Media en cultuur
Dutchgirly
04-01-2022 om 18:02
MAFS Nederland
Wie kijkt mee? Dit seizoen eindelijk verlost van die ellenlange afleveringen over vrijgezellenfeesten, jurken passen, etc.
Er is gestemd! Geen spoilers heeft gewonnen met 1 stem verschil. Dus geen spoilers.
Deelnemers:
Astrid (57) & Sander (61)
Rowan (27) & Astleigh (33)
Maurice (46) & Arjan (50)
Caroline (26) & Joep (26)
Sonny (28) & Dylan (27)
Antoine (45) & Kim (36)
Jan (56) & Brigitte (51)
Peiling
Videoland spoilers (1 aflevering vooruit) Ja of Nee?
Moxxie
09-02-2022 om 09:29
niet_rechts schreef op 09-02-2022 om 09:21:
[..]
Al hun gesprekken zijn "Wat zitten we hier mooi" en "Wat ben je mooi". Zo leer je elkaar toch nooit kennen?
Ik heb dat gevoel juist bij Sander en Astrid, alsof er continu gelachen moet worden, ietsje te geforceerd. Misschien hebben allebei de koppels een duwtje in de goede richting nodig.
Due-scimmie
09-02-2022 om 09:33
Ik vind eigenlijk nog geen 1 stel echt leuk 🙊. Hoe meer ze uitzenden hoe minder leuk ze worden.
Er komt nog 1 stel ofniet?
Yumi
09-02-2022 om 09:36
Moxxie schreef op 09-02-2022 om 09:29:
[..]
Ik heb dat gevoel juist bij Sander en Astrid, alsof er continu gelachen moet worden, ietsje te geforceerd. Misschien hebben allebei de koppels een duwtje in de goede richting nodig.
Sander en Astrid, en maar giebelen en wauwelen over een hoedje, gaat nergens over bij die 2
Door die brief met de opdracht om elkaar 1 minuut in de ogen te kijken, dacht ik dat er meer begeleiding zou zijn, maar tot nu toe?
Mamali
09-02-2022 om 09:43
Het kan ook nog dat ze buiten de camera's wel diepere gesprekken voeren en het voor de camera wat luchtiger houden..
Weet niet hoeveel invloed het programma daarop heeft..
Brabeau
09-02-2022 om 10:14
niet_rechts schreef op 09-02-2022 om 09:21:
[..]
Al hun gesprekken zijn "Wat zitten we hier mooi" en "Wat ben je mooi". Zo leer je elkaar toch nooit kennen?
Maar die diepgang is er bij Astrid en Sander dan ook net zo goed niet. Die zitten ook alleen maar te lachen en te genieten van het uitzicht.
Edit: iets met mosterd... 😅
Brabeau
09-02-2022 om 10:17
Due-scimmie schreef op 09-02-2022 om 09:33:
Ik vind eigenlijk nog geen 1 stel echt leuk 🙊. Hoe meer ze uitzenden hoe minder leuk ze worden.
Er komt nog 1 stel ofniet?
Volgens mij dit jaar wel 7, dat zou kunnen zijn omdat Arjan misschien een Sjaak afhaak is?
Het lijkt sowieso of ze elk jaar voor meer stellen gaan omdat je dan meer kans hebt dat er in ieder geval 1 getrouwd stel blijft 😂 Dan kunnen ze tenminste zeggen dat het seizoen een succes was.
SophisticatedCaribou75
09-02-2022 om 10:20
watertoren schreef op 09-02-2022 om 09:27:
[..]
Ik moet wel lachen om haar slechte Engels maar ik vind dit niet zo'n leuk stel. Beetje Tokkie eigenlijk.
Nee, Tokkie zeker niet. Ze zijn eenvoudige mensen, maar geen asociale mensen. Gewoon volks. Daar verwacht ik ook geen diepgang bij. Dat zal ook meespelen.
Kersje
09-02-2022 om 11:52
Ik kijk nu MAFS USA op Videoland, daar zitten ook wel een aantal personen met issues (ahum) bij hoor
redbulletje
09-02-2022 om 12:02
Kersje schreef op 09-02-2022 om 11:52:
Ik kijk nu MAFS USA op Videoland, daar zitten ook wel een aantal personen met issues (ahum) bij hoor
Ik ben dat ook aan 't kijken maar jee, ze hebben geen tijd voor elkaar door bizarre werktijden en vrouwen willen zo snel mogelijk een baby. Ze zijn nu 2 weken samen. Hoe dan als je niet eens tijd hebt voor een partner. Zoeken ze alleen een inwonende meebetaler? Vind het ook een afknapper dat het in NY speelt. En dat samenwonen vind ik ook raar verlopen. Ze worden niet door de organisatie gehuisvest maar moesten zelf op zoek naar een appartement.
