Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-05-2022 om 12:31

Kopen zonder kijken


wat een leuke aflevering was het, eindelijk eens dankbare én realistische mensen. Ik kon nog niet helemaal het landelijk element vinden. Zeker niet omdat er was uitgevraagd of 500m2 ook goed was qua grond.

Het stel van Leiden vond ik echt ergelijk, zoveel wensen, je weet toch voor hoeveel de huizen weggaan in je zoekgebied?
Ik ben heel benieuwd hoe ze het in Hillegom gaan hebben. Ik zou het zelf heel heftig vinden van hartje centrum naar oud(bollig) dorp.

redbulletje schreef op 25-05-2022 om 21:42:

[..]

Ja kwam heel gezellig over idd en ook tof dat hun buren ook een homokoppel zijn.

Hahaha. Denk je dat hetero stellen dat ook denken? Tof dat m’n buren een hetero koppel is? 

Libertine schreef op 25-05-2022 om 21:52:

[..]

Hahaha. Denk je dat hetero stellen dat ook denken? Tof dat m’n buren een hetero koppel is?

Je haalt de woorden uit mijn mond! Mensen in hokjes plaatsen ten top 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-05-2022 om 22:27

Lieveheersbeest schreef op 25-05-2022 om 21:40:

ja sorry, ik was me niet bewust dat we vooruit keken. Sorry voor de spoiler

Oh nee, geeft niet hoor. Bij dit programma vind ik spoilers niet erg 

Kersje schreef op 25-05-2022 om 22:23:

[..]

Je haalt de woorden uit mijn mond! Mensen in hokjes plaatsen ten top

Ze zeiden het zelf dat ze dat leuk vonden.

Kersje schreef op 18-05-2022 om 14:02:

[..]

Hoezo is dat dan geen vooruitgang? Als je dat standpunt hebt, dan blijft het altijd dezelfde doelgroep (jonge stelletjes met (bijna) kinderen).

Enig idee hoeveel ouderen of 50+ in een te groot huis leven en graag naar een gelijkvloerse woning willen? Of mensen, zoals ik, noodgedwongen naar gelijkvloers willen vanwege lichamelijke klachten?

Ik ben in een zeer kleine eengezinswoning opgegroeid met 2 broers/zussen en dat was misschien niet altijd ideaal, maar vrij normaal in die tijd. Nu willen mensen zoveel tegenwoordig en vinden ze een appartement met 2 slaapkamers al klein (zonder kinderen).

Wat voor de 1 geen vooruitgang is, is dat het voor een ander zeker wel. Mensen zouden mss wat minder noten op hun zang moeten hebben, maar gelukkig lopen ze daar vanzelf tegenaan bij dit programma 😃


Ze hadden in het eerste seizoen een wat ouder stel. Die heeft toen in de bedenktijd besloten de koop af te blazen. Ze konden er niet doorheen kijken en hadden spijt toen Bob hen daarna zijn plannen liet zien. 

Misschien dat het programma dat risico niet meer wil. Dat ze toch te bang zijn dat een ouder stel niet graag genoeg weg wil uit het huis waar ook hun kinderen opgroeiden enzo. De huidige doelgroep wil of moet altijd echt weg. 


JtM

JtM

27-05-2022 om 07:43

Vriend en ik hebben gisteren de aflevering terug gekeken, wát een leuk stel! Zo enthousiast de hele tijd.
Persoonlijk had ik de garage graag willen houden maar voor dit stel was het een goede oplossing om de keuken naar de garage te verplaatsen. Leuk ook dat het een keer niet in/om de randstad was.

die val van Alex in de vijver 

HAHA!wait..what schreef op 30-05-2022 om 21:20:

die val van Alex in de vijver

Ik vond het sneu! Ik kan mij niet voorstellen dat hij zich niet bezeerd heeft.

Wat een afschuwelijk huis 

Zilver_gray schreef op 30-05-2022 om 21:21:

[..]

Ik vond het sneu! Ik kan mij niet voorstellen dat hij zich niet bezeerd heeft.

Haha ah dat hoop ik dan niet voor hem natuurlijk maar het zag er wel heel grappig uit vond ik 😅

Zilver_gray schreef op 30-05-2022 om 21:23:

Wat een afschuwelijk huis

Echt? Ik vind het prachtig!

Moxxie schreef op 30-05-2022 om 21:32:

[..]

Echt? Ik vind het prachtig!

Ik heb er vertrouwen in dat het zeker prachtig gaat worden. Maar ik zou huilen denk ik bij die eerste bezichtiging.

Zilver_gray schreef op 30-05-2022 om 21:39:

[..]

Ik heb er vertrouwen in dat het zeker prachtig gaat worden. Maar ik zou huilen denk ik bij die eerste bezichtiging.

Ik weet niet hoe ik zou reageren in hun schoenen, maar.. Ze hadden dit niet gekocht als er geen budget (over) was dus met dat in het achterhoofd zou ik niet huilen denk ik 😉

Wat een huis, wauw! (ik loop wat achter). Heel erg benieuwd wat ze er van gaan maken

Zilver_gray schreef op 30-05-2022 om 21:39:

[..]

Ik heb er vertrouwen in dat het zeker prachtig gaat worden. Maar ik zou huilen denk ik bij die eerste bezichtiging.

Ik zou huilen van geluk! Maar zelf staan te popelen om weer zelf te gaan klussen.

Ik vond dit stel ergelijk. Hoezo kan je niet zelf een huis vinden voor zo'n enorm bedrag. Mijn ergenis zat met name dat ik het idee kreeg dat ze zich voor een hoop dingen te goed vonden. 

En dan dat gedoe over niet kunnen klussen, daar heb je gewoon aannemers voor. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.