Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️

The crown en downtown Abby trekken mij tot nu niet. Teveel andere series en films die ik leuker vind klinken en voorrang krijgen. 
Misschien ooit een poging wagen als ik echt niks meer weet.

Younger lijkt me ook leuke serie dus die komt denk ik na the bold type. 

Rose85 schreef op 01-09-2021 om 18:07:

Ik kreeg vandaag The Crown bij random afspelen. Wordt het beter na aflevering 1? Ik kom daar echt niet doorheen.

Ik vind het echt een prachtige serie! Maar ik hou dan ook gewoon van het Britse koningshuis. Dus mijn interesse ligt daar sowieso al. Denk dat ik deze ook wel aan ga schaffen op blu-ray straks, want dit is er 1 die ik nog veel vaker wil zien

Ik ben nu met het schaakmeisje bezig, tot nu toe ben ik enthousiast

Ik heb gisteren Luther afgekeken. Goede serie, niet te lange afleveringen en per seizoen ook maar een paar afleveringen telkens. Er komt nog een seizoen 6 waarschijnlijk! En wat een goede cast, vooral Idris Alba en Ruth Wilson 

Ga denk ik nu toch maar aan Downton abbey beginnen! Lijkt me wel iets voor de herfst 

Winterkoud schreef op 01-09-2021 om 18:24:

The crown en downtown Abby trekken mij tot nu niet. Teveel andere series en films die ik leuker vind klinken en voorrang krijgen.
Misschien ooit een poging wagen als ik echt niks meer weet.

Younger lijkt me ook leuke serie dus die komt denk ik na the bold type.

Younger vond ik ook echt een leuke serie. Ik hou normaal gesproken niet zo van dat soort luchtige series maar vond het echt heerlijk wegkijken!

Irregular_Choice schreef op 01-09-2021 om 18:50:

[..]

Ik vind het echt een prachtige serie! Maar ik hou dan ook gewoon van het Britse koningshuis. Dus mijn interesse ligt daar sowieso al. Denk dat ik deze ook wel aan ga schaffen op blu-ray straks, want dit is er 1 die ik nog veel vaker wil zien

Ik ook! Misschien moet ik het nog even een kans geven. Maar nu ga ik eerst even ‘When calls the heart’ kijken.

Younger vind ik leuk maar The Crown en Downton echt geweldig. 

Dolfje schreef op 01-09-2021 om 20:55:

Younger vind ik leuk maar The Crown en Downton echt geweldig.

The Crown en Downtown Abbey kom ik niet doorheen..

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-09-2021 om 21:51

Gisteren Beirut gekeken, leuke thriller.

Nee

Nee

03-09-2021 om 20:10

Ik probeer Downton Abby te kijken alleen de ondertiteling loopt niet gelijk met het beeld. Weet iemand hoe ik dat goed kan zetten? Of ligt dat aan deze serie? 

Ik zie net dat 1 van mijn favoriete (klassieker vind ik) eindelijk op Netflix is gezet 😁 he's just not that into you. Film duurt wel 2 uur, maar zo de moeite waard! 

Nee schreef op 03-09-2021 om 20:10:

Ik probeer Downton Abby te kijken alleen de ondertiteling loopt niet gelijk met het beeld. Weet iemand hoe ik dat goed kan zetten? Of ligt dat aan deze serie?

Hmmm das mij nog niet opgevallen moet ik eerlijk zeggen. Zal er eens op letten.

Nee

Nee

03-09-2021 om 20:19

Rose85 schreef op 03-09-2021 om 20:13:

[..]

Hmmm das mij nog niet opgevallen moet ik eerlijk zeggen. Zal er eens op letten.

Dan ligt het aan mij denk ik, het is best opvallend. En irritant want ik kan films nooit goed volgen zonder ondertiteling haha. 

Nee

Nee

03-09-2021 om 20:26

Open your eyes net uitgekeken. Het begint heel traag en je denkt de eerste paar afleveringen echt: “waar kijk ik naar, wat is dit, snap er geen zak van”. Het gaat over een meisje in een kliniek voor geheugenverlies. Het is zo gefilmd dat je op hetzelfde denkniveau zit als dat meisje. Zij is erg in de war en jij als kijker dus ook. Als je van psychologische thrillers houdt is het een aanrader. Maar je moet wel ff door de eerste afleveringen heen komen omdat die vrij vaag zijn. Maar goed, dat was de insteek ook aangezien dat meisje geheugenverlies heeft. 

Nee schreef op 03-09-2021 om 20:26:

Open your eyes net uitgekeken. Het begint heel traag en je denkt de eerste paar afleveringen echt: “waar kijk ik naar, wat is dit, snap er geen zak van”. Het gaat over een meisje in een kliniek voor geheugenverlies. Het is zo gefilmd dat je op hetzelfde denkniveau zit als dat meisje. Zij is erg in de war en jij als kijker dus ook. Als je van psychologische thrillers houdt is het een aanrader. Maar je moet wel ff door de eerste afleveringen heen komen omdat die vrij vaag zijn. Maar goed, dat was de insteek ook aangezien dat meisje geheugenverlies heeft.

Klinkt goed, gaat op de lijst!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.