al groot dat ik hem gezien heb. 

Valdemar schreef op 16-09-2021 om 20:55:

[..]

Bedankt voor je beschrijving, hierdoor weet ik dat het dus niets voor mij is (heb het ook graag iets confronterend met hier en daar een blote tiet).
Iemand een goede tip voor een stevige thriller, liefst eentje die je niet makkelijk vindt want anders is de kans al groot dat ik hem gezien heb.

Is Wanted misschien iets voor je ?

Dan is Jamestown (via Prime) wellicht wel wat voor je. Dat gaat over de kolonisten in Amerika en het is een stuk ruiger. En van de makers van Downton. 

Ik vind het juist een verademing dat er nou eens geen tiet in hoeft 

redbulletje schreef op 18-09-2021 om 15:43:

[..]

Dan is Jamestown (via Prime) wellicht wel wat voor je. Dat gaat over de kolonisten in Amerika en het is een stuk ruiger. En van de makers van Downton.

Lijkt me interessant, maar ik kan hem niet vinden op prime of moet het nog uit komen? 

Mayosate schreef op 18-09-2021 om 20:19:

[..]

Lijkt me interessant, maar ik kan hem niet vinden op prime of moet het nog uit komen?

Dan is hij er af. Ik heb hem daar gekeken

Jamestown is van Prime af idd.

Ohh wat balen! Ik zat nog te wachten op seizoen 3 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-09-2021 om 19:08

Ik ben toch maar aan Virgin River seizoen 3 begonnen maar weet niet of ik daarmee doorga. 1 en 2 vond ik leuk maar ik vind er nu nog weinig aan. (Bijna afl.2 af)

Ik heb van de week Ferry gekeken en ik vind 't een aanrader voor de fans van Undercover

Het nieuwe seizoen van Pose staat online zag ik.

Good Girls krijgt helaas geen nieuw seizoen meer
Maarrrrr.... Sweet Tooth wel 💗

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.