Media en cultuur
Dutchgirly
04-01-2022 om 18:02
MAFS Nederland
Wie kijkt mee? Dit seizoen eindelijk verlost van die ellenlange afleveringen over vrijgezellenfeesten, jurken passen, etc.
Er is gestemd! Geen spoilers heeft gewonnen met 1 stem verschil. Dus geen spoilers.
Deelnemers:
Astrid (57) & Sander (61)
Rowan (27) & Astleigh (33)
Maurice (46) & Arjan (50)
Caroline (26) & Joep (26)
Sonny (28) & Dylan (27)
Antoine (45) & Kim (36)
Jan (56) & Brigitte (51)
Peiling
Videoland spoilers (1 aflevering vooruit) Ja of Nee?
Kersje
09-03-2022 om 21:11
Brabeau schreef op 08-03-2022 om 22:07:
Wat leuk voor Maurice, het is hem gegund!
Ik vond de makers wel echt extreem hard naar Arjan.
Extreem hard, serieus? Vond dat totaal niet zelfs…….
Beterlaat2021!
10-03-2022 om 07:43
Opvallend vond ik dat Arjan zonder te groeten, zonder IETS te zeggen de kamer verliet.
Krullen-bol
10-03-2022 om 13:05
Wat er gezegd is is allemaal echt terecht vind ik. Hij zal wel verbaas geweest zijn dat ze nog verder wilde praten met Maurice en daarom zo raar weggelopen zijn.
Ik vind het ook belachelijk dat Arjan niet op wat voor manier dan ook een verontschuldiging gaf aan Maurice.
Heel naar mannetje.
Brabeau
10-03-2022 om 13:09
Kersje schreef op 09-03-2022 om 21:11:
[..]
Extreem hard, serieus? Vond dat totaal niet zelfs…….
Ik ben het er mss eens dat het niet kan dat hij binnen 5 min al besloten had dat het niks ging worden. Maar zodra je paniekaanvallen krijgt is het een ander verhaal. Het is een reactie van he lichaam: stop tot hier en niet verder. Wat had ie moeten doen dan? O laat ik op vakantie gaan en nog een stuk of 7 paniekaanvallen krijgen? Wie maak je daar dan blij mee?
Miss-Pippi
10-03-2022 om 13:24
Brabeau schreef op 10-03-2022 om 13:09:
[..]
Ik ben het er mss eens dat het niet kan dat hij binnen 5 min al besloten had dat het niks ging worden. Maar zodra je paniekaanvallen krijgt is het een ander verhaal. Het is een reactie van he lichaam: stop tot hier en niet verder. Wat had ie moeten doen dan? O laat ik op vakantie gaan en nog een stuk of 7 paniekaanvallen krijgen? Wie maak je daar dan blij mee?
Je krijgt echt niet zomaar paniekaanvallen van zoiets. Dat lijkt me dus of zwaar overdreven, of er was al meer met hem aan de hand en hij is gewoon echt geen stabiel persoon, waarbij het raar is dat de experts daar niet doorheen hebben geprikt. Die beschrijving over zichzelf op zijn website past wat mij betreft namelijk helemaal bij dit verloop. Arjan is ‘anders’ en het ligt aan iedereen behalve aan Arjan. Hij legde hier ook alles buiten zichzelf. Niet raar dat zo’n man alleen is.
SophisticatedCaribou75
10-03-2022 om 13:37
Miss-Pippi schreef op 10-03-2022 om 13:24:
[..]
Je krijgt echt niet zomaar paniekaanvallen van zoiets. Dat lijkt me dus of zwaar overdreven, of er was al meer met hem aan de hand en hij is gewoon echt geen stabiel persoon, waarbij het raar is dat de experts daar niet doorheen hebben geprikt. Die beschrijving over zichzelf op zijn website past wat mij betreft namelijk helemaal bij dit verloop. Arjan is ‘anders’ en het ligt aan iedereen behalve aan Arjan. Hij legde hier ook alles buiten zichzelf. Niet raar dat zo’n man alleen is.
Welke website?
HAHA!wait..what
10-03-2022 om 13:53
Brabeau schreef op 10-03-2022 om 13:09:
[..]
