Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

In de UK is het bij alles: I'll put the kettle on (voor de thee dus)

nlies schreef op 28-10-2024 om 00:43:

[..]

De andere naam van koffie is Bakkie troost, van thee heb ik dat nooit gehoord, In mijn wereld wordt er koffie gedronken, bij alle gelegenheden

Dat weet ik, ik zeg alleen maar hoe het voor mij voelt.

Die  reclame van Hema over blokken vind ik niet bepaald van piëteit getuigen naar de Blokker keten die failliet lijkt te gaan. Niet collegiaal en niet leuk.

Als het hier om een ongelukkig toeval gaat zou ik die reclame eruit halen.

Ik denk niet dat de reclame over die blokken gisteren gemaakt is, en denk daarbij totaal niet aan Blokker,  zou niet weten waarom die eruit gehaald moet worden. 

majorette2005 schreef op 04-11-2024 om 21:28:

Ik denk niet dat de reclame over die blokken gisteren gemaakt is, en denk daarbij totaal niet aan Blokker, zou niet weten waarom die eruit gehaald moet worden.

Nou vind ik die kerel die in elke reclame van HEMA te zien is op zichzelf al irritant. En de stem die te horen is, vind ik zelfs nog een graadje erger.

Toch vind ik stiekem de Kruidvat reclames wel heel grappig  .
" Buurman , vind jij mij heet ? " 
" Bedankt . Ook echt namens haar . "

ik krijg een hekel aan een reclame die ik veel te vaak zie.  "Papa, kan ik kunst maken van snoep?"
En dan een tentoonstelling vol met grote krullen en frutsels.  Smaken verschillen, ik vind het foeilelijk....

Die van het doorknippen van die draden "no really guys, nobody dies", kan ik niet meer zien.  Van een of ander tv kanaal. Ik weet niet eens welke.

amarna schreef op 05-11-2024 om 09:12:

ik krijg een hekel aan een reclame die ik veel te vaak zie. "Papa, kan ik kunst maken van snoep?"
En dan een tentoonstelling vol met grote krullen en frutsels. Smaken verschillen, ik vind het foeilelijk....

Als dat stemmetje klinkt met die vraag, denk ik altijd als antwoord: welnee mafkees, hoe kom je op het idee?

wild-flower schreef op 05-11-2024 om 08:57:

Toch vind ik stiekem de Kruidvat reclames wel heel grappig .
" Buurman , vind jij mij heet ? "
" Bedankt . Ook echt namens haar . "

Ja, en deze actrice speelt ook in al deze reclames heel overtuigend. En alles bij de Kruidvat reclames is beter dan die brulboei die bijna krijst: EEN PLUS EEN GRATIS!!!! Overdrijven in het kwadraat!

Echt reclame is het niet, maar dat gezeur van All you need is love. Niemand mag alleen zijn met Kerst.
De resterende 364 dagen van het jaar mag ik dus wel alleen zijn? Dat is geen probleem van die zeikerd van een Robert ten Brink?

Naminokurashi schreef op 18-11-2024 om 18:03:

Echt reclame is het niet, maar dat gezeur van All you need is love. Niemand mag alleen zijn met Kerst.
De resterende 364 dagen van het jaar mag ik dus wel alleen zijn? Dat is geen probleem van die zeikerd van een Robert ten Brink?

Ja, het lijkt bijna een verbod alsof het echt voor iedereen een verplichting wordt in plaats van een feest voor al degenen die er op zitten te wachten. Niemand MAG alleen zijn? Zoiets maak ik zelf wel uit.

Naminokurashi schreef op 18-11-2024 om 18:03:

Oh ik haat die reclame steeds meer. Flikker toch op met je niemand mag alleen zijn met kerst Robert. Dat bepaal ik zelf wel.

Gold Rush is weer begonnen. Dit programma is mede mogelijk gemaakt door Opel. En dan een hele drukke flits. Ik hang forum man kijkt Gold Rush en iedere keer schrik ik van die flits. 

Elk jaar rond deze tijd beginnen talloze bedrijven weer met hun volksverlakkerij over hun geweldige aanbiedingen op Black Friday. Ik geloof er helemaal niets van. En volgens mij is al vaker bewezen dat er niets van klopt. Toch gaan de mensen weer massaal naar de winkels om gebruik te maken van de zogenaamde goedgeefsheid van al die bedrijven. 
We worden massaal in de maling genomen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.