Kersje
09-02-2022 om 12:32
redbulletje schreef op 09-02-2022 om 12:02:
[..]
Ik ben dat ook aan 't kijken maar jee, ze hebben geen tijd voor elkaar door bizarre werktijden en vrouwen willen zo snel mogelijk een baby. Ze zijn nu 2 weken samen. Hoe dan als je niet eens tijd hebt voor een partner. Zoeken ze alleen een inwonende meebetaler? Vind het ook een afknapper dat het in NY speelt. En dat samenwonen vind ik ook raar verlopen. Ze worden niet door de organisatie gehuisvest maar moesten zelf op zoek naar een appartement.
Ik ben bijna op het einde en zal niet teveel verraden, maar het speelt zich helemaal niet alleen af in NY. Wellicht kijk jij een ander seizoen dan ik, ik kijk seizoen 12 namelijk. Daarnaast zijn er sowieso 2 vrouwen die zelfs twijfelen of ze überhaupt ooit kinderen willen. Het zijn vrn nogal typische mannen in deze serie vind ik en 1 vrouw. Als je de kenmerken van een narcistische man (wordt door de deskundigen zelfs hardop uitgesproken) wilt volgen, dan raad ik iedereen aan deze versie te kijken (seizoen 12). 🤪
Beterlaat2021!
09-02-2022 om 12:40
niet_rechts schreef op 09-02-2022 om 09:08:
[..]
Ik weet ook niet meer of we nu wel of geen videoland mochten kijken hier.
Uiteraard mag videoland kijken.
Maar wat betreft het spoileren : scroll even naar boven op deze pagina, voor de uitslag van de peiling (poll).
redbulletje
09-02-2022 om 14:49
Kersje schreef op 09-02-2022 om 12:32:
[..]
Ik ben bijna op het einde en zal niet teveel verraden, maar het speelt zich helemaal niet alleen af in NY. Wellicht kijk jij een ander seizoen dan ik, ik kijk seizoen 12 namelijk. Daarnaast zijn er sowieso 2 vrouwen die zelfs twijfelen of ze überhaupt ooit kinderen willen. Het zijn vrn nogal typische mannen in deze serie vind ik en 1 vrouw. Als je de kenmerken van een narcistische man (wordt door de deskundigen zelfs hardop uitgesproken) wilt volgen, dan raad ik iedereen aan deze versie te kijken (seizoen 12). 🤪
Ik ben bij 't begin begonnen, geen idee welk seizoen ik dan heb. Videoland vind ik niet zo duidelijk. Maar wel een ander seizoen dan jij zo te lezen.
HAHA!wait..what
16-02-2022 om 10:02
Rustig hier! Hebben jullie de aflevering (van) gisteravond gezien? Ik vond het wat saai weer. En die Arjan.. Wat een enorme zeur is het. Het ziet er naar uit dat hij dus niet mee op huwelijksreis gaat wat dus betekent dat hij het helemaal geen kans gegeven heeft. Waarom doe je mee aan zo'n programma denk ik dan
Yumi
16-02-2022 om 10:59
HAHA!wait..what schreef op 16-02-2022 om 10:02:
Rustig hier! Hebben jullie de aflevering (van) gisteravond gezien? Ik vond het wat saai weer. En die Arjan.. Wat een enorme zeur is het. Het ziet er naar uit dat hij dus niet mee op huwelijksreis gaat wat dus betekent dat hij het helemaal geen kans gegeven heeft. Waarom doe je mee aan zo'n programma denk ik dan
Blijkbaar heeft Arjan er niet goed over nagedacht wat het betekent om mee te doen aan dit programma. Hij geeft het inderdaad geen kans, maar ik denk dat iedereen weleens een date heeft gehad waarbij je meteen weet dat er geen vervolg komt, geen klik, aantrekkingskracht of wat dan ook. Door op huwelijksreis te gaan, geeft hij Maurice hoop terwijl het voor hem duidelijk is en dat voelt ook niet goed.
Hij zei 100% te weten dat dit geen match was, moet je dan verder gaan?
SophisticatedCaribou75
16-02-2022 om 11:02
Ik vind die Arjen ook werkelijk onuitstaanbaar. Als ik Maurice was, was ik helemaal klaar geweest met die arrogante kwast.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.