Maar hij had al uitgesproken dat het beter was vanuit vrienden verder te gaan. Waarom zou je dan nog paniekaanvallen moeten krijgen..? Het was niet dat Maurice hem dingen dwong te doen wat hem tegenstond, toch? Op vakantie gaan had in mijn ogen prima gekund, als je maar duidelijk communiceert met welke verwachtingen je er in staat en zelfs dat deed/kon/probeerde hij niet eens. Het ging en draaide alleen maar om Arjan, ik snap echt niet dat hij meedeed aan het programma.
SophisticatedCaribou75
10-03-2022 om 13:56
HAHA!wait..what schreef op 10-03-2022 om 13:53:
[..]
Maar hij had al uitgesproken dat het beter was vanuit vrienden verder te gaan. Waarom zou je dan nog paniekaanvallen moeten krijgen..? Het was niet dat Maurice hem dingen dwong te doen wat hem tegenstond, toch? Op vakantie gaan had in mijn ogen prima gekund, als je maar duidelijk communiceert met welke verwachtingen je er in staat en zelfs dat deed/kon/probeerde hij niet eens. Het ging en draaide alleen maar om Arjan, ik snap echt niet dat hij meedeed aan het programma.
Mooi gesproken. Paniekaanvallen zijn geen excuus om je als een antisociale pummel te misdragen tegenover iemand die jou niks misdaan heeft.
Bubble16
10-03-2022 om 14:22
niet_rechts schreef op 10-03-2022 om 13:37:
[..]
Welke website?
https://verbloemen.nl/over-arjan
Je hebt m.i. aardig wat issues als je dit plaatst als introductie over jezelf op de site van je bloemenzaak
Dutchgirly
10-03-2022 om 14:26
Bubble16 schreef op 10-03-2022 om 14:22:
[..]
https://verbloemen.nl/over-arjan
Je hebt m.i. aardig wat issues als je dit plaatst als introductie over jezelf op de site van je bloemenzaak
Wat stoort jou dan zo aan dat tekstje? Ik zie het niet...? Afgezien van dat het in de derde persoon geschreven is, is het toch geen rare tekst? Dat is echter een keuze in schrijfstijl, geen psychisch probleem.
Krullen-bol
10-03-2022 om 15:02
HAHA!wait..what schreef op 10-03-2022 om 13:53:
[..]
Maurice heeft zelfs in een stukje gezegd dat het ook goed was geweest als ze bijvoorbeeld op vakantie afspraken maken, als was het maar bijv 1 activiteit en 1x samen een eetmoment of wat drinken.
Hij had alle ruimte gegeven om daar iets passends van te maken om toch dat experiment aan te gaan.
En paniekaanvallen zijn heftig, ik ken het zelf ook, maar dat dat puur alleen is van het geen aantrekkingskracht hebben of waar hij het allemaal op gooit, nee daar moet echt wel iets meer voor aan de hand zijn. Al dan niet onbewust.
Anyway. Er komt dus nog een koppel bij.... we zijn er nóg niet Ben benieuwd.
Verder heb ik nu toch wel hoop dat Astleigh en Rowan het wel gaan redden samen. Die zijn denk ik ook veel meer op het gemak zonder cameras heb ik het idee. Ook het jongere mannenkoppel, lijkt goed te klikken.
Sander en Astrid, geen idee, het gaat gemoedelijk maar of het echt iets blijvend wordt?
Joep en....? Vergeet haar naam elke keer. Beetje gemaakt allemaal. Of ze zijn echt gewoon zo nuchter en dat er buiten de camera om veel gesproken wordt zoals Joep zei dat ze elkaar dus echt goed leren kennen.
Antoine en Kim, kan ook best slagen maar merk dat ik het niet een hele super match vind op 1e gezicht.
Due-scimmie
10-03-2022 om 16:10
Ik denk dus juist niet dat Astleigh en Rowan het gaan redden. Sander en Astrid ook niet, die gaan op elkaars zenuwen werken.
Die jongens zie ik wel als blijvend. Sunny en ....
Voor Joep en ik weet haar naam ook niet meer heb ik ook goede hoop.
Beterlaat2021!
10-03-2022 om 17:09
Ja, zelfs een stel wat we nog hélemaal niet gezien hebben... Da's knap zeg...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.