Media en cultuur
Marty1984
08-07-2021 om 22:36
Leef! en roddel mee met en over Dré
Tijd voor het enige echte André Hazes (en omgeving)-topic.
Is zijn volgende column al klaar?
Koreana
12-07-2021 om 19:15
https://www.ditjesendatjes.nl/zien-andr ... belganger/
André Hazes staat oog in oog met zijn dubbelganger. Hij kreeg de eer om zijn eigen wassen beeld te onthullen in Madame Tussauds. ,,Het is echt eng!”
‘
Maar Sarah is in ieder geval wél trots. Zij was ook aanwezig bij de onthulling van het wassen beeld. En natuurlijk kon zij het niet laten om alle foto’s in haar Instagram Stories te plaatsen. ,,Nu heb ik er 2. Trots op jou!”, schrijft Sarah bij de foto.
Ergens vind ik het ironisch dat Sarah nu ook een plastic versie heeft van A2....
Forumbeleid en huisregels
2.6 Plaats geen teksten of beeldmateriaal waar auteursrecht op rust. Dit geldt tevens voor het plaatsen van complete artikelen achter een
betaalmuur of een link naar betaalmuur.
Ik heb het grootste deel van het bericht verwijderd wegens inbruik op bovenstaande regel. Graag rekening houden hiermee want we willen geen
jurudisch problemen met uitgeverijen enzo
Tover-Feetje
12-07-2021 om 19:17
Koreana schreef op 12-07-2021 om 19:15:
Ergens vind ik het ironisch dat Sarah nu ook een plastic versie heeft van A2....
Yildizlar
13-07-2021 om 11:41
Reageer hier omdat ik niet meer in mijn oude topic wil reageren .
Maar hier ook een alcoholist als vader en no way dat ik nog een biertje met hem zou willen drinken maar ik mis hem wel want hij was meer dan verslaving . Dus die verheerlijking van A1 zijn "biertje" snap ik echt niet .
Pauwlene
13-07-2021 om 13:07
Ik begrijp dat ook niet zo, bier was A1 zijn vijand. En bij iedere herdenking en wat nog meer, proosten ze er maar op los, met een blik bier in de hand.
Mick87
13-07-2021 om 16:14
Rue schreef op 12-07-2021 om 07:31:
[..]
Haha dat heb ik dus ook! Hoort bij mijn vaste rondje Instagram. Britney Spears en Samantha de Jong ga ik ook altijd even langs.
Ja dat doe ik ook altijd. En dan ook alle reacties onder Britney haar posts
Koreana
13-07-2021 om 16:28
Forumbeleid en huisregels
2.6 Plaats geen teksten of beeldmateriaal waar auteursrecht op rust. Dit geldt tevens voor het plaatsen van complete artikelen achter een
betaalmuur of een link naar betaalmuur.
Ik heb het grootste deel van het bericht verwijderd wegens inbruik op bovenstaande regel. Graag rekening houden hiermee want we willen geen
jurudisch problemen met uitgeverijen enzo
Ehm dit staat gewoon openbaar hoor. Geen betaalmuur of link naar betaalmuur.
Meerkat
13-07-2021 om 16:28
Koreana, volgens mij is het niet de bedoeling dat je op dit forum hele artikelen kopieert. Er staan eerder in dit topic een heleboel waarschuwingen.
Meerkat
13-07-2021 om 16:29
Koreana schreef op 13-07-2021 om 16:28:
[..]
Ehm dit staat gewoon openbaar hoor. Geen betaalmuur of link naar betaalmuur.
Het gaat niet alleen om een muur, het gaat om auteursrecht.
Koreana
13-07-2021 om 16:30
Meerkat schreef op 13-07-2021 om 16:28:
Koreana, volgens mij is het niet de bedoeling dat je op dit forum hele artikelen kopieert. Er staan eerder in dit topic een heleboel waarschuwingen.
Hoe willen ze het dan hebben? Alleen de tekst? Alleen de link? De link en stukje tekst? De link en korte samenvatting?
Het is in ieder geval geen betaalmuur.
Niet naar jou, Meerkat, maar voor mij is het nu volslagen onduidelijk wat wel en niet mag qua links.
Zonder links of tekst is er natuurlijk geen zak aan hier.
Meerkat
13-07-2021 om 16:33
Koreana schreef op 13-07-2021 om 16:30:
[..]
Hoe willen ze het dan hebben? Alleen de tekst? Alleen de link? De link en stukje tekst? De link en korte samenvatting?
Het is in ieder geval geen betaalmuur.
Niet naar jou, Meerkat, maar voor mij is het nu volslagen onduidelijk wat wel en niet mag qua links.
Zonder links of tekst is er natuurlijk geen zak aan hier.
Ik denk (weet ik niet zeker) dat een linkje wel mag; daarmee genereer je verkeer naar de oorspronkelijke locatie. Ik ben zelf creatief maker en ik ben ook niet blij als mijn werk ergens gekopieerd verschijnt, zonder toestemming.
Koreana
13-07-2021 om 16:39
Meerkat schreef op 13-07-2021 om 16:33:
[..]
Ik denk (weet ik niet zeker) dat een linkje wel mag; daarmee genereer je verkeer naar de oorspronkelijke locatie. Ik ben zelf creatief maker en ik ben ook niet blij als mijn werk ergens gekopieerd verschijnt, zonder toestemming.
Dat snap ik, en ben ik ook geheel met je eens . Maar op heel veel fora, Viva, Fok etc wordt driftig van alles en nog wat gedeeld van bestaande landingspagina's. Ik hoop dat ze dan hier aangeven wat wel en niet mag. Bij VF was het juist not done om alleen de link te plaatsen, zelfs niet met uitleg. Je mocht alleen geen betaalde links volledig kopieren, wel een stukje of met de mededeling waar het over ging en dat het betaald was.
Met het linkje zou nog kunnen werken, eventueel met samenvatting of citaat, maar anders wordt het hier wel heel stil
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.