Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs videoland

wie kijkt?

Ik vind het gewoon knap dat al deze zgn deskundigen zichzelf nog serieus kunnen nemen na zoveel fiasco’s en mismatches 🤭

Apiejapie schreef op 24-08-2022 om 13:36:

[..]

Ja en dat meermaals zelf! Om vervolgens, als dit besproken wordt bij die coach, te moeten horen dat hij een 'kleuter' is. Zou zogenaamd grappig zijn. Nou, slechte coach. Waarom moest hij dit gedrag van haar maar accepteren door het met een lolletje af te doen? Ik zou het ook heel irritant en vooral denigrerend vinden als iemand van slechts 4 jaar ouder meermaals doet alsof je een kleuter bent en dat je nog zoveel te leren hebt. Mens, je weet nog niks van hem, ga dan niet boven hem staan puur vanwege je leeftijd.

maar echt, leeftijd zegt niks ik kan daar sowiso heel slecht tegen 

Miepjecody schreef op 24-08-2022 om 14:52:

[..]

Als iemand die 32 was, en ik 28, dat zou zeggen stapte ik meteen in vliegtuig terug.

neeh zonde van de reis, zou lekker alleen vakantie vieren

Yvette, die dan  ook nog zegt tegen die meiden,  "we zijn allemaal dezelfde leeftijd" .......  die fillers en botox slaat denk ik op de ogen.  Ze denkt toch serieus niet dat ze er net zo jong uitziet als die meiden??
Overigens had moeders hetzelfde opgepofte gezicht zonder 1 rimpeltje, ook niet echt een reclame voor je bedrijf.

Miepjecody

Miepjecody

24-08-2022 om 15:53 Topicstarter

majorette2005 schreef op 24-08-2022 om 15:52:

Yvette, die dan ook nog zegt tegen die meiden, "we zijn allemaal dezelfde leeftijd" ....... die fillers en botox slaat denk ik op de ogen. Ze denkt toch serieus niet dat ze er net zo jong uitziet als die meiden??
Overigens had moeders hetzelfde opgepofte gezicht zonder 1 rimpeltje, ook niet echt een reclame voor je bedrijf.

Het ziet er echt niet uit, die botox, zien ze dat zelf nou echt niet?

Ja, die moeder had echt precies hetzelfde gezicht inderdaad

majorette2005 schreef op 24-08-2022 om 15:52:

Yvette, die dan ook nog zegt tegen die meiden, "we zijn allemaal dezelfde leeftijd" ....... die fillers en botox slaat denk ik op de ogen. Ze denkt toch serieus niet dat ze er net zo jong uitziet als die meiden??

Ja hahahahahahaha, hoezo zoekend naar een compliment?! Eigenlijk is het gewoon erg triest.

Pier- schreef op 24-08-2022 om 16:59:

Ja, die moeder had echt precies hetzelfde gezicht inderdaad

Is het je nog nooit opgevallen dat iedereen met botox en fillers uiteindelijk allemaal op elkaar gaan lijken? Ik vind het een ‘grappig’ fenomeen.

Kersje schreef op 24-08-2022 om 18:15:

[..]

Is het je nog nooit opgevallen dat iedereen met botox en fillers uiteindelijk allemaal op elkaar gaan lijken? Ik vind het een ‘grappig’ fenomeen.

De hele authenticiteit gaat er af, zo zonde! Al denk ik dat dit vooral gaat over fillers. Botox maakt niet dat je gericht op die van de buurvrouw gaat lijken.

Sunny_ schreef op 24-08-2022 om 18:17:

[..]

De hele authenticiteit gaat er af, zo zonde! Al denk ik dat dit vooral gaat over fillers. Botox maakt niet dat je gericht op die van de buurvrouw gaat lijken.

Meestal is het ook een combi van natuurlijk, ik vind het erg zonde!

Kersje schreef op 24-08-2022 om 18:21:

[..]

Meestal is het ook een combi van natuurlijk, ik vind het erg zonde!

Ik ook. Ik snap er helemaal niks van dat mensen dit zelf niet zien.

Sunny_ schreef op 24-08-2022 om 18:55:

[..]

Ik ook. Ik snap er helemaal niks van dat mensen dit zelf niet zien.

En dat maakt dan ook dat ik juist haar kliniek over zou slaan. Zou er geen vertrouwen in hebben dat ze op een natuurlijke manier iets voor elkaar krijgt

Rare situatie van Marc en Eveline.

Ik vind het allemaal maar een Nep-show. Het viel mij gisteren op dat er nergens tijdens de huwelijksplechtigheid wordt gesproken over ‘en dan verklaar ik jullie nu in het echt verbonden’ of ‘man en vrouw’, maar dat ze steeds het woordje ‘liefde’ gebruiken. Volgens mij trouwen zij niet eens officieel. Ik vind de geloofwaardigheid steeds meer afnemen en lijken op de Australische versie, welke ook zo ongeloofwaardig is. 
Enkel de Belgische versie vind ik nu nog het meest geloofwaardig en interessant.

Kersje schreef op 29-08-2022 om 19:06:

Ik vind het allemaal maar een Nep-show. Het viel mij gisteren op dat er nergens tijdens de huwelijksplechtigheid wordt gesproken over ‘en dan verklaar ik jullie nu in het echt verbonden’ of ‘man en vrouw’, maar dat ze steeds het woordje ‘liefde’ gebruiken. Volgens mij trouwen zij niet eens officieel. Ik vind de geloofwaardigheid steeds meer afnemen en lijken op de Australische versie, welke ook zo ongeloofwaardig is.
Enkel de Belgische versie vind ik nu nog het meest geloofwaardig en interessant.

Inderdaad, het zijn geen officiële, wettelijke huwelijken meer

Apiejapie schreef op 29-08-2022 om 19:17:

[..]

Inderdaad, het zijn geen officiële, wettelijke huwelijken meer

Dan is het gewoon TV-trash en voor mij niet interessant genoeg mijn tijd aan te verdoen 😇

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.